قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اظهارنظر ملي پوش آلماني ترک تبار

اوزيل: از بازي در ترکيه نمي ترسم

هافبک هجومي تيم ملي فوتبال آلمان گفت: از حضور در ترکيه و بازي مقابل تيم ملي اين کشور نمي ترسم.


    به نقل از خبرگزاری ورزش آلمان، مسعود اوزیل اظهار داشت: موضوع کاملا روشن است، قرار است در ترکیه یعنی جایی که ریشه‌های خانوادگی‌ام مربوط به آنجا است، همراه تیم ملی آلمان بازی کنم. فکر می‌کنم در این مصاف عده‌ای علیه من شعار بدهند یا سوت بزنند؛ اما از این بابت ترسی ندارم.

این ستاره تکنیکی که پس از درخشش  در جام جهانی 2010 به عضویت رئال مادرید درآمد، افزود: حتی اگر جو ورزشگاه علیه من باشد، با این شرایط به نحوی کنار می‌آیم. در زمین دنبال بازی خودم هستم. در بازی رفت که در برلین انجام شد، تماشاگران ترک زیادی در ورزشگاه بودند که شعار دادند. من هم در کل می توانم تاسف و ناراحتی‌شان را درک کنم.
 
وی افزود: قطعا فضای عالی در این بازی وجود خواهد داشت. برای برنده شدن وظیفه‌ای سنگین داریم، اطمینان دارم که با سه امتیاز از آن بازی خارج خواهیم شد.

اوزیل که فرزند خانواده‌ای مهاجر ترک به آلمان است، در شهر گیلزن‌کرشن آلمان به دنیا آمده و در آنجا رشد کرده است. او در جام جهانی آفریقای‌جنوبی با پیراهن ژرمن‌ها توانست با بازی تکنیکی خود چشم جهانیان را به خود جلب کند.
مصاف برگشت ترکیه و آلمان جمعه آینده در استانبول در مرحله مقدماتی جام ملت‌های 2012 برگزار خواهد شد.


javahermarket

زمان نشست مربيان ليگ برتري باکارلوس کي‌روش

گردهمايي مربيان تيم‌هاي حاضر در مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور با کارلوس کي‌روش و مربيان تيم ملي صبح پنجشنبه برگزار خواهد شد.


 

  براساس اعلام مسئولان تیم ملی ایران این نشست از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 14 مهرماه به مدت سه ساعت در سالن کنفرانس آکادمی فوتبال کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.

 

به همین منظور از کلیه مربیان لیگ برتری دعوت به عمل آمده است تا در این نشست حضور یافته و نقطه نظرات خود را با مربیان تیم ملی درمیان بگذارند.

کارلوس کی‌روش طی هفته های گذشته بارها تاکید کرده است، پذیرای نقطه نظرات مربیان تیم‌هاست و حتی اعلام آمادگی کرده بازیکنان مورد نظر آنها که توانایی همراهی تیم ملی داشته باشند را به اردو دعوت خواهد کرد.


javahermarket

کلیپی از اربلوا به مناسبت مهمان تی وی مادرید



Download : Mediafire
3MB

javahermarket

[ یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, ] [ 23:47 ] [ ادیب بوبردک ]

Cristiano Ronaldo - Spaceship 2011 - 2012



Flv | 28 Mb

Mediafire

javahermarket

[ یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, ] [ 21:5 ] [ ادیب بوبردک ]

دايي: دولت پرسپوليس و استقلال را رها نمي کند
 

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: دولت اجازه نمي‌ دهد که استقلال و پرسپوليس از اختيارش خارج شود زيرا اين دو تيم 70 ميليون طرفدار دارد و مي خواهند اين دو باشگاه در اختيارش باشد.


 علی دایی در نشست خبری پیش از مسابقه با نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه‌آهن باید از وضعیت کنونی خارج شود و ما در چند بازی گذشته خوب بازی کرده‌ایم؛ اما بد نتیجه گرفته‌ایم. بجز بازی با داماش که بدترین بازی ما بود و ما شکست خوردیم. اما یک باخت دلیل پسرفت تیم راه‌آهن نیست و بازیکنان این تیم زحمت خواهند کشید و من به آینده این تیم امیدوارم.

 وی ادامه ادامه: نفت آبادان تیم خوبی است که ملوان را در انزلی شکست داده و هفته گذشته نیز برابر تراکتورسازی با وجود آنکه سه بر یک از حریف پیش بود به تساوی سه بر سه رسید.

 دایی ادامه داد: بازی سختی داریمغ البته تمام بازی‌ها سخت است و کسی نمی‌داند تیمش از قبل برنده است، من خودم را شاگرد غلام پیروانی می‌دانم و او را به عنوان بزرگتر دوست دارم و می‌خواهم برابرش درس پس بدهم، مقابل استادم تمام هم و غم من این است که امتیازات لازم را در بازی‌های خانگی کسب کنیم؛ زیرا شرایط خارج از خانه سخت‌تر است اگر خدا بخواهد سه امتیاز بازی را می‌گیریم.

 سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه چرا وضعیت تیم راه‌آهن با مشکل مواجه شده است گفت: ایراد کار ما این بود که دیر بسته شدیم و بایکنان ما به بلوغ کافی از نظر فکری نرسیدند که می توانند به رده‌های بالای جدول برسند، راه‌اهن همیشه برای سقوط نکردن تلاش کرده است. البته امسال ما بازیکنان بزرگ و خوبی داریم که در فصل‌های گذشته در تیم‌هایی بودند که یا سقوط کرده‌اند یا برای سقوط نکردن می‌جنگیدند و همیشه دغدغه سقوط داشتند این مسئله کار ما را سخت‌کرده است.

 وی ادامه داد: انشاء‌الله با دو برد به خود باوری لازم می‌رسیم، اگر بازی‌های ما را نگاه کنید در خیلی از بازی‌ها با وجود آنکه مساوی کردیم مستحق برد بودیم و در اواخر بازی به خاطر عدم تمرکز نتیجه را از دست دادیم اکنون راه‌آهن در رده سیزدهم است؛ اما اگر دقت کنید این تیم در فصول گذشته در رده‌های پایین‌تر قرار داشت.

 علی دایی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نظرش درباره حضور افراد غیر ورزشی و سیاسیون در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و استقلال چیست، گفت: شرایط فوتبال ما اینطوری است که چنین اشخاصی با عنوان مدیر کار می‌کنند؛ البته در اکثر جاهای دنیا مدیران باشگاه‌ها ورزشی و فوتبالی نیستند؛ اما از افراد فوتبالی در تمام سطوح استفاده می‌کنند. اما ما با توجه به شرایطی که تیم‌ها دارند و نمی‌توانند روی پای خودشان بایستند از کسانی با عنوان مدیر استفاده می‌کنیم که قدرت سیاسی بالایی داشته باشند و یا قدرت پول گرفتن از دولت و جذب بودجه را داشته باشند به همین دلیل چنین انتخاباتی در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال صورت می‌گیرد. من مخالف این نیستم که مدیران غیر فوتبالی مدیریت کنند.

 وی افزود: به غیر از چند باشگاه محدود اکثر باشگاه‌های دنیا مدیران غیر فوتبالی دارند اما ما بیش از اندازه مسائل را سیاسی کرده ایم. استقلال و پرسپولیس به دلیل طرفداران زیادی که دارند به گونه‌ای است که کل ایران یا طرفدار تیم قرمز هستند یا آبی و این دغدغه سیاسی بین مسئولان ما وجود دارد و یک جوری از این دو تیم حساب می‌برند، بنابراین همیشه کسانی را انتخاب می‌کنند که این دو باشگاه در اختیار دولت باشد و بخاطر جایگاه این دو تیم است که چنین انتخاباتی صورت می‌گیرد.

 دایی در جواب خبرنگار فارس پرسید، من از شما سؤال می‌کنم چرا این بار این مسئله را مطرح می‌کنید، آیا دفعه‌های قبل مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس فوتبالی بودند؟ به غیر از برادران انصاری فر کدام مدیر فوتبالی بوده است؟ آیا فرد قبل از رویانیان که در باشگاه مدیریت می‌کرد کاپیتان تیم ملی یا بازیکن تیم ملی ایران بوده است؟ من رویانیان را آدم مثبت و قوی می‌دانم او در این مملکت سابقه مدیریت مشخص دارد حداقل مدیر بوده است و خوب هم کار کرده است.

 وی تأکید کرد: باید به رویانیان کمک ‌کرد فوتبالی‌ها باید به جای کوبیدن به او کمک کنند تا پرسپولیس شکل بگیرد و نتایج خوب کسب کند. من سؤال شما را نمی‌فهمم استقلال و پرسپولیس را به کی بدهید؟ کسی که نه قدرت و نه پول دارد، چطوری می‌خواهد این دو باشگاه را اداره کند. همین مدیریت قبلی پرسپولیس که رفته بالای 2 میلیارد تومان بدهی بر جای گذاشته است چه طوری باید این مسائل را جمع و جور و درست کرد.

 وی افزود: چرا این مرتبه به این مسائل می‌پردازند. کدام باشگاه ایران مدیرعاملش فوتبالی است. یکی به ما بگوید رئیس هیئت مدیره‌‌های باشگاه‌ها همگی سیاسی هستند. همه چیز در اختیار سیاسیون است، چرا می‌پرسید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیئت مدیره سیاسی دارند. یک باشگاه بگویید که آدم سیاسی نداشته باشد این دو باشگاه به خاطر جایگاه و حساسیت زیادی که دارند و 70 میلیون طرفداری که دارند دولت اجازه نمی‌دهد از اختیارش خارج شود و به همین دلیل آدم‌های سیاسی انتخاب می‌کنند که بر طبق سیاست دولت در این دو باشگاه کار کنند.

javahermarket

[ پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:علی دایی,دایی,پرسپولیس,استقلال تهران,پیروزی,استقلال, ] [ 15:20 ] [ ادیب بوبردک ]

Mario Götze vs Bayer Leverkusen Away 2011-2012 HD720p
| WMV | 5.0 mbps | 212 MB's | 5:38 min's | 1280x720
Download Link: Fileserve

javahermarket

[ پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:10 ] [ ادیب بوبردک ]

Cristiano Ronaldo by Mr. Saxobeat



Download : Mediafire
20MB


پ.ن : این کلیپ فوق العادست و چیزی بالغ بر 164000 بازدید کننده در یوتیوب داشته یعنی بعتد از one more crack که دیگه هر عاشق کریس اونو دیده در رتبه دوم قرار گرفته گفتنی 3روز بیشتر نیس که تولید شده

 

javahermarket

[ چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, ] [ 3:22 ] [ ادیب بوبردک ]

روماريو: من بهتر از مارادونا بودم

ستاره برزيلي در ميان خنده در صحبتهايي اعلام کرد که مارادونا در دنياي فوتبال کار خاصي نکرده است.


 مدتی پیش بود که خورخه بالدانو، ستاره سالهای نه چندان دور فوتبال آرژانتین بازی روماریو را به یک بازیکن انیمیشنی تشبیه کرده بود ولی تا به حال کسی روماریو را با دیگو آرماندو مارادونا، ستاره سالهای نه چندان دور فوتبال آرژانتین مقایسه نکرده بود . که البته خود روماریو این کار را انجام داده است و در صحبتهایی در میان خنده و شوخی گفت:« پله، روماریو  و مارادونا بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال بوده اند. البته من از مارادونا جلوترم، او هیچ کاری نکرد و اگر کسی در دنیای فوتبال کاری کرده باشد، آن من هستم.»

 روماریو که یکی از نمایندگان مجلس سوسیالیست برزیل است در صحبتهایی به انتقاد از دیلما روسف، رئیس جمهور برزیل در مورد نحوه آماده سازی ورزشگاه های برزیل برای جام جهانی 2014 پرداخته است.

 


javahermarket

[ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:روماریو,ستاره برزیلی, ] [ 14:44 ] [ ادیب بوبردک ]

خوشحالي استقلالي ها بعد از گل(عکس)
 


http://img.irna.ir/1390/13900704/1010406/N1010406-1747569.jpg


http://img.irna.ir/1390/13900704/1010406/N1010406-1747570.jpg


http://img.irna.ir/1390/13900704/1010406/N1010406-1747571.jpg

javahermarket

[ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:عکس های استقلال تهران, ] [ 2:27 ] [ ادیب بوبردک ]

براي شکست رئال بايد بهترين بازيمان راانجام دهيم

فرانک دي بوئر، سرمربي آژاکس اعلام کرد براي اينکه تيمش بتواند در ديدار فردا شب مقابل رئال به نتيجه مطلوب برسد، بايد کاملا هوشيار باشند.


 آژاکس فصل گذشته در برنابئو 2-0 مغلوب رئال شد اما آژاکسی ها قصد دارند این بار با نتیجه بهتری به خانه برگردند.
 

 شاگردان دی بوئر در دیدار اول شان مقابل لیون به تساوی بدون گل رسیدند و او معتقد است برای کسب سه امتیاز در خانه رئال باید بهترین بازی شان را به نمایش بگذارند.
 

 ملی پوش سابق هلندی در گفتگو با نشریه آ.اس گفت:" رئال مادرید تیم فوق العاده ای است و ما برای اینکه بتوانیم به پیروزی برسیم، باید عالی کار کنیم."
 

 دی بوئر همچنین ژوزه مورینیو، سرمربی رئال را مورد ستایش قرار دادد اما محرومیت او به دلیل صحبت هایش در پایان دیدار مقابل بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته را عادلانه دانست.
 

 " مورینیو مربی بزرگی است اما مرتکب اشتباه شد. خودش هم این را می داند و به همین دلیل از روی سکوها بازی را دنبال خواهد کرد."


javahermarket

[ دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:خبرهای تیم آژاکس,دیدار رئال مادرید و آژاکس, ] [ 23:39 ] [ ادیب بوبردک ]

علي كريمي بعد از به ثمر رساندن گل برتري(عكس)


علی کریمی در بازی مقابل فجرسپاسی ستاره پرسپولیس بود که گل اول را ساخت و البته گل دوم را نیز خودش ساخت، توپ را مدافع فجر گرفت و با یک پاس آن را به هاشمیان سپرد. پاس رو به بیرون وحید هاشمیان را در دقیقه 90 تبدیل به گل برتری پرسپولیس کرد تا سرخپوشان در حافظه به یک پیروزی باارزش دست یابند. او بعد از گلزنی خوشحالی خود را بدین شکل نشان داد


javahermarket

[ دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:عکس علی کریمی,عکس جدید علی کریمی, ] [ 3:56 ] [ ادیب بوبردک ]

کنايه مديرعامل به بارسا؛ سياسيون حق قضاوت درباره رئال را ندارند!

پرس: مي‌خواهيم به دهمين قهرماني برسيم

مديرعامل باشگاه رئال مادريد در سخنراني خود در اجلاس بزرگ جامعه مادريدي ها که هم‌اکنون در حال برگزاري است، گفت: مي‌ خواهيم به دهمين عنوان قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا‌ برسيم.


     به نقل از رویترز، فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید تصریح کرد: بدون شک در مسیری صحیح گام بر می‌داریم و اطمینان دارم که همه چیز برای دهمین قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا فراهم و آماده است.

پرس با اشاره به خریدهای اخیر گفت: در اختیار گرفتن رونالدو، شاهین، مورینیو و ... اتفاقات بسیار خوبی بود که در تاریخ رئال مادرید کم نظیر به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: مورینیو بهترین مربی جهان است و من با تمام قدرت پشتیبان او هستم، در این مورد هرگز عقب نشینی نمی‌کنم و با این که می‌دانم او مخالفین زیادی دارد و به سودم نیست همیشه از او تعریف کنم با قاطعیت بیان می‌کنم که تا من در رئال مادرید هستم و هواداران به ستوه نیامده‌اند، مورینیو مربی رئال مادرید خواهد بود اما نقطه جوش من صدای اعتراض هواداران است، در آن زمان است که دیگر نه من و نه مورینیو و نه حتی هیئت مدیره هیچ کاری از دستش بر نمی‌آید.

فلورنتینو پرس با اشاره به ترک باشگاه توسط خورخه والدانو گفت: او مشکلاتی با مورینیو داشت و از ابتدا نیز بر سر این مسئله ما من مشاجره می‌کرد، والدانو مرد بزرگی است و همیشه برایش احترام قایل هستم، او به گردن باشگاه حق دارد و شاید بد نباشد که بدانید او هنوز حقوق آخرین دوره نایب رئیسی خود را به مدت 5 ماه دریافت نکرده و حتی برای آن هیچ اقدامی نکرده است.

پرس با کنایه به اجلاس روز گذشته باشگاه بارسلونا و پارلمان کاتالونیا گفت: نیازی به سیاسیون نیست و من اجازه نمی‌دهم سیاسیون درباره رئال مادرید قضاوت کنند، چطور ممکن است یک مدیرعامل بنشیند و ببیند پارلمان ایالتش چه تصمیمی برایش می‌گیرد؟

javahermarket

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,فلورنتینو پرس,مدیر عامل باشگاه رئال مادرید, ] [ 15:14 ] [ ادیب بوبردک ]




Download Link: Fileserve | View Link: Youtube


javahermarket

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 13:25 ] [ ادیب بوبردک ]

نتايج بازي هاي هفته هفتم بوندسليگا

هفته هفتم رقابت هاي بوندسليگا عصر امروز با برگزاري 5 ديدار ادامه يافت


رقابت های هفته هفتم بوندسلیگا عصر امروز با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که طی آن نتایج زیر بدست آمد:

* آوگسبورگ صفر – هانوفر صفر

* مونشن گلادباخ یک – نورنبرگ صفر

گل: فلیپ دائمس (76، پنالتی)

* ماینتس یک – بورسیادورتموند 2
گل‌ها: نیکولای مولر (33) برای ماینتس و ایوان پریسیچ (64)، لوکاژ پیسچک (90) برای دورتموند

* شالکه 4 – فرایبورگ 2
گل‌ها: جفرسون فارفان (33)، کلاوس یان هونتلار (62)، لوئیس هولتبی (67)، رائول (57) برای شالکه و پاپیس سیسه (3)، اریک یندریشک (83) برای فرایبورگ

* ولفسبورگ یک – کایزرسلاترن صفر
گل: اشکان دژاگه (63)

javahermarket

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:نتایج هفته هفتم بوندسلیگا, ] [ 2:51 ] [ ادیب بوبردک ]

اولين برد روسونري رقم خورد

شاگردان آلگري در سه ديدار گذشته تنها به دو تساوي رسيده بودند، نتايجي که براي مدافع عنوان قهرماني اصلا خوشايند نبود.


در ادامه رقابت های این هفته سری آ، میلان موفق شد در خانه با تک گل کلارنس سیدورف، چزه نا را شکست دهد و به اولین پیروزی این فصلش دست پیدا کند.

شاگردان آلگری در سه دیدار گذشته تنها به دو تساوی رسیده بودند، نتایجی که برای مدافع عنوان قهرمانی اصلا خوشایند نبود به همین دلیل  در این دیدار تلاش زیادی برای پیروزی انجام دادند و در نهایت به سه امتیاز رسیدند.

روسونری که با بحران مهاجم روبروست، در این دیدار تنها کاسانو را در اختیار داشت اما در نهایت این کلارنس سیدورف بود که گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

با این پیروزی میلان 5 امتیازی شد و تا رده هشتم جدول صعود کرد.

در دیدار همزمان، ناپولی و فیورنتینا به تساوی بدون گل رسیدند  تا ناپولی بعد از دو پیروزی در دو هفته ابتدایی، از دو دیدار اخیرش تنها یک امتیاز کسب کرده باشد. شاگردان ماتزاری اکنون با 7 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارند.

فیورنتینا نیز با این یک امتیاز، 7 امتیازی شد و در رده پنجم جای گرفت.

javahermarket

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:خبرهای آث میلان,خبرهای روسونری, ] [ 2:30 ] [ ادیب بوبردک ]

برد 5 گله ي بارسا با هت تريک مسي

بارسلوناي اسپانيا با درخشش ليونل مسي توانست اتلتيکو مادريد را شکست دهد.


در شبی که رئال مادرید موفق شد حریف خود را با شش گل شکست دهد شاگردان پپ گواردیولا هم به روند پیروزی ها خود ادامه دادند تا آنها هم در خانه با 5 گل اتلتیکو مادرید را شکست دهند.
این بازی امشب در نیوکمپ برگزار شد که بارسلونایی ها 5 بار و توسط داوید ویا در دقیقه(9)،میراندا در دقیقه(15 گل به خودی) و لیونل مسی در دقایق(26 و 78 و 90) به گل رسیدند.

javahermarket

رئال مادريد 6-2 رايو وايکانو: پايان بحران

برد پرگل رئال مادريد با هت تريک رونالدو

شاگردان مورينيو در دو ديدار هفته گذشته مقابل لوانته و راسينگ نتوانسته بودند به پيروزي برسند و با کسب يک امتياز از اين دو ديدار، تا رتبه هفتم جدول سقوط کردند.


رئال مادرید با پیروزی 6-2 مقابل رایو وایکانو، بحران یک هفته ای اش را پشت سر گذاشت.

شاگردان مورینیو در دو دیدار هفته گذشته مقابل لوانته و راسینگ نتوانسته بودند به پیروزی برسند و با کسب یک امتیاز از این دو دیدار، تا رتبه هفتم جدول سقوط کردند. همین مسئله انتقادهای زیادی را از تیم مورینیو به همراه داشت و دیدار امشب را برای آنها بسیار حساس کرده بود.

البته در این دیدار هم رئالی ها غافلگیر شدند و بازیکنان رایو بازی را بسیار هجومی و شاجاعانه آغاز کردند و در همان دقیقه اول توسط میچو به گل رسیدند.

چند دقیقه بعد رایو می توانست به گل دوم برسد اما ضربه بازیکن این تیم با اختلاف کمی از بالای دروازه کاسیاس به بیرون رفت.

بازی خوب میهمان تا 20 دقیقه ابتدایی ادامه داشت اما رفته رفته شاگردان مورینیو به بازی مسلط شدند و سرانجام در دقیقه 38، کریس رونالدو روی یک ضد حمله دروازه حریف را باز کرد.

با این گل، رئالی ها کاملا بر بازی مسلط شدند و توانستند در آخرین دقیقه وقت های معمول نیمه اول، به گل دوم برسند. ضربه سر سرخیو راموس، در دهانه دروازه به گونسالو ایگواین رسید و مهاجم آرژانتینی با یک بغل پای ساده، دروازه حریف را باز کرد تا نیمه اول با پیروزی 2-1 رئال به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم رئالی ها خیلی سریع به گل سوم رسیدند. خطای مدافع رایو روی کاکا در محوطه جریمه، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد که رونالدو آن را به گوشه بالای سمت راست دروازه حریف کوبید.

اما اختلاف خیلی زود بار دیگر به حداقل رسید. میچو که گل اول را زده بود، روی یک ارسال روی دروازه رئال، در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و توپ را از خط دروازه عبور داد.

روی این گل ابتدا کمک داور پرچم نزد اما داور شخصا گل را پذیرفت و تصاویر تلویزیونی نظر او را تایید کردند.

دو دقیقه بعد آنخل دی ماریا از بازی اخراج شد تا به نظر کار رئالی ها سخت تر شود اما شاگردان مورینیو بعد از 10 نفره شدن، حتی بهتر کار کردند و توانستند 3 بار دیگر دروازه حریف سرسخت شان را باز کنند.

ابتدا رافائل واران، مدافع جوان رئالی ها، روی یک ضربه کرنر، در حالتی نامتعادل به توپ ضربه زد و گل چهارم را به نام خود ثبت کرد.

سپس کریم بنزما روی پاس عرضی اوزیل با یک ضربه بغل پای دقیق از پشت محوطه جریمه، دروازه رایو را بار دیگر فرو ریخت و در دقیقه 73 حساب کار را 5-2 کرد.

و سرانجام در دقیقه 84، رونالدو در حالتی تک به تک توسط دروازه حریف سرنگون شد تا بار دیگر یک ضربه پنالتی به سود رئال اعلام شد. رونالدو این بار هم پشت توپ قرار گرفت و برای سومین بار در این دیدار گلزنی کرد تا علاوه بر رقم زدن یک پیروزی پرگل برای رئال، با 7 گل زده، به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

javahermarket

ونگر: شايسته اين پيروزي بوديم

بعد از شروعي ضعيفي که توپچي ها در رقابت هاي اين فصل داشتند، توانستند در ديدار امروز شاگردان اوون کويل را با يک پيروزي پر گل بدرقه کنند.


آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بولتون ابراز خوشحالی کرد.

بعد از شروعی ضعیفی که توپچی ها در رقابت های این فصل داشتند، توانستند در دیدار امروز شاگردان اوون کویل را با یک پیروزی پر گل بدرقه کنند.

ونگر در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در ابتدایی بازی کمی عصبی بودیم. اما صبور و باهوش بودیم و فکر می کنم در محموع کنترل بازی را در اختیار داشتیم.

در نیمه دوم، بولتون شانسی برای گلزنی نداشت. آنها 10 نفره شدند و این مسئله شرایط را برای آنها دشوارتر کرد.

ما در نیمه اول توپ را با سرعت کافی به گردش در نیاوردیم اما در نیمه دوم به نظر می رسید بازیکنان بولتون خسته شده اند، هافبک های ما با سرعت بالایی توپ را به گردش درآوردند و ما توانستیم روی دروازه آنها خطرساز شویم.
ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم. دیگر نباید بیش از این امتیاز از دست بدهیم."


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای آرسنال,آرسن ونگر,دیدار آرسنال برابر بولتون, ] [ 23:19 ] [ ادیب بوبردک ]

برد 3 بر صفر باواريايي ها برابر لورکوزن

شاگردان هاينکس بعد از شکست در اولين هفته، تاکنون به هيچ حريفي رحم نکردند و امشب نيز نايب قهرمان فصل گذشته را قرباني کردند.


بایرن مونیخ با پیروزی 3-0 مقابل لورکوزن و کسب ششمین پیروزی پیاپی، جایگاهشان در صدر جدول بوندس لیگا را تثبیت کردند.

شاگردان هاینکس بعد از شکست در اولین هفته، تاکنون به هیچ حریفی رحم نکردند و امشب نیز نایب قهرمان فصل گذشته را  قربانی کردند.

البته بایرنی ها فصل گذشته نیز در آلیانس آره نا لورکوزن را در هم کوبیده بودند و با نتیجه 5-1 این تیم را شکست دادند.

در این دیدار بایرنیها خیلی زود و در دقیقه 5  توسط توماس مولر به گل رسیدند. بازی هنوز به دقیقه 20 نرسیده بود که دنیل فن بویتن، مدافع بلژیکی بایرن حساب کار را 2-0 کرد.

این نتیجه تا آخرین ثانیه های بازی پا بر جا بود تا اینکه آرین روبن، ستاره هلندی بایرن، که در دقیقه 78 جای تونی کروس را گرفته بود، برای بار سوم دروازه لورکوزن را باز کرد و جشن تیمش را کامل کرد.

لورکوزن با این شکست 10 امتیازی باقی ماند و اکنون در رده دهم جدول قرار دارد.


javahermarket

اولين تساوي شياطين سرخ برابر استوک سيتي

با اين وجود، شاگردان فرگوسن صدر جدول را از دست ندادند و به خاطر تفاضل گل بهتر، همچنان در صدر جدول قرار دارند.


منچستریونایتد در شبی که وین رونی، بهترین گلزن این فصلش را در اختیار نداشت، در ورزشگاه بریتانیا مقابل استوک به تساوی 1-1 رسید.

با این وجود، شاگردان فرگوسن صدر جدول را از دست ندادند و به خاطر تفاضل گل بهتر، همچنان در صدر جدول قرار دارند.

در این دیدار، ابتدا نانی در دقیقه 27 برای یونایتدها گلزنی کرد اما پیتر کراوچ در دقیقه 52 گل تساوی را برای استوک به ثمر رساند تا در نهایت دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

این اولین امتیاز استوک مقابل منچستریونایتد از زمان حضور این تیم در لیگ برتر در سال 2008 است.

این دومین تیم از جمع بیگ فور است که تنها با یک امتیاز به خانه برمی گردند. استوک در هفته اول میزبان چلسی بود که آن دیدار نیز با تساوی به پایان رسید.


javahermarket

هفته ششم ليگ برتر انگليس

نتايج هفته ششم ليگ برتر

آغاز هفته‌ي ششم ليگ برتر انگليس شب خوشي را براي تيم‌هاي لندني رقم زد.


رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با انجام هفت ديدار وارد هفته‌ي ششم شد که در مهم‌ترين ديدارها تيم‌هاي لندني تاتنهام، چلسي و آرسنال حريفان‌شان را شکست دادند. منچسترسيتي هم با پيروزي مقابل اورتون تساوي هفته‌ي گذشته را به دست فراموشي سپرد.

در مهم‌ترين ديدارها آرسنال پس از چند هفته ناکامي، در ورزشگاه امارات با 3 گل بولتون را شکست داد. فان پرسي که پس از جدايي فابرگاس بازوبند کاپيتاني را در اختيار دارد دو بار در دقايق 46 و 71 براي تيمش گلزني کرد. ضمن اين که بولتون به دنبال اخراج ويتر در دقيقه‌ي 55 کار را ده نفره دنبال کرد. سانگ هم يک دقيقه‌ مانده به پايان بازي اختلاف را بيشتر کرد.

چلسي، ديگر تيم لندني در مصاف با سوانسي با نتيجه‌ي 4 بر يک به برتري دست يافت. فرناندو تورس در اين ديدار همانند بازي با منچستريونايتد گلزني کرد تا هواداران لندني اميدوار به بازگشت ال نينو به روزهاي اوج باشند. راميرس دو گل ديگر شاگردان بواس را به ثمر رساند و دروگبا هم گل چهارم را به ثمر رساند.

منچسترسيتي ديگر تيم مدعي قهرماني هم با 2 گل اورتون را شکست داد. شاگردان مانچيني که هفته‌ي گذشته دو امتياز را از دست داده بودند، با اين پيروزي موقتا به صدر جدول صعود کردند. هرچند پيروزي شياطين سرخ مي تواند به صدرنشيني چند ساعته‌ي تيم دوم شهر منچستر پايان دهد.

در ساير ديدارها ليورپول با نتيجه‌ي 2 بر يک ولورهمپتون را شکست داد.نيوکاسل با حساب 3 بر يک بلکبرن را از پيش رو برداشت. تاتنهام با نتيجه‌ي 2 بر يک ويگان را در ديداري خارج از خانه شکست داد و پيکار تيم‌هاي وست برومويچ و فولام با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

* برنامه و نتايج هفته‌ي ششم ليگ برتر انگليس

شنبه

* آرسنال 3 -  بولتون صفر

(فان پرسي 46 و 71، سانگ 89) 

* چلسي 4  -سوانسي يک

(تورس 29، راميرس 36 و 79، دروگبا 90)  - (ويليامز 86)

* منچسترسيتي 2 -  اورتون صفر

(بالوتلي 68، ميلنر 89)

* ليورپول 2 - ولورهمپتون يک

 ( جانسون 13 گل به خودي، سوآرز 38) (فلچر 49)

* وست برمويچ صفر - فولام صفر

* ويگان يک  تاتنهام 2

(ديامه 50) - (فان در فارت 3، بيل 23)

* نيوکاسل 3  - بلکبرن يک

 (ديمبابا 27 و 30 و 54) - (هويلت 39)

استوک سيتي یک - منچستريونايتد یک
(نانی 27) - (پیتر کروچ 52)

javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:نتایج هفته ششم لیگ برتر,نایج هفته ششم لیگ جزیره, ] [ 22:24 ] [ ادیب بوبردک ]

عيادت رويانيان از خوردبين(عکس)



http://fc-perspolis.com/modules/gallery/photos/1316863058.jpg

محمد رویانیان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس عصر امروز در منزل محمودر خوردبین سرپرست تیم فوتبال این باشگاه حاضر شد و از وی عیادت کرد. محمود خوردبین از دو هفته پیش تاکنون به دلیل جراحی دیسک کمر از پرسپولیس دور است و مشغول سپری کردن دوران نقاهت خود است. در این عکس رویانیان مشغول بررسی پرونده پزشکی خوردبین و به خصوص عکس های رادیولوژی مربوط به سرپرست تیم پرسپولیس است!


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:عکس رویانیان,خوردبین, ] [ 21:42 ] [ ادیب بوبردک ]

پاري سن ژرمن خواهان كاكا است

برخي از رسانه‌هاي خبري فرانسه گزارش کردند پاري سن ‌ژرمن در تدارک جذب هافبک برزيلي پشت‌خط مانده رئال‌ مادريد است.


به نقل از روزنامه ورزشی اکیپ، در چند ماه گذشته که بحث انتقال احتمالی کاکا به تیمی دیگر مطرح بوده، این ستاره برزیلی به طور پیوسته بر ماندن نزد سفیدپوشان شهر مادرید تاکید کرده است.
 
حتی در شرایطی که خوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال‌مادرید مسعود اوزیل آلمانی را بر وی در ترکیب اصلی تیمش ترجیح داده، مسئول فنی تیم معروف به آقای خاص به حفظ ستاره آمریکای جنوبی تیمش تاکید ورزیده است.
 
با این حال بنظر می‌رسد ستاره 28 ساله در جریان فصل جاری لیگ باشگاهی اروپا، پیراهن تیمی دیگر از قاره سبز را به تن کند.
براین اساس شنیده شد که نمایندگان پاری‌سن‌ژرمن که در فصل تابستان سال جاری رقم کلان 86 میلیون یورو خرج خرید‌های تازه خود کردند، در تدارک جذب زمستانی این هافبک تکنیکی هستند. به این خاطر با مدیر برنامه‌های بازیکن رئال تماس برقرار کرده‌اند.
کاکا با سفید‌پوشان مادریدی تا سال 2015 قرارداد همکاری دارد.


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:پاری سن ژرمن,کاکا, ] [ 16:45 ] [ ادیب بوبردک ]

ژکو: مقابل بايرن پيروز خواهيم شد

مهاجم بوسنيايي منچسترسيتي در آستانه ديدار اين تيم مقابل بايرن مونيخ از پيروزي هاي ايستلندرز مطمئن است.


ادین ژکو مهاجم بوسنیایی باشگاه منچسترسیتی در آستانه دیدار سه شنبه این تیم مقابل بایرن مونیخ در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از پیروزی تیمش مطمئن است.

ژکو در آستانه این دیدار حساس در گفتگو با مجله کیکر می گوید:"این بازی در خانه بایرن است و آنها به دنبال کسب پیروزی در آلیانس آره نا هستند. اما فکر نمی کنم بایرن از ما قوی تر باشد. برای کسب سه امتیاز به آلمان سفر می کنیم."

ژکو همچنین از اینکه پیشنهاد پیوستن به بایرن را در فصل گذشته رد کرد به هیچ عنوان پشیمان نیست و در این مورد می گوید:" خوشحالم که به بایرن نرفتم. از حضور در منچسترسیتی خوشحالم و احساس خوبی دارم. حضور در لیگ قهرمانان با منچسترسیتی برای من بسیار لذتبخش است."


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی,ژکو,دیدار منچستر سیتی و بایرن مونیخ, ] [ 16:42 ] [ ادیب بوبردک ]

فرگوسن: از بازيکني مانند فرديناند نمي توان چشم پوشي کرد

چفرديناند که مانند چند فصل اخير با مصدوميت هاي زيادي دست و پنجه نرم کرده، فرصت کمي براي بازي در اين فصل پيدا کرده اما سرمربي اسکاتلندي همچنان او را يکي از ارکان اصلي تيمش مي داند.


سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که ریو فردیناند، مدافع باتجربه و مصدوم تیمش همچنان یکی از مهره های کلیدی این تیم است.

شیاطین سرخ در رقابت های این فصل نتایج بسیار خوبی گرفته اند و مدافعان جوان این تیم مانند کریس اسمالینگ، جانی اونز و فیل جونز همگی بازی های درخشانی در خط دفاعی به نمایش گذاشتند.

در این میان فردیناند که مانند چند فصل اخیر با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرده، فرصت کمی برای بازی پیدا کرده است اما سرمربی اسکاتلندی همچنان او را یکی از ارکان اصلی تیمش می داند.

فرگوسن در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این درست است که ریو با مصدومیت های زیادی روبرو بوده . ما امیدواریم او بهتر شود اما وقتی او شرایط بازی را پیدا کند، حتما از او استفاده خواهیم کرد زیرا نمی تواند از چنین بازیکن باتجربه ای چشم پوشی کرد.

 او بعد از دیدار مقابل بولتون، چند دیدار را از دست داد اما از نظر من این اهمیتی ندارد زیرا با بازیکنانی که داریم، هر وقت که بخواهیم می توانیم از او استفاده کنیم.

هر زمان که نیاز به یک بازیکن باتجربه داشته باشیم، ریو می تواند به کمک ما بیاید زیرا می تواند سرنوشت ساز باشد. بازیکنان جوان این را می دانند. آنها می دانند که وقتی به بازی گرفته نمی شوند، حتما دلیلی دارد و می دانند که در بازی بعدی ای که به میدان می روند، باید بهتر باشند."


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای منچستر یونایتد,شیاطین سرخ,فرگوسن,فردیناند, ] [ 16:41 ] [ ادیب بوبردک ]

تمرين امروز پرسپوليس/حضور پروين و نماينده مديرعامل

عضو هيئت مديره و نماينده مديرعامل باشگاه در تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس حضور داشتند.


آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با فجرسپاسی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

پرسپولیس پیش از این در زمان مدیریت حبیب کاشانی در نوبنیاد تمرین می‌کرد.

* مهرداد اولادی اختصاصی تمرین کرد و در اواخر تمرین پا به توپ شد.

* علیرضا محمد  به دلیل مصدومیت با لباس ورزشی نظاره‌گر تمرین بود. محمد آتل دستش را باز کرده و به خبرنگار فارس گفت که حدود دو هفته دیگر به شرایط ایده‌آل می‌رسد.

* علی پروین و رضا وطنخواه از روی سکوها تمرین را زیر نظر گرفته بودند. منوچهر عبدالله نژاد سرمربی تیم امید پرسپولیس نیز یکی از تماشاگران ویژه این تمرین بود.

*لیدرهای پرسپولیس در این تمرین حضور داشتند.

*میثاق معمارزاده در سالن مشغول وزنه زدن بود و در تمرین حضور نداشت.

* نماینده محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمرین حضور داشت و تمرینات را زیر نظر گرفت.

* بازیکنان تیم‌ شادابی و نشاط خاصی داشتند.

*بازیکنان بعد از گرم کردن بدن‌ها به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و فوتبال دستگرمی در یک نیمه زمین بازی کردند. در این فوتبال شیث رضایی دو گل زیبا زد که مورد تشویق بازیکنان قرار گرفت.

*سومدیک مربی پرسپولیس با مدافعان به طور اختصاصی صحبت کرد. سپس حمید استیلی با مدافعان به طور اختصاصی تمرین کرد.

* علی کریمی در حین تمرین با بازیکنان صحبت و نکاتی را به آنها گوشزد می‌کرد.

* بازیکنان تیم پرسپولیس در پایان تمرین مستقیم راهی فرودگاه شدند تا ساعت 18 به شیراز بروند و خود را برای دیدار با فجرسپاسی در هفته هفتم لیگ برتر که فردا برگزار می‌شود آماده کنند.

*در اواخر تمرین تمرین ضربه‌های کاشته برای علی کریمی و حمید علی عسگر در نظر گرفته شد. سه ضربه علی کریمی به طور متوالی گل شد.

*دکتر خانبانی روانشناس پرسپولیس گفت: امشب در هتل همای شیراز برای بازیکنان یک سورپرایز ویژه داریم. با این سورپرایز وضعیت بازیکنان بسیار خوب خواهد شد. ما ایرانی‌ها انسان‌های احساسی هستیم و طبیعی است بعد از باخت در دربی وضعیت بازیکنان ما در شرایط خوبی نباشند. امشب و فردا که تیم در حال اعزام به ورزشگاه است برای بازیکنان جلسه ویژه داریم. او از اعلام اینکه چه برنامه‌ای دارند، خودداری کرد.

javahermarket

زيدان: مورينيو بهترين مربي فوتبال جهان است

ستاره اسبق رئال با وجود نتايج ضعيف اين تيم از مورينيو حمايت کرد.


زین الدین زیدان مدیر فوتبالی باشگاه رئال مادرید از ژوزه مورینیو سرمربی این تیم حمایت کرد و اعلام کرد با وجود نتایج ضعیف اخیر رئال به زودی به روزهای اوج خود بازمی گردد.

رئال هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر مغلوب لوانته شد و در بازی میان هفته نیز مقابل راسینگ سانتاندر به تساوی بدون گل رضایت داد.

زیدان در گفتگو با خبرنگاران می گوید:" همیشه در طول فصل هفته های سخت هم وجود دارد، هیچ تیمی هم با پیروزی در 4 بازی عنوان قهرمانی را کسب نکرده است. من به مورینیو و کارش اطمینان دارم، او رئال را به زودی به روزهای اوج و روند پیروزی هایش باز می گرداند."

"رئال بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و بهترین مربی فوتبال جهان این تیم را هدایت می کند. هواداران باید صبور باشند، رئال خیلی زود نتیجه خواهد گرفت."

رئال در بازی بعدی خود امشب به مصاف رایو وایه کانو خواهد رفت، دیداری که سه امتیاز آن برای این تیم بسیار حیاتی است.

Zidane, Mourinho (Marca)

javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای روز رئال مارید,کهکشانی ها,زیدان,مورینیو, ] [ 16:30 ] [ ادیب بوبردک ]

طالب‌‌لو: با دعوت به تيم ملي جواب زحماتم را گرفتم

دروازه ‌بان تيم فوتبال شاهين بوشهر گفت: با دعوت دوباره به تيم ملي جواب زحماتم را گرفتم.


وحید طالب لو عنوان کرد: همان طور که از قبل گفته بودم برای امسال هدف اصلی ام بازی های خوب برای شاهین بود که به واسطه آن هم بتوانم نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم.

وی افزود: خوشحالم که بعد از یک وقفه، دوباره به تیم ملی برگشتم. این دوران دوری ام از تیم ملی روزهایی بود که سخت گذشت اما از اینکه توانستم جواب زحمت هایم را بگیرم خوشحال هستم و امیدوارم در تمرین تیم ملی هم شایستگی هایم را ثابت کنم.

طالب لو در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است حضورش در تیم ملی تداوم داشته باشد، گفت: تمام تلاشم را می کنم که همیشه باشم. دو بازی دیگر مانده تا در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنم و سعی می کنم در دو بازی باقی مانده شاهین دروازه خود را بسته نگه دارم. گفته بودم حضورم در شاهین نقطه جدیدی برای فوتبالم است و در واقع در این تیم همه چیز را از صفر شروع کردم.


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:طالب‌‌لو,وحید طالب لو,دروازه بان شاهین بوشهر, ] [ 16:12 ] [ ادیب بوبردک ]

آنتونيو کونته: در مسير صحيح قرار داريم

تيم توريني رقابت هاي فصل جديد را خوب آغاز کرد و از سه ديدار ابتدايي اش، 7 امتياز به دست آورد.


آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس، اعلام کرد تیمش در مسیر درستی قرار دارد و در دیدار فرداشب مقابل کاتانیا به دنبال کسب پیروزی است.

تیم تورینی رقابت های فصل جدید را خوب آغاز کرد و از سه دیدار ابتدایی اش، 7 امتیاز به دست آورد.

علی رغم کسب تساوی 1-1 مقابل بولونا در دیدار چهارشنبه شب، کونته از نمایش تیمش تا اینجای فصل راضی است.

او در گفتگو با کوریه ره دلو اسپورت گفت:" من تا اینجا راضی هستم. بازیکنانم در مسیر صحیحی قرار دارند. در نیمه دوم دیدار مقابل بولونا، اگرچه یک بازیکن کمتر داشتیم اما مصمم و بااراده بازی کردیم.  بازیکنانم از نتیجه تساوی ناراضی بودند و این نشانه خوبی است و نشان می دهد که ما در مسیر درست هستیم."

او همچنین در مورد دیدار پیش رو مقابل کاتانیا گفت:" می خواهم بازیکنانم با تمام توان بازی کنند. ما مقابل کاتانیا به پیروزی نیاز داریم و من معتقدم باید هرکاری می توانیم برای پیروزی انجام دهیم."


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای یوونتوس,آنتونیو کونته,سرمربی یوونتوس, ] [ 16:3 ] [ ادیب بوبردک ]

گوارديولا: فکر نميکردم اتلتيکو اينقدرخوب بازي کند

پپ گوارديولا، سرمربي بارسا، درآستانه ديدار تيمش مقابل اتلتيکو مادريد اعلام کرد تحت تاثير آمادگي بالاي اين تيم تحت هدايت گريگوري مانسانو قرار گرفته است.


 اتلتیکو در حال حاضر در رده هشتم لالیگا قرار دارد. آنها بعد از دو نتیجه ضعیف در دو دیدار ابتدایی، در دو دیدار اخیرشان دو پیروزی 4-0 به دست آوردند.
 آنها فصل گذشته  با 38 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در لالیگا هفتم شدند و این نتیجه موجب جدایی کیکه سانچس فلورس از وینسنت کالدورن شد.
 گواردیولا معتقد است اتلتیکو با هدایت مربی جدیدش پیشرفت زیادی داشته و به خبرنگاران گفت:" اتلتیکو این فصل با شیوه متفاوتی بازی می کند. مانسانو سر و شکل این تیم را کاملا تغییر داده است. آنها خیلی خوب بازی می کنند و بسیار سازمان یافته هستند. البته آنها تحت هدایت سانچس فلورس هم همین طور بودند اما اکنون در خط میانی منسجم تر هستند.
 

 آنها در این فصل گل های زیادی به ثمر رساندند و تنها یک بار دروازه شان باز شد. انتظار نداشتم آنها تا این اندازه خوب کار کنند."
 جرارد پیکه بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت احتمالا در دیدار امشب بار دیگر می تواند در ترکیب اصلی بارسا قرار بگیرد اما گواردیولا نگفت که آیا در این دیدار باز هم در از سیستم 4-3-3 استفاده خواهد کرد یا نه.
 

 " اگر از سه مدافع استفاده کنم، در حمله بهتر خواهیم بد، می توانیم موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم اما در خط دفاعی مشکل پیدا می کنیم. من بازی مقابل والنسیا را دوباره نگاه کردم. اگر حریفان مان خوب کار کردند، به خاطر این است که تیم های خوبی هستند و ضرورتا به این معنی نیست که ما اشتباه داشتیم."
 
 سرمربی آبی و اناری ها همچنین در مورد مصدومیت آفلای گفت:" این یک شوک بود. من خیلی ترسیدم. او پسر حساسی است و اولین بار است که دچار چنین مصدومیتی می شود. اما شش ماه خیلی سریع می گذرد. ما به دنبال خرید یک بازیکن به جای او نیستیم."


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,پپ گواردیولا, ] [ 15:38 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 2722
بازدید کل : 52838
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا