قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





-گلهای اوزیل به اتریش
1-0 :: OZIL 8’ ::
Hotfile
لینک مستقیم


2-0 :: Özil 23’ ::
HOTFILE
لینک مستقیم

4-1 :: Mesut Özil 47’ :
Hotfile
لینک مستقیم



-گلهای کریس به قبرس
0-1 :: Cristiano Ronaldo 35’
Hotfile
لینک مستقیم
0-2 :: Cristiano Ronaldo 82’
Hotfile

لینک مستقیم

-گل بنزما به البانی
HOTFILE
لینک مستقیم

javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:کلیپ گل های بازیکنان رئال در تیم های ملی, ] [ 1:57 ] [ ادیب بوبردک ]

انصاري‌فرد:قطر حرفي‌ براي گفتن برابر ايران ندارد

مهاجم ملي‌پوش تيم فوتبال سايپاي البرز تاکيد کرد: به طور قطع از قطر با امتياز باز مي‌گرديم و تمام بازيکنان تيم ملي براي تحقق اين مهم مصمم هستند.


کريم انصاري‌فرد که هم اکنون در اردوي تيم ملي فوتبال کشورمان قرار دارد، گفت: همه بچه‌ها هم‌قسم شده تا در قطر ميزبان را شکست دهند.
وي افزود: اگر مي‌خواهيم به جام جهاني صعود کنيم، بايد حريفان خود را در مرحله مقدماتي با شکست روبه‌رو کرده و کارمان را به اما و اگرها واگذار نکنيم.
اين گلزن جوان تيم ملي ادامه داد: فيلم ‌ديدارهاي اخير قطر از جمله بازي اخير آنها برابر بحرين را بازبيني کرده و به نقاط ضعف و قوت اين تيم آشنا هستيم.

*بازي مشکلي است، اما پيروز مي‌شويم
 
انصاري‌فرد در پاسخ به سئوالي مبني بر اينکه توان فني حريف آينده ايران در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني به چه ميزان است؟ گفت: به طور قطع ما در قطر بازي مشکلي پيش‌رو داريم و نبايد از حريف غافل باشيم.
وي افزود: با اين وجود چاره‌اي به غير از شکست دادن قطري‌ها آنهم در خانه خود نداشته و مطمئن هستم بازيکنان ايران با تمام توان در مقابل اين تيم حاضر خواهند شد.

*با پيروزي بر قطر نيمي از راه صعود را طي کرده‌ايم

مهاجم تيم فوتبال سايپاي البرز با اشاره به تساوي تيم‌هاي بحرين و قطر در روز نخست مسابقات گفت: با پيروزي برابر قطر نيمي از راه صعود را طي کرده و اميدوارم با تلاش بازيکنان تيم ملي اين مهم محقق شود.
لازم به توضيح است، دومين ديدار تيم ملي فوتبال کشورمان در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني روز سه‌شنبه اين هفته برگزار خواهد شد.
در اين ديدار ايران ميهمان قطر است.
قطري‌ها در ديدار نخست برابر بحرين با نتيجه بدون گل زمين را ترک کرده و با توجه به پيروزي سه بر صفر ملي‌پوشان کشورمان برابر اندونزي هم اکنون ايران در صدر گروه خود قرار دارد.


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:انصاري‌فرد,تیم ملی ایران,دیار ایران و قطر, ] [ 1:45 ] [ ادیب بوبردک ]

پيراهن قرمز به فرهاد مجيدي مي‌آيد؟ (عکس)
 

حشمت مهاجراني معتقد است يکي از دلايل آشتي تماشاگران با تيم ملي فوتبال، حضور فرهاد مجيدي در ترکيب اين تيم است.


عکس: مهدی ملک

فرهاد مجیدی در تمرین تیم ملی فوتبال

 

javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:فرهاد مجیدی,عکس فرهاد مجیدی,تیم ملی فوتبال ایران,حشمت مهاجرانی, ] [ 1:29 ] [ ادیب بوبردک ]

دوستان عزیز

میدونم دیر شد.

ببخشید من چند روزه این جا نبودم.









******************************************************************














HQ Pic




**************************************************************



javahermarket

کار ونگر در آرسنال هنوز تمام نشده

ويد دين از هواداران آرسنال خواست به ونگر فرصت بدهند و تاکيد کرد که اين مربي مي تواند توپچي ها را به روزهاي اوج شان بازگرداند.


دیوید دین، نایب رئیس سابق باشگاه آرسنال، معتقد است کار ونگر در آرسنال هنوز تمام نشده است و امیدوار است این سرمربی فرانسوی به این زودی امیریتس را ترک نکند.

آرسنالی ها در شش فصل اخیر به جامی دست پیدا نکرده اند و از سوی دیگر ستاره های این تیم نیز به تدریج این باشگاه را ترک کرده اند. در نهایت شکست 8-2 هفته گذشته مقابل منچستریونایتد، فشارها بر روی ونگر را به اوج رساند.

اما دیوید دین از هواداران آرسنال خواست به ونگر فرصت بدهند و تاکید کرد که این مربی می تواند توپچی ها را به روزهای اوج شان بازگرداند.

او در گفتگو با ساندی میرر گفت:" کار آرسن در این باشگاه هنوز تمام نشده است. هواداران باید به او احترام بگذارند؛ احترامی که شایسته کارهایی است که او در این باشگاه انجام داده است.

تحت هدایت ونگر، باشگاه روزهای خوبی را سپری کرد و دلیلی ندارد که ما بار دیگر نتوانیم شاهد آن موفقیت ها باشیم. مردم در باره اینکه آیا دوران حضور او در این باشگاه تمام شده، صحبت می کنند. این مسئله بسیار خطرناکی است زیرا اخراج کردن کار بسیار ساده ای است اما بعد از آن چه؟
من نگرانی و انتظاراتی که ونگر با موفقیت هایش ایجاد کرد را درک می کنم. ما در همه 15 سال اخیر در چمپیونزلیگ حضور داشتیم بنابراین می توان درک کرد که هواداران از اینکه به جامی نرسیده اند، نارحت هستند."


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:خبرهای آرسنال,ونگر, ] [ 23:42 ] [ ادیب بوبردک ]

محمد حيدريان :اين نتيجه براي پرسپوليس با اين همه هوادار خجالت آور است

سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس گفت: پس از رفتن چند بازيکن و نداشتن دوران بدنسازي خوب، لطمه‌هاي بزرگي به اين تيم وارده شده است.


محمد رضا حيدريان اظهار کرد: پرسپوليس خوب بازي مي‌کند اما متاسفانه در نتيجه‌گيري مشکل اساسي داريم. خيلي راحت گل دريافت مي‌کنيم و موقعيت‌هاي گل‌مان را به راحتي از دست مي‌دهيم؛ اين نتيجه براي پرسپوليس با اين همه هوادار خجالت‌آور است.

وي افزود: تيم منصوري شيراز از تيم‌هاي بسيار خوب است و نمي‌توانم با آوردن بهانه بازي آن‌ها را زير سوال ببرم. حتي بازيکنان خودمان که چند بازي ملي نيز دارند خيلي بد کار مي‌کنند.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا تا آخر فصل سرمربي مي‌مانيد؟ اظهار کرد: هر تصميمي که باشگاه بگيرد تابع آن هستيم اگر بگويند مربيگري نکن بازي مي‌کنم اگر بگويند بازي هم نکن بازي نمي‌کنم.

حيدريان در ادامه در پاسخ به اين پرسش که آيا با وضع کنوني پرسپوليس قصد جذب بازيکن داريد؟ گفت: باشگاه هنوز پول بازيکنان فعلي را پرداخت نکرده است و فکر نمي‌کنم بتوانيم بازيکن جديدي را جذب کنيم اما حتماً به دنبال اين هستيم تا به خصوص در خط دفاعي نقاط ضعف‌مان را برطرف کنيم.


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:محمد حيدريان,پرسپولیس, ] [ 23:40 ] [ ادیب بوبردک ]

ميثاق با خيال راحت در تب و تاب شماره يک


معمارزاده در غيبت حقيقي، خود را براي بازي با ذوب‌آهن آماده مي‌کند.


میثاق معمارزاده که بعد از چهار هفته بالاخره موفق شد در هفته پنجم در تهران برابر صنعت نفت آبادان دوباره درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد، این روزها در تمرینات پرسپولیس تک و تنها و بدون علیرضا حقیقی به تمرین می‌پردازد. میثاق که خود را آماده می‌کند در بازی‌های آینده هم درون دروازه قرمزها قرار بگیرد، به احتمال زیاد در اصفهان هم دروازه اصلی پرسپولیسی‌ها خواهد بود.


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:خبرهای پرسپولیس,میپاق,معمار زاده, ] [ 23:40 ] [ ادیب بوبردک ]

آرين روبن: آماده تمديد قرارداد با بايرن هستم

اولي هوينس، رئيس باشگاه بايرن مونيخ، هفته گذشته اعلام کرده بود که مطمئن است روبن قراردادش را با اين باشگاه تمديد خواهد کرد.


آرین روبن، ستاره هلندی بایرن مونیخ، اعلام کرد آماده است تا قراردادش را با این باشگاه باواریایی تمدید کند.

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، هفته گذشته اعلام کرده بود که مطمئن است روبن قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد و این بازیکن هلندی نیز اکنون آمادگی اش را برای تمدید قرارداد اعلام کرد.

روبن در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هنوز با باشگاه برای تمدید قرارداد صحبت نکرده ام اما برای این کار کاملا آماده ام. شرایط خیلی خوبی در باواریا دارم و از بودن در این باشگاه احساس بسیار خوبی دارم.

اینکه آنها می خواهند قرارداد من را تمدید کنند، در حالی که هنوز به آخرین فصل قراردادم نرسیده ام، باعث تعجب من نمی شود. باشگاه ها معمولا در این مقطع مذاکرات شان را شروع می کنند. باید صبر کنیم و ببنیم چه اتفاقی رخ می دهد. در فوتبال هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد."

روبن در سال 2009 از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست و از همان زمان به یکی از بازیکنان اصلی این باشگاه تبدیل شد.


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:آرين روبن,بایرن مونیخ, ] [ 23:38 ] [ ادیب بوبردک ]

مديرعامل مس سرچشمه: زير و رو شده‌ايم

ما با آقاي شرفي قرارداد داخلي بسته‌ايم و در هر صورت مسووليت فني تيم با اوست.


منصوری که مدیرعامل این باشگاه تازه صعود کرده به لیگ برتر است، در این باره به سایت گل گفت: «آقای شرفی در مدت زمان حضور خود در شهر ما، تاثیرات عمیقی از خود به جا گذاشته و تیم را زیرورو کرده است. بازیکنان چه از نظر فنی و چه از نظر شخصیتی فضای جدیدی را تجربه می‌کنند و من مطمئن هستم که شرایط ما تغییر خواهد کرد.»

او درباره اینکه آیا شرفی می‌تواند در لیگ به فعالیت ادامه دهد و فدراسیون با ثبت قرارداد او موافقت می‌کند یا نه، گفت: «ما با آقای شرفی قرارداد داخلی بسته‌ایم و در هر صورت مسوولیت فنی تیم با اوست. اگر هم فدراسیون با ثبت قرارداد او با عنوان سرمربی موافقت نکند، ایشان مدیرفنی ما خواهند شد.»

منصوری سپس در انتقاد از این رویه فدراسیون، گفت: «آدمی مثل شرفی در این سن حیثیتش را برای تیم ما گذاشته و رفتار فدراسیون در این زمینه واقعا سوال‌برانگیز است.»

او که نسبت به تیمش امیدوار است، ادامه می‌دهد: «بعد از اینکه با آقای سنجری تسویه‌حساب کردیم، مشکلی از این بابت نداریم و مطمئن هستم با تغییرات انجام شده در لیگ می‌مانیم. شهر ما امکانات خیلی خوبی دارد و امیدوارم با بقا در لیگ به مرور تبدیل به یک قطب تازه در فوتبال ایران بشویم.»


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:منصوری,مديرعامل مس سرچشمه, ] [ 22:44 ] [ ادیب بوبردک ]

فابرگاس حداقل 60 ميليون يورو مي ارزد

اين ستاره 24 ساله چند هفته قبل بعد از 8 فصل حضور در آرسنال با انتقالي 29 ميليون يورويي به باشگاه دوران نوجواني اش بازگشت.


جوزپ ماریو بارتومئو، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، اعلام کرد سسک فابرگاس حداقل 60 میلیون یورو می ارزد و احساس می کند باشگاه کاتالانی با قیمت بسیار پایینی این ملی پوش اسپانیایی را به خدمت گرفت.

این ستاره 24 ساله چند هفته قبل بعد از 8 فصل حضور در آرسنال با انتقالی 29 میلیون یورویی به باشگاه دوران نوجوانی اش بازگشت.

بارتومئو در گفتگو با نشریه اسپورت گفت:" انتقال سسک برای ما خیلی خوب بود. به طر طبیعی قیمت او 29 میلیون یورو نیست اما او با گفتن اینکه تنها می خواهد با بارسا بیاید، قیمتش را کاهش داد. قیمت واقعی او آن چیزی بود که آرسنال در ابتدا تقاضا کرد. به نظر من قیمت او حداقل 60 میلیون یورو است.س

مذاکرات نقل و انتقال مانند قمار است. در حالت ایده آل، هیچ چیز نباید به رسانه ها درز پیدا کند اما به نظر می رسد این مسئله غیرممکن است زیرا چند طرف در این مسئله دخیلند.

این حقیقت که ما در ابتدای تابستان اعلام کردیم تنها 45 میلیون یورو هزینه خواهیم کرد، به نفع ما تمام شد. باشگاه ها می دانستند که ما چه مبلغی برای هزینه کردن داریم."


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:فابرگاس,بارسلونا,بارسا,آبی اناری ها, ] [ 22:43 ] [ ادیب بوبردک ]

فدريکو ماکدا:مي خواهم اين فصل توانايي هايم را ثابت کنم

ماکدا در هفته هاي پاياني فصل 09-2008 با گلي که در وقت هاي تلف شده وارد دروازه استون ويلا کرد، نام خود را بر زبان ها انداخت.


 فدریکو ماکدا، مهاجم جوان منچستریونایتد، قصد دارد در رقابت های این فصل توانایی هایش را اثبات کند.

این مهاجم 21 ساله ایتالیایی که نیم فصل دوم فصل گذشته را در سمپدوریا سپری کرد، در این تابستان نیز مورد توجه نیوکاسل  و کوئینزپارک رنجرز قرار داشت  اما او در الدترافورد ماند و قصد دارد با سختکوشی ارزش هایش را با فرگوسن اثبات کند.

او در صفحه توئیترش نوشت:" دوشنبه به تمرینات برگشتم. می خواهم این فصل در تمرینات به سختی کار کنم و به همه نشان بدهم که من دوباره برگشته ام. آماده ام به همه نشان دهم که چه کارهایی می توانم انجام دهم."

ماکدا در هفته های پایانی فصل 09-2008 با گلی که در وقت های تلف شده وارد دروازه استون ویلا کرد، نام خود را بر زبان ها انداخت اما از زمان نتوانست جای ثابتی در ترکیب اصلی یونایتدها پیدا کند.
او برای قرار گرفتن در ترکیب منچستریونایتد در رقابت های این فصل  با توجه به حضور وین رونی، خاویر ارناندز، دیمیتار برباتوف، دنی ولبک، مایکل اوون و مامه بیرام دیوف کار سختی در پیش دارد.


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:فدريکو ماکدا,منچستر یونایتد,شیاطین سرخ, ] [ 22:42 ] [ ادیب بوبردک ]

سه تغيير در ترکيب اصلي آلمان در ديدار با لهستان

تيم ويسه، پر مرتساکر و ماريو گوتزه احتمالا در ديدار دوستانه مقابل لهستان در ترکيب اصلي قرار خواهند گرفت.


به گزارش رسانه های آلمانی، یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، برای دیدار دوستانه این هفته مقابل لهستان، تیمش را با سه تغییر نسبت به پیروزی 6-2 مقابل اتریش به میدان خواهد فرستاد.

براساس گزارش ها، در این دیدار مانوئل نویر، دروازه بان اول تیم ملی آلمان، استراحت خواهد کرد و تیم ویسه، دروازه برمن، به جای او در چهارچون دروازه ژرمن ها خواهد ایستاد.

همچنین در خط دفاعی پر مرتساکر، خرید جدید آرسنال، که در دیدار مقابل اتریش، 90 دقیقه روی نیمکت نشست، در دیدار مقابل لهستان جای متس هوملز یا بندیکت هوودس را خواهد گرفت.

همچنین ماریو گوتزه که در دیدار جمعه شب تنها 5 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد، در ترکیب اصلی قرار خواهد داشت.
آلمانی ها با پیروزی مقابل اتریش، صعودشان به رقابت های یورو 2012 را قطعی کردند و احتمالا لوو از دیدارهای باقی مانده به عنوان دیدارهای تدارکاتی استفاده خواهد کرد.


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:دیدار های دوستانه,تیم ملی فوتبال آلمان, ] [ 22:35 ] [ ادیب بوبردک ]

کريس رونالدو: دهان همه را مي بندم

ستاره تيم ملي پرتغال اعلام کرد به خاطر هو شدن توسط تماشاگران حريف در ديدار اين هفته تيمش مقابل قبرس در مقدماتي يورو 2012 ناراحت نيست.


کریس رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، اعلام کرد به خاطر هو شدن توسط تماشاگران حریف در دیدار این هفته تیمش مقابل قبرس در مقدماتی یورو 2012 ناراحت نیست.

ستاره رئال مادرید در این دیدار با به ثمر رساندن دو گل، نقش مهمی در پیروزی پر گل تیمش داشت.

اما تماشاگران قبرسی در طول بازی بارها رونالدو را هو کردند و با فریاد زدن نام رونالدو، سعی کردند روحیه ستاره پرتغالی را پایین بیاورند.

اما در پایان دیدار اعلام کرد توجهی به این اتفاقات ندارد:" من در تمام طول فصل با بازی هایم دهان همه را می بندم. توجهی به حرف ها و کارهای بقیه ندارم. می خواهم به کارم ادامه بدهم. فصل جدید را در فرم خوبی شروع کرده ام و گل های مهمی به ثمر رسانده ام. می خواهم این روند ادامه پیدا کند. همیشه تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم."
رونالدو همچنین در مورد خروج ریکاردو کاروالیو از اردوی تیم ملی پرتغال و درگیری هایی که با پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال، پیدا کرد، گفت:" هر اتفاقی که رخ داده، حالا دیگر تمام شده. سرمربی تیم در این مورد صحبت کرده ؛ ما باید اتحادمان را حفظ کنیم."


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:کريس رونالدو,تیم ملی فوتبال پرتغال, ] [ 22:29 ] [ ادیب بوبردک ]

اتحاديه بازيکنان فوبتال ايتاليا در آستانه امضاي توافق نامه اي با فدراسيون فوتبال اين کشور است.


اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال ایتالیا اعلام کرد روز دوشنبه با فدراسیون فوتبال این کشور توافقنامه ای به امضا خواهد رساند و به این ترتیب هفته دوم سری آ به موقع برگزار خواهد شد.

رقابت های هفته گذشته سری آ به دلیل اعتصاب بازیکنان که به دلیل پرداخت نشدن به موقع دستمزدهایشان بود برگزار نشد.

یک منبع آگاه اعلام کرد این توافق نامه به زودی امضا خواهد شد و رقابتهای هفته دوم سری آ طبق برنامه برگزار خواهد شد.

به این ترتیب اولین دیدار رقابتهای فصل جدید سری آ جمعه بین دو تیم میلان و لاتزیو برگزار خواهد شد.

javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 5:17 ] [ سینا ]

باشگاه منچسترسيتي فهرست کامل بازيکنان اين تيم براي رقابت هاي چمپيونزليگ را اعلام کرد که در آن نامي از اوون هارگريوز، خريد جديد اين باشگاه ديده نمي شود.


 این هافبک سابق منچستریونایتد بعد از پایان قراردادش با این باشگاه در انتقالی عجیب راهی ایستلند شد اما مانچینی نام او را در فهرست تیم برای رقابت های دور گروهی قرار نداد. البته در صورتی که این تیم بتواند به مرحله حذفی راه پیدا کند، در صورت تمایل مانچینی، هارگریوز می تواند برای سیتی به میدان برود.
 
 به این ترتیب این هافبک 30 ساله فرصت بازی مقابل بایرن مونیخ، تیم سابقش را از دست داد. سیتی علاوه بر بایرن، با تیم های ناپولی و ویارئال هم گروه است.
 
  اما حبیب کولو توره که در شش ماه اخیر به دلیل محرومیت از میادین دور بوده، در این فهرست حضور دارد .
 
فهرست کامل سیتی:
 
 دروازه بان ها: جو هارت، کوستل پانتیلیمون، استیوارت تیلور
 
 مدافعان: گائل کلیشی، ژولین لسکات، ندوم اونوها، میکا ریچاردز، الکساندر کولاروف، ویسنت کمپانی، کولو توره، پابلو زابالتا، استفان ساویچ
 
 هافبک ها: گرت بری، آدام جانسن، جیمز میلنر، نایجل دی یونگ، سمیر نصری، داوید سیلوا، یحیی توره
 مهاجمان: سرخیو آگوئرو، ادین ژکو، کارلوس تبس، ماریو بالوتلی

javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 5:16 ] [ سینا ]

کارلس پويول، کاپيتان بارسا، ممکن است بتواند در ديدار هفته آينده آبي و اناري ها مقابل ميلان در اولين ديدار اين فصل ليگ قهرمانان به ميدان برود.


 این مدافع باتجربه بعد از مصدومیت زانوی چپش در دیدار مقابل راسینگ سانتاندر در ژانویه گذشته و دور بودن از میادین تا ماه آوریل، در 5 ماه اخیر  نیز روزهای سختی را پشت سر گذاشت.
 
 پویول در ماه آوریل به میادین بازگشت و در سه دیدار مقابل رئال نیز به میدان رفت اما بعد از قهرمانی بارسا در لیگ قهرمانان پاس مصدومش را به تیغ جراحان سپرد و در این مدت نتوانست برای تیمش به میدان برود.
 
 این بازیکن 33 ساله این هفته به تمرینات تیمش برگشت اما انتظار نمی رود بتواند بارسا را در دیدار هفته آینده مقابل رئال سوسیه داد به میدان برود.
 
 پویول اولین بازی اش برای بارسا را در سپتامبر 1999 مقابل وایادولید انجام داد و تا کنون 17 جام مختلف با آبی و اناری ها فتح کرد.

javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 5:16 ] [ سینا ]

علي دايي با 34 سال در سال 82 مسن ترين آقاي گل برتر بوده است و فرهاد مجيدي، حالا مي تواند رکورد او را بشکند.


فرهاد مجیدی 35 ساله با زدن 5 گل صاحب عنوان آقای گل در لیگ برتر است. در ادوار گذشته مردان زیادی در سن بالای 30 سالگی، آقای گل مسابقات لیگ کشور شده اند. این نفرات عبارتند از:

1- محمد احمد زاده (ملوان انزلی) 17 گل در 23 بازی/ 30 ساله / سال 69

2- فرشاد پیوس (پرسپولیس) 11 گل در 22 بازی / 30 ساله / سال 70

3- عباس سیمکانی (ذوب آهن) 17 گل در 26 بازی/ 32 ساله / سال 72

4- فرشاد پیوس (پرسپولیس) 20 گل در 23 بازی / 33 ساله / سال 73

5- اصغر مدیر روستا (بهمن) 17 گل در 28 بازی / 30 ساله / سال 79

6- رضا صاحبی (ذوب آهن) 14 گل در 22 بازی / 30 ساله / سال 79

7- علی دایی (پرسپولیس) 16 گل در 26 بازی/ 34 ساله / سال 82

جالب است بدانید که در دهه 60 و در جریان مسابقات فوتبال باشگاه های تهران هم چند بار این اتفاق رخ داد.

- در سال 1361 علی پروین 36 ساله، در سال 1363 علی پروین 38 ساله و در سال 70 فرشاد پیوس 30 ساله در مسابقات باشگاه های تهران آقای گل شدند.

علی دایی با 34 سال در سال 82 مسن ترین آقای گل برتر بوده است و فرهاد مجیدی، حالا می تواند رکورد او را بشکند.

javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 5:15 ] [ سینا ]

مهاجم شياطين سرخ جايزه بهترين بازيکن ماه آگوست گذشته ليگ برتر انگليس را به خود اختصاص داد.


   وين روني، مهاجم منچستريونايتد به عنوان بهترين بازيکن ماه گذشته ليگ برتر انگليس انتخاب شد، وي در اين راي گيري 41 درصد آراء را به خود اختصاص داد. پس از او اشلي يانگ هم تيمي‌اش در رده دوم قرار گرفت.


انتخاب روني به علت نمايش درخشان او در سه بازي ابتدايي، فصل جديد است. وي در اين سه ديدار پنج گل به ثمر رسانده است که سه تاي آن‌ها مقابل آرسنال حريف سنتي شياطين سرخ بوده است.


اين جايزه مي‌تواند آغازي خوب براي درخشش روني در ادامه فصل و کسب عنوان بهترين بازيکن ليگ برتر در پايان فصل باشد.

 

javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 5:15 ] [ سینا ]

روني در رقابت هاي جام جهاني 2010 موفق به گلزني نشد اما در ديدار شب گذشته مقابل بلغارستان دو بار گلزني کرد تا نشان دهد بار ديگر به روزهاي خوبش در تيم ملي بازگشته است.


وین رونی، مهاجم تیم ملی انگلیس، اعلام کرد بار دیگر از بازی برای سه شیرها لذت می برد و بعد از جام جهانی ناامید کننده ای که پشت سر گذاشت، قصد دارد بار دیگر ارزش هایش را به تیم ملی نشان دهد.

رونی در رقابت های جام جهانی 2010 موفق به گلزنی نشد اما در دیدار شب گذشته مقابل بلغارستان دو بار گلزنی کرد تا نشان دهد بار دیگر به روزهای خوبش در تیم ملی بازگشته است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من از فوتبال بازی کردن لذت می برم. بار دیگر تشنه گلزنی هستم. می خواهم بار دیگر خودم را ثابت کنم و این کار را می کنم. احساس بسیار خوبی دارم و امیدوارم بتوانم گلزنی هایم را ادامه بدهم."

رونی همچنین تئو والکات، اشلی یانگ و استیوارت داونینگ را که در این دیدار پشت سر او بازی می کردند، مورد ستایش قرار داد و گفت:" سرمربی چند بازیکن جدید به ترکیب اصلی اضافه کرد و آنها خیلی خوب کار کردند و برای تیم حریف دردسر ساز شدند. با سرعتی که والکات، یانگ و داونینگ دارند، شرایط برای هر تیمی دشوار می شود. ما کنترل بازی در اختیار داشتیم و من از بازی در این سیستم (4-2-3-1) لذت بردم."

javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 5:14 ] [ سینا ]

مدير برنامه هاي آمائوري، مهاجم يوونتووس، اعلام کرد اين بازيکن پيشنهاد باشگاه فنرباغچه را رد کرده و ترجيح داد در تورين بماند.


 در چند اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی این بازیکن 31 ساله از یوونتوس منتشر شد اما او بعد از رد پیشنهاد باشگاه مارسی، از انتقال به فنرباغچه نیز استقبال نکرد.
  
 مدیر برنامه های او در گفتگو با توتو اسپورت گفت:" اگر تنها موضوع پول مطرح بود، آمائوری این پیشنهاد را قبول می کرد. او روز چهارشنبه تصمیمش را گفت و در یوونتوس ماند."
 
 این مهاجم سابق پالرمو نیم فصل دوم فصل گذشته را در پارما سپری کرد و گفته می شود در برنامه های آنتونیو کونته نیز جای ندارد.

javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 5:14 ] [ سینا ]

در جریان دیدار دوستانه جمعه شب اسپانیا - شیلی که با برد 2-3 شاگردان دل بوسکه همراه بود، در یکی ازلحظات بازی درگیری ای  میان آندرس اینیستا و آرتورو ویدال به وجود آمد و تمام بازیکنان اسپانیایی، چه بازیکنان بارسا و چه بازیکنان رئال برای دفاع از اینیستا وارد عمل شدند.

ماجرا از این قرار بود که اینیستا توپی را در درون محوطه جریمه شوت کرد و ویدال ،مدافع شیلی برخورد نامناسبی با اینیستا داشت و درگیری با رویارویی اینیستا با او آغاز شد.
 
عکس ها و توضیحات در ادامه مطلب

javahermarket


ادامه مطلب
[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:30 ] [ سینا ]

ستاره برزيلي تيم سانتوس مي‌گويد با پيشنهاد باشگاه رئال مادريد وسوسه شده است.


    نيمار که تابستان سوژه رسانه‌هاي اسپانيايي بود، سرانجام تصميم گرفت به فوتبالش در برزيل ادامه دهد. تصميمي که بسياري معتقدند دوام زيادي نخواهد داشت و اين بازيکن برزيلي و جوان که از او به عنوان پديده‌ي آينده‌ي فوتبال جهان ياد مي شود، ژانويه يا حداکثر تابستان آينده سانتوس را به مقصد يکي از باشگاه‌هاي مطرح اروپايي ترک خواهد کرد.

نيمار در گفتگویی عنوان کرد: با پيشنهاد رئالي‌ها شديدا وسوسه شدم. ولي به هر حال تصميم گرفتم که فعلا در سانتوس بمانم و برزيل را ترک نکنم.

وي ادامه داد:‌ هنوز براي آينده‌ام هيچ تصميمي نگرفته‌ام. تنها چيزي که در حال حاضر قطعيت دارد اين است که با به پايان رسيدن فصل نقل و انتقالات در برزيل بازي خواهم کرد تا در آينده چه اتفاقي رخ دهد.

ستاره‌ي تيم سانتوس درباره‌ي دلايلش براي ماندن در برزيل هم گفت:‌ اينجا خيالم راحت است که نزديک خانواده‌ام هستم. دوستان و نزديکانم اطرافم هستند. من معمولا با قلبم تصميم مي‌گيرم و با شرايطي که داشتم به اين نتيجه رسيدم که هنوز زمان ترک برزيل فرا نرسيده است.

 

javahermarket

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:29 ] [ سینا ]

اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) تصميم گرفته است همگام با فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا)، بازي جوانمردانه را در سراسر اين قاره ترويج دهد.


      به گزارش سايت اين اتحاديه، فيفا پانزده سال است که تلاش خود براي رواج بازي جوانمردانه را آغاز کرده است.
به همين منظور يوفا اعلام کرد، از اين پس در مسابقات رسمي به خصوص رقابت هاي انتخابي يورو 2012 در روزهاي 2 و 6 سپتامبر (11 و 15 شهريور) و همچنين مسابقات مقدماتي قهرماني زير 21 سال اروپا اين اقدام ابتکاري را به روش خود دنبال خواهد کرد.
البته يوفا گراميداشت برخي ارزش هاي اخلاقي در خلال مسابقات را از سال 2008 و با تلاش براي مبارزه با خشونت، نژادپرستي، بيگانه هراسي، هوموفوبيا، حمايت از هواداران، گفت و گوي فرهنگ ها، حفاظت از محيط زيست و همچنين حمايت از حقوق بشر آغاز کرده است. 
 

javahermarket

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:27 ] [ سینا ]

رئيس سازمان ليگ برتر ضمن تاکيد بر تمديد مهلت کنفدراسيون فوتبال آسيا به باشگاه‌هاي ايران براي تمکيل نقايص‌شان گفت: پنج باشگاه هنوز مدارک‌شان را تحويل نداده‌اند و استقلال و پرسپوليس هم در انتظار معرفي اعضاي هيئت مديره و رئيس مجمع هستند.


  عزیزالله محمدی گفت: با توجه به 3 روز تعطیلی در ایران و تعطیلی شنبه و یکشنبه در مالزی از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضای تمدید مهلت کردیم که آنها با تقاضای ما موافقت کردند و این مهلت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی افزود: باشگاههای مس رفسنجان، داماش و فجر شهید سپاسی هنوز تراز مالی خود را تنظیم نکرده اند ضمن اینکه دو باشگاه مس رفسنجان و داماش باید اصل اساسنامه ثبت شده خود را ترجمه کرده و برای ما بفرستند.

 

رئیس سازمان لیگ برتر اظهار داشت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز باید دو رئیس مجمع جداگانه داشته باشند، اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل آنها مشخص شده و اساسنامه خود را ثبت شرکت ها کرده و ترجمه آن را تحویل سازمان لیگ دهند.

وی تاکید کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان قول داده اند که تا  پیش از پایان هفته جاری این کارها را انجام داده و مدارک خود را تحویل سازمان لیگ دهند. در مجموع از بین 18 باشگاه حاضر در رقابتهای لیگ برتر فقط 5 باشگاه مدارک خود را تکمیل نکرده و تحویل نداده اند و بقیه باشگاه‌ها هیچ مشکلی در این زمینه ندارند.

عزیز محمدی در خصوص آخرین وضعیت اصلاحات انجام شده در ورزشگاه ها بر اساس استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تنها چهار ورزشگاه  تختی اهواز، دستگردی تهران، یادگار امام قم و انقلاب کرج باقی مانده اند که باید عکس‌های اصلاحات صورت گرفته در آنها را تحویل سازمان لیگ دهند تا ما این عکسها را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم.
 

javahermarket

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:26 ] [ سینا ]

به باور مهاجم قديمي انگليس فوتبال کشورش براي مطرح شدن در سطح بين‌المللي بايد همچون آلمان‌ها به نيروهاي جوان بيش از پيش بها دهد.


   به نقل از روزنامه اشتاندارد اتریش، مایکل اوون گفت: یکی از راه های خوبی که فوتبال انگلیس در رده باشگاهی و ملی می تواند به منظور پیشرفت در نظر گیرد، الهام از الگوي ژرمن‌‌‌ها  است . ما چاره‌ای نداریم جز اينکه راهي که  آنها طی کردند، بپیماییم. باید خیلی بیشتر از حال، جوانان شایسته  را باور کنیم و  فرصت حضور دهیم.

این عضو تیم منچستریونایتد افزود: امروزه در تیم ملی انگلیس با بحران بازیکن خوب مواجه هستیم. این معضل به خاطر حضور ستارگان بی‌شمار خارجی در لیگ برتر است. تحت این شرایط جسارتی برای استفاده از جوانان شایسته انگلیسی وجود ندارد. در حالیکه ما مي توانيم اقدامي مشابه ژرمن ها داشته باشیم. باید مثل آنان  در تیم های باشگاهی به جوانان اعتماد کنیم تا بتوانیم در تیم ملی فرصت بهره گیری از استعدادهای آنان را داشته باشیم.

javahermarket

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:25 ] [ سینا ]

سرمربي پرسپوليس گفت: تيم ملي با ارائه يک بازي خوب برابر اندونزي براي رقبا خط و نشان کشيد.


   حميد استيلي در خصوص ديدار تيم ملي مقابل اندونزي عنوان کرد: خوشبختانه موفق شديم در اولين بازي قاطعانه اندونزي را شکست دهيم. هميشه بازي اول حساسيت خاص خودش را دارد ولي اين بار با قدرت براي حريفان خط و نشان کشيديم.

وي افزود: تيم ملي روز به روز با کي‌روش بهتر مي‌شود. در بازي روز گذشته 2 گل از ضربات ايستگاهي زديم و سومين گل خودمان را با پاس به عقب زيبا و کار روي زمين به ثمر رسانديم. قطعا با اين بازي خوب آينده روشني در انتظار ما تيم ملي است.

استيلي تصريح کرد: قطعا در تيم ملي نقاط قدرت و ضعفي وجود دارد که کي‌روش دستور رسيدگي به آنها را مي‌دهد. بهترين فرد خود سرمربي تيم ملي است که به اين مسائل رسيدگي کند اما در نهايت ما در شروع کار خوب بوديم و با برنامه ريزي بهتر عالي خواهيم شد.

سرمربي پرسپوليس خاطرنشان کرد: سه شنبه هفته جاري يک بازي سخت مقابل قطر داريم و بچه‌هاي ما لياقت اين را دارند تا قطر را در خانه خود غافلگير کنند.

استيلي با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه آزادي گفت: به نظر من هواداران سنگ تمام گذاشتند. آنها با حضورشان که بسيار پرشور بود نشان دادند که با تيم ملي آشتي کرده‌اند. بعد از مدت‌ها ديديد که تيم ملي ما بسيار خوب و سرحال بازي کرد. ما در نيمه اول به گل نرسيديم اما صبوري هواداران باعث شد در نيمه دوم تيم ملي چهره واقعي خود را نشان دهد. هر وقت هواداران صبر داشته باشند نتيجه‌اش موفقيت است. من اميدوارم در بازي‌هاي آينده نيز تيم ملي با حمايت 100 هزار نفري هواداران مواجه شود تا به نتايج خوب برسد و به جام جهاني برزيل راه پيدا کند.

وي در ادامه گفت‌وگو در خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: اردوي خوبي را در مشهد پشت سر گذاشتيم و به اهداف خود تا حدود زيادي رسيديم. ما در بازي مقابل اندونزي 2 ملي پوش را در زمين داشتيم که هر دو خوب کار کردند. رضايي 65 دقيقه و کريمي 90 دقيقه بازي کردند و تاثير گذار بودند.

اين مربي افزود: تيم ملي 3 روز ديگر بايد در قطر به ديدار اين کشور برود که قطعا بازيکنان ما در آن بازي استفاده خواهند شد پس از آن بازيکنان بامداد روز شانزدهم به ايران مي‌آيند تا در اختيار ما قرار گيرند. واقعا نمي‌دانم در بازي روز پنجشنبه مقابل ذوب آهن بايد چه کار کنم.

استيلي تاکيد کرد: هميشه احترام تيم ملي بر من واجب است و دوست دارم اين تيم هميشه موفق باشد اما پرسپوليس هم بايد در مقابل تيم سر سخت ذوب آهن قرار گيرد و ما قطعا بايد از ملي پوشان خود که جزيي از تيم ما هستند استفاده کنيم. با اين شرايط نمي‌دانم چه اتفاقي خواهد افتاد. ما مي‌توانيم با يک برنامه ريزي بهتر و منسجم تر کاري کنيم که به باشگاه‌ها هم لطمه زيادي وارد نشود.
 
استيلي يادآور شد: بازي سختي مقابل ذوب آهن در اصفهان داريم. قطعا اين تيم مقابل ما انگيزه‌هاي زيادي دارد اما ما هم دوست نداريم از اصفهان دست خالي برگرديم به همين دليل تمام تلاش خود را خواهيم کرد که به هدفمان برسيم. فقط اميدوارم خستگي ملي پوشان و مسائلي از اين قبيل براي ما مشکل ساز نشود.

 

javahermarket

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:25 ] [ سینا ]

بازيکن سابق تيم ملي به نمايندگي از کارلوس کي‌روش، با حضور در بحرين وظيفه آناليز ديدار تيم‌هاي فوتبال قطر و بحرين را داشت.


    محمود ابراهيم‌زاده بازيکن سابق تيم‌ ملي فوتبال ايران و تيم‌هاي شاهين بوشهر، ابومسلم خراسان، ذوب‌آهن اصفهان و ولفسبورگ آلمان به نمايندگي از کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي وظيفه آناليز ديدار تيم‌هاي بحرين و قطر را از مرحله گروهي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل برعهده داشت.

اين مسابقه شب گذشته در منامه بحرين انجام شد. تيم ايران که ديشب با سه گل از سد تيم اندونزي گذشت، سه‌شنبه اين هفته در دوحه به ديدار قطر خواهد رفت.

 
 

javahermarket

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:24 ] [ سینا ]

سرپرست تيم فوتبال مس کرمان گفت: تمرينات اين تيم پس از برگزاري اردوي کردان کرج از عصر امروز در زمين دانشکده شهيد چمران کرمان با حضور 'ميروسلاو بلاژويچ' سرمربي اين تيم آغاز مي شود.


   ''ايرج کهندل'' گفت: به جز ''مهرداد پولادي'' به دليل همراهي با تيم ملي، ساير بازيکنان ايراني و خارجي تيم در اين تمرينات حاضر خواهند بود.
وي برگزاري اردوي تيم مس را در کردان کرج را خوب ارزيابي و خاطرنشان کرد: بلاژويچ در کرج وضعيت بازيکنان و شرايط کلي تيم را از نزديک مشاهده کرده است.
کهندل اظهار داشت:بلاژويچ پس از مشاهده تمرينات تيم مس کرمان از قرار داشتن اين تيم در انتهاي جدول رده بندي رقابت هاي ليگ برتر متعجب شد و جايگاه تيم مس کرمان را بسيار بالاتر از جايگاه کنوني دانست.
سرپرست تيم فوتبال مس کرمان به نقل از بلاژويچ افزود:فکر مي کردم هدايت تيم ضعيفي را پذيرفته ام اما با مشاهده تمرينات تيم مس کرمان، اين تيم را قدرتي و با تاکتيک بالا ديدم.
وي گفت: بلاژويچ به زودي دستياران خود را معرفي خواهد کرد و در حال حاضر ''محمود فکري'' به همراه ساير اعضاي کادر فني به کار خود ادامه مي دهند.
تيم مس کرمان پس از کسب نتايج ضعيف در پنج هفته ابتدايي رقابت هاي ليگ برتر با تغيير و تحولاتي روبرو بود که پس از پذيرفتن استعفاي ''صمد مرفاوي''، مديرعامل اين باشگاه نيز برکنار شد.
مسوولان باشگاه مس کرمان در آخرين تصميمات خود ''حميد حاج اسماعيل زاده'' را به عنوان مديرعامل معرفي کرد و با ''ميروسلاو بلاژويچ'' به عنوان سرمربي تيم مس کرمان قراردادي يک ساله امضا کرد. 
 

javahermarket

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:23 ] [ سینا ]

علي پروين گفت: هنوز قدرت واقعي تيم ملي ما نمايش داده نشده است چون اين بر و بچه‌ها پتانسيل بالايي دارند.


   علي پروين درباره برتري 3 بر صفر ايران برابر اندونزي تصريح کرد: خدا را شکر تيم ملي اين بار اسير احساسات نشد و با يک بازي خوب و منطقي اما کمي متفاوت در دو نيمه موفق شد با يک نتيجه خوب اندونزي را شکست دهد.

سرمربي پيشين تيم ملي افزود: در نيمه اول بچه‌هاي ما کمي خوب نبودند اما در نيمه دوم همه چيز تغيير کرد و فوتبال خوب ايراني را به نمايش گذاشته شدند. هنوز قدرت واقعي تيم ملي ما نمايش داده نشده است چون اين بر و بچه‌ها پتانسيل بالايي دارند.

پروين تاکيد کرد: تصورش را مي‌کردم و گفته بودم اگر قفل دروازه اندونزي براي بار اول باز شود ديگر آنها 11 نفره دفاع نمي‌کنند که خوشبختانه با تيز هوشي نکونام از مشکلات آنها استفاده شد. بعد از اينکه گل اول را زديم شايد اگر دقت مي‌کرديم گل‌هاي بعدي را مي‌زديم.

وي يادآور شد: خوشبختانه قدم اول را خوب و محکم برداشتيم. بازي‌هاي اول يک تورنمنت حساسيت خاص خودش را دارد که خوشبختانه بچه‌ها رو سفيد شدند. به اميد خدا و دعاي اين هواداران و دست به دست هم، بايد کمک کنيم که اين بار ايران را در جام جهاني ببينيم. اين آرزوي قبلي من است.

پروين ضمن تقدير و تشکر از هواداران گفت: بايد دست تک تک اين هواداران را بوسيد. واقعا سنگ تمام گذاشتند. آنها 90 دقيقه تيم ملي را حمايت کردند. با اين هواداران کارهاي غير ممکن هم ممکن مي‌شود. باور کنيد اينقدر تشويق هواداران خوب بود که بچه‌هاي ما گل زدند و ميلشان براي گل‌هاي بعدي، بيشتر شد.

پروين خاطرنشان کرد: جا دارد از طرف خودم به عنوان يک فرد کوچک در اين جامعه بزرگ فوتبال از مردم تشکر کنم. انشاءالله بازي بعدي 100 هزار نفر به ورزشگاه مي‌آيند؛ مسئله‌اي که بر تن حريفان ما لرزه مي‌اندازد.

وي در خصوص بازي روز سه شنبه با قطر گفت: اين بازي سخت است. قطري‌ها با سرمايه گذاري، دنبال اين هستند که در خانه خود جلوي بچه‌هاي ما نتيجه بگيرند. بچه‌ها بايد باهوش و با تجربه و خونسرد به ديدار قطر بروند تا به امتياز دلخواه برسند. انشاءالله ما از اين گروه صعود خواهيم کرد.

پروين در خصوص عملکرد علي کريمي و فرهاد مجيدي گفت: شما خودتان مي‌دانيد اين دو تا زياد بغل هم بازي نکردند به همين دليل هماهنگ نبودند اما روي هم رفته خوب بودند. مطمئن باشيد در بازي هاي بعدي اين دو تا بازيکن خوب ما تاثير خود را خواهند گذاشت. بالاخره اين دو بازيکن شناخته شده هستند و کارشان را مخصوصا در بازي هاي حساس به خوبي بلد هستند. من به اين دو نفر نمره قبولي مي دهم.

وي در پايان در مورد بحث کاپيتاني در تيم ملي گفت: مهم موفقيت تيم ملي است. خدا را شکر من يکدلي را در بين بچه‌ها ديدم و نتيجه‌اش هم اين برد خوب بود. آن ديگر تشخيص سرمربي و صحبتش با بازيکنان است که چه کسي کاپيتان مي‌شود. همه بايد دعا کنيم که تيم ملي با تلاش و کوشش راهي جام جهاني شود تا دل اين مردم شاد شود و انشاءالله آشتي آنها با فوتبال ادامه‌دار باشد.

 

javahermarket

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:22 ] [ سینا ]

 

ستاره آرژانتيني معتقد است که رئال مادريد بيش از هرزمان ديگري به بارسلونا نزديک شده استو


    گونسالو ایگواین مهاجم آرژانتینی رئال مادرید معتقد است که فاصله بین بارسلونا و رئال مادرید در هر بازی کمتر می شود.

اختلافات میان بازیکنان دو تیم در جریان دیدارهای رفت و برگشت سوپرکاپ اسپانیا کاملا مشهود بود و در آن بازی رئال در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4-5 مغلوب بارسا شد.

ایگواین اکنون در صحبتهایی گفت:«هر زمانی که مقابل بارسلونا قرار می گیریم، به سطح آنها نزدیک و نزدیک تر شده ایم. ما واقعا می خواهیم رقابتهای این فصل را با کسب جامهای قهرمانی متعددی به پایان ببریم.»

ایگواین یکی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین در جریان دیدار دوستانه با ونزوئلا بود که این دیدار با برد 0-1 آلبی سلسته همراه بود.نیکلاس اوتامندی تک گل این بازی را به ثمر رساند.

 

javahermarket

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:21 ] [ سینا ]
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 2667
بازدید کل : 52783
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا