قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آغاز جام جهاني فوتبال ساحلي

مسابقات فوتبال ساحلي جام جهاني 2011 با رويارويي امروز ايران و ايتاليا آغاز ميشود.


 مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی امروز با برگزاری دیدارهای زیر آغاز می‌شود:
 گروه A:
* ایران - ایتالیا
* سوئیس - سنگال
 گروه B:
* عمان - آرژانتین
* السالوادور - پرتغال


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:جام جهاني فوتبال ساحلي , ] [ 13:41 ] [ ادیب بوبردک ]

کاپيتان تيم ملي ايران به نشست خبري نيامد

کاپيتان تيم ملي فوتبال کشورمان در نشست خبري پيش از ديدار با اندونزي حضور نيافت و مدير رسانه‌اي تيم ملي دليل اين اتفاق را جلوگيري از بيماري وي عنوان کرد.


 نشست خبری پیش از ظهر امروز پنجشنبه سرمربی تیم ملی کشورمان در حالی با تاخیر 20 دقیقه آغاز شد که کاپیتان تیم ایران در این نشست حضور نداشت.

 خسرو والی‌زاده، مدیر رسانه‌ای تیم ملی در ابتدا پیش از آغاز این نشست خطاب به خبرنگاران گفت: به خاطر اینکه تمرین صبح تیم ملی به طول انجامید ما با تاخیر در این نشست حضور یافتیم که از این بابت از شما عذرخواهی می کنم.

 وی اضافه کرد: به علت اینکه بازیکنان پس از این تمرین عرق کرده بودند و احتمال سرماخوردگی‌شان وجود داشت تصمیم گرفتیم کاپیتان تیم ایران در نشست خبری امروز حضور پیدا نکند.

 مدیر رسانه‌ای تیم ملی همچنین گفت: بازیکنی که قرار بود در این نشست حضور یابد کاپیتان تیم، جواد نکونام بود.

 تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین دیدار خود در مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا را روز جمعه هفته جاری مقابل تیم ملی اندونزی برگزار می‌کند. این بازی از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:تيم ملي ايران, ] [ 13:34 ] [ ادیب بوبردک ]

صباي قم به مصاف پاس همدان مي رود

تيم فوتبال صباي قم پيش از ديدارهاي هفته ششم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور ديداري تدارکاتي مقابل پاس همدان برگزار مي کند.


 در حالی که ششم هفته از دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روزهای هفدهم و هجدهم شهریور ماه برگزار می شود، صبای قم در نظر دارد در دیداری تدارکاتی پیش از آغاز این هفته از مسابقات به مصاف پاس همدان برود.

 حریف شاگردان ویسی در راه کسب آمادگی لازم برای دیدارهای هفته ششم و مصاف خانگی مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی، تیم دسته اولی پاس همدان است که خود را زیر نظر فراز کمالوند برای مسابقات فصل جدید جام آزادگان لیگ دسته اول باشگاه های کشور آماده می کند.

 پاسی ها این روزها در تهران اردوی آماده سازی خود را بر پا کرده اند و آماده فصل جدید لیگ آزادگان می شوند، آنها نیز از فرصت حضور در تهران قصد بهره برداری مطلوب دارند و به همین خاطر دیداری تدارکاتی با صبای قم برگزار می کنند که این مسابقه پنجشنبه شب در تهرا برگزار می شود.

 شاگردان ویسی در حالی در این دیدار به میدان می رود تا توان خود را بعد از سه روز تمرین محک بزنند که نیز در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال شاهین بوشهر بودند و در نهایت با قبول چهار گل در این دیدار به نخستین باخت خود در لیگ یازدهم فوتبال کشور رضایت دادند.

 در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته پنجم از دور رفت این مسابقات، تیم استقلال تهران با کسب 13 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز نیز که در هفته نخست به صبای قم باخته بود، با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود با 12 امتیاز در مکان دوم جای گرفت.

 شاگردان ویسی در تیم فوتبال صبای قم نیز که تا پایان هفته چهارم صدرنشین لیگ برتر بودند و برای حفظ این موقعیت در بوشهر چاره ای جز کسب سه امتیاز نداشتند، در حال حاضر با کسب 10 امتیاز، سومین تیم جدول رده بندی هستند که موفق شده است امتیازات خود را دو رقمی کند.

 دیدار با شاهین بوشهر سومین بازی صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در چارچوب دیدارهای خارج از خانه محسوب می شد که صبای قم بر خلاف دو مسابقه قبل با راه آهن شهر ری و تراکتور سازی تبریز که در خارج از خانه به برتری رسیده بود، نتیجه را واگذار کرد.

 با این حال حضور بازیکنان جوان و با انگیزه در تیم صبای قم از یک سو و فرصتی که ویسی در دو هفته تعطیلی لیگ برتر در اختیار دارد می تواند بار دیگر هماهنگی و وحدت تاکتیکی مناسبی را بین تمام نفرات تیم وجود آورده و به تداوم موفقیت های صبا فکر کند.

 این در حالی است که مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان انزلی از هفته ششم از دور رفت مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت 20 و 30 دقیقه روز جمعه هجدهم شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:صباي قم, ] [ 13:30 ] [ ادیب بوبردک ]

افضل: در حق شمسايي ظلم شده است

سرمربي تيم فوتبال گيتي پسند گفت: شمسايي يک بازيکن حرفه اي و بسيار باهوش است اما در فولاد ماهان به او ظلم شد، دليلش هم اين بود که نتوانستند با وحيد درست ارتباط برقرار کنند.


 علی افضل چهارشنبه شب در حاشیه تمرینات گیتی‌پسند در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی در ارتباط با دیدار برابر فیروز صفه در هفته اول لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور گفت: بازی خیلی خوب و بدون حاشیه ای را به نمایش گذاشتیم و توانستیم پیروز بازی باشیم. در این بازی وحید، کشاورز و شاپا بسیار عالی بازی کردند ولی این فقط ۷۰ درصد توان ما بود چون تیم ما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است.

 وی ادامه داد: نقطه ضعف ما در این بازی خطاهای زیاد و کارتهای بی مورد بود. البته این مشکل به خاطر استرس داربی، به وجود آمده بود، سعی می کنیم در بازی های بعدی این مشکل را حل کنیم.

 افضل در مورد وحید شمسایی هم گفت: شمسایی یک بازیکن حرفه ای و بسیار باهوش است اما پارسال در فولاد ماهان به او ظلم شد. دلیلش هم این بود که نتوانستند با وحید درست ارتباط برقرار کنند.

 وی ادامه داد: ۳-۴ سال پیش هم در کنار وحید بودیم که راحت قهرمان شدیم. البته یک نکته در مورد وحید وجود دارد و آن احساسی بودن اوست. اگر توانستی با او ارتباط برقرار کنی، بهترین بازیهایش را برایت به نمایش می گذارد. در غیر این صورت به بازیکنی مثل پارسال تبدیل می شود.

 سرمربی گیتی پسند در ادامه هم گفت: شمسایی بازیکن شماره ۹۹ ما در این بازی بود ولی دانشور لطف کرد و پیراهن شماره ۹ را به او داد. از بازیهای آینده پیراهن ۹ را می پوشد ولی کاپیتان مصطفی نظری خواهد بود.

 افضل در پایان به خبرنگاران گفت: یکی از دو تیم گیتی پسند و ماهان قهرمان خواهد شد. ولی فیروزصفه هم با تیم بسیار خوبی که دارد می تواند جزو ۵ تیم بالای جدول باشد. فیروز صفه تیم بسیار خوبی آماده کرده است و بهتر از تیم پارسال یارگیری کرده است اما در این بازی به خاطر استرسی که داشتند نتوانستند در دفاع خوب عمل کنند.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:افضل,شمسايي, ] [ 13:28 ] [ ادیب بوبردک ]

هلب با ولفسبورگ به بوندس‌ليگا بازمي‌گردد

هافبک پيشين تيم فوتبال اشتوتگارت اين بار با پيراهن ولفسبورگ به بوندس‌ليگاي آلمان بازخواهد گشت.


 الکساندر هلب هافبک باشگاه بارسلونا به صورت قرضی و برای یک فصل به ولفسبورگ پیوست.

 هلب 30 ساله بعد از آنکه در ژوئیه 2008 از آرسنال به بارسا پیوست، فصل ناکامی را در نوکمپ سپری کرد و بعد از آن به صورت قرضی به تیم‌های اشتوتگارت و بیرمنگام منتقل شد.

 اکنون هم به نظر می رسد "پپ گواردیولا" نیازی به او ندارد و با انتقال قرضی‌اش، این بار به ولفسبوگ موافقت کرده است.

 هلب هم اکنون از ناحیه زانو مصدوم است و نمی تواند تیم جدیدش را همراهی کند. پزشکان پیش بینی کرده‌اند این ملی پوش بلاروسی از اواسط ماه اکتبر می تواند برای تیم ماگات به میدان برود.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:هلب,ولفسبورگ, ] [ 13:27 ] [ ادیب بوبردک ]

ستاره ولزي منچسترسيتي به ليورپول بازگشت

کريگ بليمي ستاره ولزي با امضاي قراردادي دوساله از منچسترسيتي به ليورپول پيوست.


   سران باشگاه لیورپول اعلام کردند که کریگ بلیمی، ستاره باشگاه منچسترسیتی با امضای قراردادی دو ساله به رختکن تیمشان بازگشته است.

این ستاره ولزی بعد از 30 ماه حضور در رختکن سیتی بار دیگر به آنفیلد بازگشت. پیش از آنکه او با لیورپول قراردادی را امضا کند، اخبار فراوانی درمورد جدایی او از رختکن سیتی به گوش می رسید؛ چرا که سران سیتی به دنبال آن بودند که تا با فروش تعدادی از بازیکنانشان بودجه تیمشان را تا حدودی تامین کنند.

این ستاره ولزی روز چهارشنبه با اجازه از مسئولان اردوی تیم ملی ولز به آنفیلد رفت و البته هنوز جزئیاتی از رقم قراردادش منتشر نشده ولی به نظر می رسد که دستمزد او کمتر از دستمزدش در سیتی نخواهد بود.

این ستاره ولزی سال گذشته را به صورت قرضی در تیم کاردیف سیتی توپ می زد و در 36 دیدار برای این تیم به میدان رفت. ستاره سابق نوروویچ سیتی پیراهن شماره 39 لیورپول را برتن خواهد کرد. پیراهنی که در دوره اول حضورش در لیورپول هم در اختیار خود او بود.

 


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی, ] [ 13:24 ] [ ادیب بوبردک ]

پيتر کرواچ با قراردادي 4 ساله به استوک پيوست

ستاره انگليسي به جاناتان وودگيت و ويلسون پالاسيوس پيوست.


   پیتر کرواچ، مهاجم انگلیسی باشگاه تاتنهام با امضای قراردادی به ارزش ابتدایی 10 میلیون پوند به استوک سیتی پیوست.

این ستاره قد بلند قراردادی 4 ساله را به امضا رساند تا این فصل را در کنار ویلسون پالاسیوس و جاناتان وودگیت، هم تیمی های سابقش در تاتنهام سپری کند. مبلغ قرارداد او تا 12 میلیون پوند هم قابل افزایش است.

کراوچ که محصول آکادمی فوتبال تاتنهام است بعد از بازگشت به رختکن این تیم توانست در 93 دیدار 24 گل برای تیم لندنی به ثمر برساند و با گلی که وارد دروازه منچسترسیتی کرد، مجوز حضور تاتنهام در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در فصل 11-2010 را برای این تیم کسب کرد.

از این فصل  کراوچ را در پیراهن استوک سیتی خواهیم دید.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:پيتر کرواچ,استوک سیتی, ] [ 13:21 ] [ ادیب بوبردک ]

روبينيو در اردوي برزيل مصدوم شد

روبينيو، ستاره برزيلي دنياي فوتبال به خاطر مصدوميت شانس حضو در ديدار دوستانه تيم ملي کشورش مقابل غنا را از دست خواهد داد.


    این ستاره 27 ساله دچار التهاب استخوان لگن شده و شانس حضور در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل غنا که روز 5 سپتامبر برگزار می شود را نخواهد داشت. بدین ترتیب او  دومین بازیکنی خواهد بود که به دلیل مصدومیت، اردوی سلسائو را ترک می کند.

آدریانو، مدافع بارسلونا هم که دچار گرفتگی عضله ساق پا شده بود، نخواهد توانست تا به موقع به روز اوجش بازگردد.

البته، منزس ، مربی سابق کورینتیانس، نیازی به یافتن جانشین دیگری برای روبینیو نخواهد داشت؛ چرا که او 5 مهاجم آماده به نامهای رونالدینیو، الکساندر پاتو، نیمار، هالک و لئاندرو دامیائو را در اختیار دارد.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:روبینیو,برزیل,تیم ملی فوتبال برزیل, ] [ 13:17 ] [ ادیب بوبردک ]

خوشامد گويي موراتي به فورلان و زاراته

رئيس باشگاه اينتر در صحبتهايي به ستاره هاي جديد تيمش خوش آمد گفته است.


 ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر از خریدهای تیمش در ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی راضی به نظر می رسد.اینتر روز چهارشنبه دیگو فورلان و مائورو زاراته را به خدمت گرفت

 بعد از جدایی ساموئل اتوئو از رختکن نرآتزوری و پیوستنش به آنژی ماخاچ قلعه، سران باشگاه ایتالیایی به دنبال تقویت خط حمله تیمشان بودند و با پرداخت 5 میلیون یورو دیگو فورلان را از اتلتیکومادرید خریداری کرده و مائورو زاراته را با قراردادی قرضی با مبلغ 2.7 میلیون یورو به خدمت گرفتند.  

 موراتی در صحبتهایی با وب سایت رسمی باشگاه اینتر آمدن این دو ستاره به رختکن تیمش را خوش آمد گفت: «زاراته بعد از تماس تلفنی من با کلودیو لوتیتو، رئیس لاتزیو در صبح 4شنبه، به تیم ما آمد. گاسپارینی به دنبال یک مهاجم بود و زاراته بازیکنی است که به خواسته او نزدیک است. زاراته پسری دوست داشتنی است.من 4شنبه او را دیدم و او هم از آمدن به اینتر واقعا خوشحال است. فورلان هم یکی از آن قهرمانانی است که رویاهای هواداران را محقق خواهد کرد.»

 رئیس نرآتزوری با توجه به خریدهای تابستانی تیمش مطمئن به نظر می رسد. او با اشاره به ادامه حضور اسنایدر در رختکن تیمش گفت:« از چند روز پیش کاملا خوش بین بودم ولی الان تیم ما کامل شده است.»


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:موراتی,فورلان,اینتر میلان,باشگاه اینتر, ] [ 13:14 ] [ ادیب بوبردک ]

سوبي سارتا:

هدف بارسا بهترين بودن در تمام رقابتهاست

مدير فني باشگاه بارسلونا به ويکتور والدس نيز به خاطر برابري کردن با تعداد بازيهاي او تبريک گفته است.


 آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که کاتالونیایی ها با عزمی راسخ به دنبال حفظ سطح موفقیتهای کنونی شان در دنیای فوتبال هستند و می خواهند در تمام رقابتهایی که در آن شرکت دارند، برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کنند.

 البته خود او می داند که هر اتفاقی ممکن است در دنیای فوتبال رخ دهد.

 سوبی سارتا در صحبتهایی که در وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا بازتاب یافت گفت:« هدف این است که هر روز در بالاترین سطح به رقابت بپردازیم و قادر باشیم تا در هر بازی و درهر تورنمنت، به بهترین نحو ممکن رقابت کنیم .فوتبال ورزشی است که در آن اتفاقات غیرمنتظره رخ می دهد و یک گل دقیقه 90 می تواند همه چیز را تغییر دهد. ولی ما می خواهیم این سطح بالا را در همه جلسات تمرینی و وتک تک بازی هایمان حفظ کنیم.» 

 سوبی سارتا در ادامه صحبتهایش درمورد برابری ویکتور والدس با تعداد بازیهایی که او برای بارسا انجام داده، به دروازه بان 29 ساله کاتالان تبریک گفت:« والدس یکی از بهترین دروازه بانان است و جایگاهش در تاریخ فوتبال را به درستی پیدا کرده. آمار و ارقام نتایج تلاشهای او از دوران کودکی است. با حضور او در دروازه ما خیالمان راحت است.»

 بارسلونا فصل جدید رقابتهای لالیگا را با برد 0-5 مقابل ویارئال آغاز کرد و در آن دیدار والدس برای چهارصد و دهمین بار دردروازه بارسا قرار گرفت تا تعدادی دفعاتی که از دروازه بارسا حمایت کرده با تعداد بازیهای سوبی سارتا برابری کند


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:سوبي سارتا,والدس,بارسا, ] [ 13:11 ] [ ادیب بوبردک ]

ستاره هلندي رئال مادريد به اورتون پيوست

رويستون درنته ستاره هلندي رئال با قراردادي قرضي و به مدت يک سال به انگليس خواهد رفت.


   طبق گزارشهای منتشره رویستون درنته، ستاره باشگاه رئال مادرید با قراردادی قرضی و به مدت یک سال رختکن این تیم را به مقصد اورتون ترک کرد. 

این ستاره 24 ساله باامضای قراردادی تا پایان رقابتهای این فصل لیگ برتر به انگلیس خواهد رفت تا جای خالی میکل آرتتا را که از اورتون به آرسنال رفته بود، پر کند.

او فصل گذشته را به صورت قرضی در ارکولس توپ می زد و با وجود عملکرد خوب و موفق در هفته های ابتدایی رقابتها، با مشکلات فراوانی با ارکولس برسر دستمزدش مواجه شد و درنهایت این تیم به دسته پائین تر سقوط کرد.

بدین ترتیب رویستون درنته دومین خرید اورتون در روز پایانی بازار نقل و انتقالات لقب گرفت. پیش از او دنیس استراکالورسی آرژانتینی از تیم تیگره به این تیم پیوسته بود.

 


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:رويستون درنته,اورتون,رئال مادرید, ] [ 13:7 ] [ ادیب بوبردک ]

ناکامي هاي آرسنال تقصير ونگر نيست

نصري از آرسن ونگر حمايت کرد و گفت دليل خريدهاي کم سرمربي فرانسوي آرسنال، بودجه کمي است که در اختيار دارد.


 آرسنال پولی برای خرید کردن ندارد. به همین دلیل آنها با بازیکنان جوان شان دست به قمار زده اند. . آرسنال مجبور است بازیکنان جوانش را بفروشد. اما برای رسیدن به قهرمانی و بردن جام باید بازیکنانی بزرگ و تیمی قوی داشت.
 
 ونگر مربی و انسان فوق العاده ای است. او از بازیکنانش مراقبت می کند؛ شاید بیش از آن چیزی که نیاز است. او اهل بحث و جدل نیست.
 
 آرسنالی ها می خواستند من در این باشگاه بمانم اما من در ماه ژوئن تصمیم گرفتم این باشگاه را ترک کنم. بعد از فصل دشواری که سپری کردیم، می خواستم امیریتس را ترک کنم. نشانه هایی وجود داشت که نشان می داد زمان جدایی فرا رسیده؛ جدایی فابرگاس، نتایج پایان فصل، عقب افتادن از منچسترسیتی و شکست در فینال جام اتحادیه. من نمی خواستم کاپیتان تیمی باش که به جامی دست پیدا نمی کند. اما اکنون این احساس را دارم که در تیمی هستم که می تواند به جام دست پیدا کند.


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:نصري,آرسنال,ونگر, ] [ 15:58 ] [ ادیب بوبردک ]

نيوکاسل مدافع چپ اينتر را به خدمت گرفت

باشگاه نيوکاسل اعلام کرد داويده سانتون، مدافع جوان ايتاليايي، را از اينتر به خدمت گرفت. مبلغ اين انتقال به طور رسمي اعلام نشد اما منابع آگاه مبلغ آن را نزديک به 5 ميليون پوند (5.6 ميليون يورو) اعلام کرده اند.


 آلن پاردیو، سرمربی نیوکاسل، در مورد این انتقال گفت:" ما بسیار خوشحالیم که داویده سانتون را به خدمت گرفتیم. او یک مدافع چپ باکیفیت است که می تواند انعطاف پذیری زیادی به خط دفاعی ما بدهد. او بازیکن جوانی است و یک خرید فوق العاده برای ما محسوب می شود. من مطمئنم که او خیلی سریع با لیگ برتر انطباق پیدا می کند."
 
 سانتون نیز به خبرنگاران گفت:" من بسیار خوشحالم که با نیوکاسل قرارداد امضا کردم. بازی در لیگ برتر و در مقابل 50 هزار هوادار نیوکاسل در سنت جیمزز پارک چیزی نبود که بتوان آن را رد کرد. نیوکاسل باشگاه جاه طلبی است و به دنبال پیشرفت است و من می خواهم به آنها کمک کنم تا به اهداف شان برسند."


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:نيوکاسل , ] [ 15:55 ] [ ادیب بوبردک ]

مهلت AFC به استقلال و پرسپوليس تمديد شد

اولتيماتومي که کنفدراسيون فوتبال آسيا براي فوتبال ايران تعيين کرده بود تا مدارک باشگاه‌هايش براي حضور در ليگ قهرمانان قاره‌کهن را تکميل کند، به خاطر تعطيلات عيد فطر در ايران و مالزي يک هفته تمديد شد تا استقلال و پرسپوليس هم هيئت مديره‌هايشان را بشناسند!


 مشکلاتی که تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا دارند، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را برآن داشت تا با دادن اولتیماتومی از این باشگاه‌ها بخواهد که مشکلات و نواقص ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها را تا روز 11 شهریورماه برطرف کنند و مدارک آن را در اختیار این کنفدراسیون قرار دهند.
 
 براین اساس تیم هایی که در لیگ حرفه‌ای حضور دارند و یا سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند باید ورزشگاه های محل برگزاری مسابقاتشان را به استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانند و از سوی دیگر ساختار تشکیلاتی باشگاه‌هایشان نیز باید مطابق با معیارهای این کنفدراسیون باشد.
 
 در این میان استقلال و پرسپولیس که فصل آینده جزو نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند از نظر تشکیلاتی دچار مشکلاتی هستند که مهمترین آن نداشتن هیئت مدیره و مدیرعامل است که باید تا روز 11 شهریور این مشکل حل می شد.
 
 عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار مهر خبر تمدید مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا به فوتبال ایران را تایید کرد و گفت: با توجه به تعطیلاتی که در ایران با آن مواجه شدیم و تعطیلاتی که در مالزی پیش رو خواهیم داشت، کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست ایران برای تمدید این مهلت موافقت کرد.
 
 محمدی افزود: براساس توافقی که با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم، فوتبال ایران باید تا روز 18 شهریورماه مدارک خود را تکمیل و به این کنفدراسیون ارائه دهد. استقلال و پرسپولیس هم یک هفته دیگر فرصت دارند که اسامی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل خود را به سازمان لیگ برتر ارائه کنند.


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:AFC,خبرهای پرسولیس,خبرهای استقلال, ] [ 15:28 ] [ ادیب بوبردک ]

آنتونيو پيشنهاد فيورنتينا را رد کرد

آنتونيو کاسانو با رد پيشنهاد فيورنتينا قصد دارد تا توانايي هايش را در ميلان به اثبات برساند.


 این درحالی است که مدتهاست صحبتهایی درمورد احتمال جدایی کاسانو از سن سیرو به گوش می رسد ولی با پیش فصل خیره کننده ای که او در میلان سپری کرد، سران روسونری اکنون اعتمادشان به او را بازیافته اند. در این میان به په بوتزو در صحبتهایی اعلام کرد که سران فیورنتینا به دنبال جذب او بودند ولی این انتقال بعید به نظر می رسد
 
 بوتزو در صحبتهایی به اسپورت ایتالیا گفت:« من می توانم با قاطعیت بگویم که سران فیورنتینا به دنبال آنتونیو بودند ولی او می خواهد در رختکن روسونری بماند سران میلان هم در فکر فروش او نیستند.»
 
 کاسانو در بازار نقل وانتقالات زمستانی از سمپدوریا به میلان پیوست و قراردادش با این تیم تا سال 2014 اعتبار دارد. کاسانو در حال حاضر در اردوی تیم ملی ایتالیاست تا در دیدارهای مرحله مقدماتی یورو2012 مقابل جزایر فارو و اسلوونی قرار بگیرد.


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:آنتونيو کاسانو, ] [ 15:26 ] [ ادیب بوبردک ]

مي‌توانيم شگفتي ساز جام جهاني شويم

رئيس کميته فوتبال ساحلي فدراسيون فوتبال گفت: اعتقاد دارم مي‌توانيم در جام جهاني ايتاليا دست به کارهاي بزرگي بزنيم و ضمن شگفتي ساز شدن، در اين جام بدرخشيم.


 علی رضا علی در مورد حضور تیم ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی ضمن بیان مطلب فوق افزود: خوشبختانه تیم تمرینات بسیار خوب و چندین مرحله اردوهای آماده سازی را پشت سر گذاشته و بازیکنان در شرایط بدنی و تیمی مطلوبی قرار دارند و امیدوارانه برای کسب بهترین نتایج در این رقابت‌ها به میدان می‌رویم.
 
 وی با بیان اینکه تیم ایران با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در ایتالیا به میدان می‌رود، افزود: گرچه با تیم‌های قوی و صاحب نامی همگروه هستیم ولی به قابلیت‌های بازیکنان تیم ملی ایمان داشته و اعتقاد دارم می‌توانیم در مسابقات ایتالیا دست به کارهای بزرگی بزنیم و ضمن شگفتی ساز شدن، در این جام بدرخشیم.
 
 رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه موفقیت برابر ایتالیای میزبان و سوئیس نایب قهرمان جهان کار ساده‌ای نیست، ادامه داد: اینها تیم‌هایی هستند که در حد قهرمانی جام جهانی مطرح هستند ولی ما هم تیم آماده‌ای داریم که می‌توانیم حریفان بزرگ را غافلگیر کنیم. در این شرایط صعود از گروه دور از دسترس نیست.
 
 رضاعلی خاطرنشان کرد: پیش بینی نتایج فوتبال ساحلی بسیار سخت است. در دوره‌های گذشته خیلی از تیم‌های بزرگ مقابل تیم‌های ضعیف غافلگیر شدند. اینها بستگی به این دارد که ما چقدر خودمان را باور کنیم و ایمان داشته باشیم که می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم. ما سه بازی سخت پیش رو داریم و باید در هر سه مسابقه بهترین نمایش‌مان را ارائه کنیم.
 
 وی در پاسخ به این پرسش که "هدف تیم فوتبال ساحلی ایران از حضور در رقابت‌های جام جهانی چیست؟"، اظهار داشت: می‌خواهیم بعد از تجربه سه دوره حضور در جام جهانی امسال حداقل از گروه‌مان صعود کنیم که اعتقاد دارم این ظرفیت در تیم ملی وجود دارد. هدف ما این است قدرت فوتبال ساحلی ایران را در ایتالیا به نمایش بگذاریم، برای همین بازیکنان هم قسم شده‌اند برای صعود از گروه همه تلاش‌شان را به کار ببندند.
 
 رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور محمد احمدزاده و مسلم مسی‌‎گر به عنوان بهترین گلزن و تکنیکی‌ترین بازیکن آسیا در ترکیب تیم ایران گفت: تیمی که دنبال کسب بهترین نتایج است، باید از روز اول بهترین بازی‌هایش را ارائه کرده و نگرانی از نام و آوازه حریفان نداشته باشد.

 تیم فوتبال ساحلی ایران در گروه A مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی با تیم‌های ایتالیا، سوئیس و سنگال همگروه است که در نخستین دیدار پنجشنبه به مصاف تیم ایتالیا می‌رود.


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:خبرهای فوتبال ساحلی, ] [ 14:9 ] [ ادیب بوبردک ]

سايت AFC اعلام کرد:

ديويد ترزگه رسما به تيم بن ياس امارات پيوست

مهاجم پيشين تيم ملي فرانسه که در پايان قرارداد با هرکولس يونان بازيکن آزاد شده بود با بن ياس امارات قرار داد يک ساله بست.


 به نقل از پایگاه خبری فوتبال آسیا، مهاجم پیشین تیم ملی فرانسه و باشگاه یوونتوس با قراردادی به ارزش 7/1 میلیون یورو به بن یاس امارات پیوست. ترزگه که 33 سال سن دارد در سال 1998 با فرانسه قهرمان جهان شد.
 
 دیوید ترزگه پس از عقد قرارداد با بن یاس گفت: بسیار خوشحالم که در لیگ امارات بازی خواهم کرد. من همه پیشنهادهای مطرح شده را بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که بن یاس را انتخاب کنم.
 
 ترزگه همان بازیکنی است که گل طلایی وقت اضافه را در فینال یورو 2000  برای فرانسه در مقابل ایتالیا به ثمر رساند و زمینه ساز قهرمانی تیمش شد. بن یاس باشگاه جدید ترزگه فصل گذشته در لیگ امارات دوم شد.
 
 پیش از این گفته می شد که این مهاجم با تجربه از باشگاه‌های ناپولی، سوانسی، سنت اتین و موناکو پیشنهاد دارد. او حتی برای مدتی در تمرینات پیش فصل موناکو نیز حضور پیدا کرد. هرکولس باشگاه قبلی ترزگه به دسته دوم لیگ فوتبال اسپانیا سقوط کرد.
 
 دیوید ترزگه 71 بازی برای تیم ملی فرانسه انجام داده که در این تعداد بازی ملی 34 گل هم برای تیم کشورش به ثمر رسانده است. او پیش از این در تیم‌های پلاتنسه، موناکو، یونتوس و هرکولس بازی کرده است.


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:بن ياس امارات,دیوید ترزگه, ] [ 13:55 ] [ ادیب بوبردک ]

رئيس پالرمو :به دنبال فرناندو گاگو نيستيم

مائوريتزيو زامپاريني، رئيس باشگاه پالرمو اعلام کرد که اين تيم قصد ندارد تا در روند انتقال احتمال گاگو به رم خللي ايجاد کند.


 روزنامه گاتزتادلوسپورت در گزارشی در روز سه شنبه به این نکته اشاره کرده بود که سران پالرمو به دنبال آن هستند تا برای خرید گاگو وارد عمل شده و بدین ترتیب وارد روند انتقال او به رم شوند
 
 در این میان زامپارینی در صحبتهایی اعلام کرد که اینها شایعاتی بیش نیست و به دنبال جذب این ستاره 25 ساله نیست
 
 زامپارینی به مدیاگل گفت:« اینها احمقانه است.من اصلادر این باره اطلاعی ندارم.»
 
 ارنستو برونتزتی، یکی از ایجنت های فیفا هم روز سه شنبه در صحبتهایی اعلام کرده بود که سران رئال مادرید به گاگو اجازه داده اند تا برای انتقال قرضی اش به رم باسران جلوروسی به مذاکره بپردازد.
 
 گاگو در دو فصل اخیر با مصدومیتهای متعددی دست و پنجه نرم کرده و در تابستان امسال در آستانه بازگشت به بوکاجونیورس بود که سران باشگاه آرژانتینی نتوانستند با رئالی ها به توافق برسند.


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:مائوريتزيو زامپاريني,پالرمو,گاگو, ] [ 13:52 ] [ ادیب بوبردک ]

سولي مونتاري درآستانه پيوستن به گالاتاسراي

طبق گزارش منتشره سولي مونتاري، ستاره خط مياني اينتر در استانه پيوستن به گالاتاسراي است.


   سران باشگاه ترکیه ای تمایل زیادی به جذب این ستاره غنایی در بازار تابستانی داشتند و اکنون به نظرمی رسد که در یک قدمی تحقق خواسته شان هستند.

مونتاری که نیم فصل دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در ساندرلند سپری کرد، چندان مورد توجه سران اینتر نیست و به نظر می رسد که سران نرآتزوری حاضرند تا او به عنوان بازیکن آزاد رختکن تیمشان را ترک کند.

طبق گزارشهای منتشره،فابین پیوتئو، مدیر برنامه های مونتاری هم در دیداری که روز سه شنبه در استانبول با سران گالاتاسرای داشته، با آنها به توافق رسیده است

مونتاری 27 ساله در سال 2008 از پورستموث به اینتر منتقل شد اکنون به نظر می رسد که آخرین خرید گالاتاسرای در بازار تابستانی خواهد بود. آنها در بازار امسال توماس اویفالوشی و فلیپه ملو را هم به خدمت گرفته بودند

 


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:سولي مونتاري,اینتر میلان,گالاتاسرای, ] [ 13:48 ] [ ادیب بوبردک ]

بلاژويچ وارد تهران شد

ميروسلاو بلاژويچ سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران براي امضاي قرارداد با باشگاه مس کرمان وارد تهران شد.


  پس از آنکه صمد مرفاوي در نشست خبري پس از ديدار بازي با مس کرمان و فجر سپاسي استعفايش از سرمربيگري مس کرمان را به صورت شفاهي اعلام کرد، هيات مديره اين باشگاه کرماني به سرعت با استعفاي او موافقت کردند و از بلاژويچ به عنوان سرمربي جديد اين تيم نام بردند. بلاژوپچ صبح امروز به تهران آمد تا پس از انجام مذاکرات نهايي قراردادش را با باشگاه مس به امضا برساند.
 واحدي سخنگوي باشگاه مس با تاييد اين خبر گفت: هنوز درباره جزئيات قرارداد با بلاژويچ صحبت نکرده ايم. اگر با اين سرمربي به توافق برسيم او از بعد از ظهر امروز به تمرينات تيم در کردان کرج اضافه مي شود.
 واحدي همچنين مشکل بلاژويچ را براي نشستن روي نيمکت تيم ملي حل شده دانست و تاکيد کرد: کميته آموزش اعلام کرد که قانون سقف سن از سال آينده اجرا مي شود.خوشبختانه با مساعدت برخي از اعضاي فدراسيون مشکلي براي سرمربيگري بلاژويچ وجود ندارد.


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:بلاژویچ,مس کرمان, ] [ 13:21 ] [ ادیب بوبردک ]

الکساندر هلب در آستانه پيوستن به ولفسبورگ

الکساندر هلب ستاره 29 ساله باشگاه بارسلونا که به صورت قرضي در بيرمنگام انگلستان توپ مي زند، در آستانه امضاي قراردادي 3 ساله با تيم فليکس ماگات است.


   این ستاره بلاروسی که سابقه بازی در اشتوتگارت و آرسنال را نیز در کارنامه دارد تا ساعاتی دیگر با حضور در تستهای پزشکی گرگها قرارداد خود را رسما به امضاء خواهد رساند.

 هلب در گفتگویی پیوستن به تیم ثروتمند ولفسبورگ را بسیار عالی توصیف کرد.

 پیش از این سرخیو فلوکاری هافبک لاتزیو نیز علاقه خود را برای پیوستن به ولفسبورگ اعلام کرده بود ولی با انتقال هلب به نظر می رسد خریدهای ولفسبورگی های به پایان برسد.


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:الکساندر هلب, ] [ 13:8 ] [ ادیب بوبردک ]

پوستر جديد افشين قطبي و شيميزو


Afshin Ghotbi 


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب: پوستر جديد افشين قطبي و شيميزو, ] [ 13:0 ] [ ادیب بوبردک ]

حدادي‌فر: اندونزي ضعيف نيست

قاسم حدادي‌فر در روزهاي بحراني و پرحاشيه ذوب آهن تيم ملي را همراهي مي‌کند و از اوضاع و احوال اصفهان بي‌خبر است. در عوض خود را حسابي در تمرين‌هاي کي روش غرق کرده و ترجيح مي‌دهد فعلا به هيچ چيز جز تيم ملي و بازي با اندونزي فکر نکند، هر چند که خواه ناخواه فکر رويارويي ذوب‌آهن با پرسپوليس و حضور تيمش در جام باشگاه‌هاي آسيا يک لحظه هم او را راحت نمي‌گذارد.


    حدادي‌فر ابتدا آخرين شرايط خود را اينطور توصيف مي‌کند: «فعلا تمام تمرکزم روي اردوي تيم ملي است و همراه ساير بازيکنان شرايط بسيار خوبي را در اين اردو داريم. در واقع هر سه چهار اردويي که ما همراه تيم ملي بوديم واقعا اردوهاي خوبي بوده و چيزهاي زيادي از کی روش ياد گرفته‌ايم، حالا هم همين‌طور است.»
 او که تاکنون فيلم يکي از بازي‌هاي اندونزي را ديده است، بعد از انتشار خبر شکست اندونزي مقابل اردن، مي‌گويد: «نبايد با مشاهده اين شکست تصور کنيم اندونزي تيم ضعيفي است چون برعکس اين تيم، تيم بسيار خوبي است و در فيلمي که از بازي آنها ديده‌ايم، نکات بسياري وجود داشت که بايد مدنظر قرار دهيم.»
 حدادي‌فر به تاکيدهاي کی روش بر نحوه بازي حريف تيم ملي اشاره مي‌کند: «در اين فيلمي که ديديم کی روش معتقد بود بايد خط هافبک آنها را مهار کنيم، اجازه بازيسازي به بازيکنان اندونزي ندهيم و با پرس مناسب اجازه ندهيم که آنها صاحب توپ شوند. به نظرم اگر اين موارد را رعايت کنيم قطعا پيروزي از آن ما خواهد بود. البته هنوز در روزهاي باقيمانده تا مسابقه چند فيلم ديگر از بازي آنها را مي‌بينيم و کی روش نکات بيشتري را به ما گوشزد خواهد کرد.»
 بازيکن ذوب‌آهن در کنار صحبت‌هاي خود درباره تيم ملي، در حالي که تاريخ اعزام ذوب آهن به کره جنوبي براي حضور در رقابت‌هاي جام باشگاه‌ها از ذهنش پاک نمي‌شود، مي‌گويد: «اصلا از حال و روز ذوب‌آهن اطلاعي ندارم و دورا دور در جريان اتفاقات اخير باشگاه هستم اما اميدوارم اين اتفاقات تاثيري در نتيجه‌گيري‌هاي ذوب‌آهن نداشته باشد چون ما امسال بازي در جام باشگاه‌هاي آسيا را هم پيش‌رو داريم و اين موضوع باعث مي‌شود کارمان قدري سخت شود.»


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:حدادی فر, ] [ 12:55 ] [ ادیب بوبردک ]

يا تغيير يا مرگ فوتبال

جنجال درمورد فوتبال دو قطبي اسپانيا

صحبتهاي رئيس باشگاه ويارئال آغازگر جنجال جديدي در فوتبال اسپانيا شد که خيلي هاي ديگر هم در اين باره به اظهارنظر پرداختند.


   با شکست 0-5 ویارئال در اولین دیدار فصل جدید لالیگا مقابل بارسلونا، بحث جدیدی در فوتبال این کشور آغاز شده است

بعد از این بازی بود که رئیس باشگاه ویارئال به شدت از فوتبال دو قطبی اسپانیا انتقاد و اعلام کرد که باید به دوقطبی فوتبال در لالیگا پایان داد و اکنون خیلی های دیگر دراین باره به اظهار نظر پرداخته اند.

این درحالی است که پیش از برگزاری دیدار ویارئال- بارسلونا در نوکمپ انتظار می رفت که ویارئال یکی از آن تیمهایی باشد که تیم کاتالان را به وحشت انداخته و بتواند شاگردان گواردیولا را متوقف کند. تیمی که این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد بود و خریدهای تابستانی خوبی هم داشت. ولی شکست 0-5 ویارئال مقابل بارسلونا باعث شد تا رئیس این باشگاه آغازگربحث جدیدی در فوتبال اسپانیا باشد که دراینجا می توانید مروری بر این بحث داشته باشید

فرناندو رویگ ( رئیس باشگاه ویارئال):

رویگ بعد از شکست 0-5 تیمش مقابل بارسا گفت:« این اصلا برای فوتبال اسپانیا خوب نیست ولی واقعیت همین است. ما باید برای آنکه بتوانیم قرضهایمان را بدهیم بازیکنانمان را بفروشیم و تیمهای دیگر که اعتبارات زیادی در اختیار دارند، آنها را بخرند.»

او با اشاره به آینده فوتبال اسپانیا گفت:« اگر فقط می خواهید همین دو بازی (رویارویی رئال و بارسا ) را ببینید، خب همین دو بازی را خواهیم داشت. الان سه یا چهار سال است که اوضاع همین طور است. یا باید این روند تغییر کند و یا فوتبال اسپانیا را خواهیم کشت.»

خوسه ماریا دل نیدو (رئیس سویا):

همین صحبتها باعث شد تا رئیس باشگاه سویا هم در این باره به صحبت بپردازد . دل نیدو در این باره گفت:« لیگ ما بیخود ترین لیگ اروپا نیست، بلکه بیخود ترین لیگ دنیاست. لیگی جهان سومی که در آن تنها دو تیم  تمام پولها را در اختیار دارند.»

جالب اینجاست که تنها روسای باشگاه از این روند انتقاد نکرده اند و ودوقطبی بودن فوتبال اسپانیا باعث شده تا صدای تنیسورهای اسپانیایی هم در بیاید

فلیسیانو لوپس (تنیسور صاحب نام اسپانیایی):

این تنیسور اسپانیایی در صفحه توئیترش نوشت:« بدون آنکه قصد کوچک شمردن کسی را داشته باشم، این سوال مطرح است:« چه زمانی متوجه خواهند شد که اگر این روند ادامه یابد، به ضرر لالیگا خواهد بود؟»

رافا نادال (تنیسور صاحب نام اسپانیایی):

نادال هم معتقد است که اصلا برای لالیگا خوب نیست که تنها رئال و بارسا برای قهرمانی بجنگند:« رقابت رئال و بارسلونا خیلی زیبا و جذاب است ولی خوشحال می شدم اگر هر هفته هیجان بیشتری در جریان بود و رقابتها بین تیمهای بیشتری درجریان بود.»


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ اسپانیا, ] [ 12:44 ] [ ادیب بوبردک ]

 

گالياني: تيم ما کامل است؛خريدديگري نداريم
 

آدريانو گالياني مديراجرايي و نايب رئيس باشگاه ميلان در صحبتهايي اعلام کرد که تيمش خريد تابستاني ديگري نخواهد داشت.


    امروز آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی است و صحبتهایی از احتمال انتقال لاسانا دیارا (رئال مادرید)، سیدو کیتا( بارسلونا) ، ماکسول (بارسلونا) و فرناندو تیسونه (سمپدوریا) به میلان به گوش می رسید ولی گالیانی در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش خرید دیگری نخواهد داشت

گالیانی در صحبتهایی گفت:« خریدهای میلان در بازار تابستانی تمام شده است.من اخیرا بارها این را گفته ام. می خواهم بار دیگر چیزی که قبلا گفته ام را تکرار کنم. تمام اخباری که درمورد احتمال انتقال نامهای بزرگ به میلان به گوش می رسد،بی پایه و اساس است.تیم ما کامل است.»

بازار نقل و انتقالات تابستانی ساعت 19 به وقت اروپای مرکزی در ایتالیا بسته خواهد شد.

javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:خبرهای آث میلان, ] [ 12:40 ] [ ادیب بوبردک ]

هافبک هلندي اينتر از سرمربي پيشين خود حمايت کرد و گفت اين انتقادات تندي که از او مي شود به حق نيست.


 وسلی اشنایدر هافبک هلندی اینتر معتقد است انتقادات تندی که از ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید در چند روز اخیر صورت گرفته عادلانه نیست.
 مورینیو که در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا که با پیروزی بارسا همراه بود انگشتش را در چشم تیتو ویلانوا مربی بارسلونا کرد به تیتر یک روزنامه ها تبدیل شد و ممکن است تا یک سال با محرومیت مواجه شود.
 اشنایدر می گوید:" انسان هایی مثل مورینیو باید تقدیر شوند. او انسان فوق العاده ایست. می دانم نظر عامه مردم در مورد او چیست اما این انتقادات شدید از او عادلانه نیست. تا وقتی با او به صورت روزمره برخورد نداشته باشد شخصیت او را درک نمی کنید."
 "من او را به خوبی می شناسم و مطمئنم اکنون حس پشیمانی از کاری که در دیدار مقابل بارسا کرد در او وجود دارد اما می دانم هرگز آن را بیان نخواهد کرد. مطمئنم که او این موضوع را فهمیده که در آن بازی کمی زیاده روی کرده است."
 اشنایدر یکی از مهره های کلیدی اینتر در زمان مورینیو بود که سری آ، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 18:41 ] [ سینا ]

ماکسول مدافع برزيلي بارسا ممکن است به صورت قرضي به ميلان بپيوندد.


 باشگاه میلان قصد دارد ماکسول مدافع برزیلی بارسلونا را به خدمت بگیرد.
 میلان قصد دارد یک بازیکن را برای رقابت با تایه تایوو به منظور حضور در ترکیب اصلی تیم به خدمت بگیرد و الگری مدافع 30 ساله بارسا را بهترین گزینه معرفی کرده است.
 با توجه به اینکه پپ گواردیولا اریک آبیدال و آدریانو را در سمت چپ خط دفاعی به ماکسول ترجیح می دهد او اکنون بازیکن مازاد محسوب می شود احتمالا نوکمپ را ترک خواهد کرد.
 بازگشت ماکسول به شهر میلان می تواند برای او خاطرات زیادی را زنده کند. او پیش از این و بین سال های 2006 تا 2009 پیراهن اینتر را بر تن می کرد.
 میلان قصد دارد ماکسول را با قراردادی قرضی و یکساله به خدمت بگیرد و به نظر می رسد سران بارسا نیز آماده خداحافظی با مدافع اسبق آژاکس باشند.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 18:40 ] [ سینا ]

'مسعود اوزيل' بازيکن آلماني تيم فوتبال رئال مادريد مي‌ گويد به رغم اينکه از روي بدشانسي‌ سوپرجام اسپانيا را باختيم اما نشان داديم که هم سطح با بارسلونا هستيم .


 اوزيل که با نشريه آلماني ''بيلد'' مصاحبه مي‌ کرد، ضمن ناراحتي‌ از شکست تيمش در مقابل بارسلونا در ديدار برگشت سوپر جام اسپانيا ، از آغاز بسيار خوب تيمش با برتري پر گل شش بر صفر رئال مادريد در برابر ساراگوسا در فصل جديد لا ليگاي اسپانيا ابراز خرسندي نمود .
 تيم رئال مادريد در چارچوب ديدار رفت و برگشت سوپر جام اسپانيا نخست در زمين خود به تساوي دو بر دو رسيد و در زمين بارسلونا ديدار را با نتيجه شکست سه بر دو به بارسلونا باخت و از فتح سوپر جام اسپانيا ناکام ماند .
 وي ادامه داد :من بسيار خوشحالم ، پيروزي بسيار خوب و مهمي‌ در فصل جديد لا ليگا داشتيم و اين امر به ما کمک مي‌ کند که اطمينان و دلگرمي‌ بيشتري داشته باشيم .

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 18:39 ] [ سینا ]

سران آنفيلد پيشنهادي باشگاه لندني را براي جذب هافبک پرتغالي خود را رد کردند.


 باشگاه چلسی 7 میلیون پوند بعلاوه یوسی بنایون را برای جذب رائول میرلس به باشگاه لیورپول پیشنهاد داد اما سران آنفیلد این پیشنهاد را رد کردند.
 بنایون 31 ساله تابستان گذشته با نظر کارلو آنچلوتی به استمفوردبریج آمد اما به نظر می رسد جایی در برنامه های ویلاس بواس ندارد.
 لیورپول اکنون دیگر بنایون را نمی خواهد اما گفته می شود آرسنال، تاتنهام و لیل خواهان جذب این بازیکن هستند.
 از طرف دیگر چلسی هنوز در جذب لوکا مودریچ موفق نبوده و اکنون قصد دارد بنایون را نیز به مسئولان تاتنهام پیشنهاد کند تا شاید آنها با فروش هافبک کروات خود موافقت کنند.
 آبی های لندنی همچنین پیشنهادی 20 میلیون یورویی برای جذب آوارو پریرا مدافع باشگاه پورتو که فصل گذشته زیر نظر ویلاس بواس بازی کرده بود نیز ارائه کرده اند.
 این رقم 9 میلیون یورو کمتر از رقم رضایتنامه اوست اما انگیزه بازی در لیگ برتر احتمالا باعث می شود پریرا سران پورتو را برای فروشش متقاعد کند.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 18:39 ] [ سینا ]

مهاجم ساحل عاجي تيم فوتبال چلسي به دليل آسيب ديدگي از ناحيه سر قادر به همراهي تيم ملي کشور خود مقابل رواندا نيست.


 دروگبا روز شنبه در دیدار با نورویچ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر شد و به بیمارستان انتقال یافت.

 دروگبا به همین علت نتوانست به ساحل عاج بازگردد تا تیم ملی کشورش را در دیدار با رواندا همراهی کند. وی در لندن می ماند تا تحت نظر پزشکان باشد.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 18:38 ] [ سینا ]
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 2664
بازدید کل : 52780
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا