قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رييس کميته فوتبال ساحلي گفت: تيم ملي ايران در جام جهاني حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت.


    علي رضاعلي پيش از اعزام تيم ملي فوتبال ساحلي ايران به ايتاليا براي حضور در جام جهاني گفت: ما سعي کرديم تمام برنامه‌هاي تمريني و آماده‌سازي را به بهترين شکل انجام دهيم. خوشبختانه بازيکنان با اردوهاي منظمي که پشت‌سر گذاشته و بازي‌هاي تدارکاتي که داشتند به مرز آمادگي بالايي رسيده‌اند.


وي افزود: تيم ما در جريان مسابقه‌هاي آسيايي با مشکلاتي که در داوري‌ها وجود داشت دست به گريبان بود. داوري در تعيين نتايج مسابقه‌هاي فوتبال ساحلي تاثير بسيار زيادي دارد. اميدواريم در رقابت‌هاي جهاني مشکلات کمتري با داوري داشته باشيم؛ اما با اين حال سعي کرديم در فرصت موجود تيم ملي را طوري آماده کنيم که توجه زيادي به داوري‌ها نداشته باشد و بتواند قاطعانه حريفانش را شکست دهد.


رييس کميته فوتبال ساحلي با اشاره به کيفيت بالاي حريفان ايران در مرحله گروهي جام جهاني گفت: درست است که ما با ايتالياي ميزبان، سوئيس نايب قهرمان جهان و سنگال قهرمان آفريقا هم‌گروه هستيم و کار سختي براي صعود داريم اما مطمئن باشيد ايران هم حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت چرا که در سطح آسيا پيشرفت فوق‌العاده‌اي کرده است. ما به صعود از گروه‌مان خيلي اميدواريم.


رضاعلي گفت: تيم ما ترکيبي از بازيکنان باتجربه و جوان است که به خوبي با هم هماهنگ شده‌اند. آنها در مسابقات تدارکاتي بويژه بازي با اوکراين بخشي از توانايي‌هايشان را بروز دادند. ما البته پس از قرعه‌کشي رقابت‌ها و تا پيش از شروع جام فرصت کافي نداشتيم وگرنه به ايتاليا سفر مي‌کرديم و با اين تيم هم بازي تدارکاتي برگزار مي‌کرديم. با اين حال چهار، پنج مسابقه با تيم‌هاي رده اول ليگ و دو بازي با هم اوکراين، قهرمان اروپا انجام داديم.


وي با بيان اين که مکان برگزاري بازي‌ها (استاديوم دل ماري) زمين بسيار خوبي براي برگزاري رقابت‌ها دارد، گفت: تيم ما در زمين‌هاي متعدد و متفاوتي کار کرده است و البته زمين استاديوم دل‌ ماري هم فوق‌العاده باکيفيت است. تنها هواي شهر راونا (محل برگزاري رقابت‌ها) آفتابي و چند درجه گرمتر از تهران است.


 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:21 ] [ سینا ]

هافبک آرژانتيني بارسا از رابطه نزديکش با مسي مي گويد و از حضور در اين تيم اسپانيايي کاملا راضي است.


  خاویر ماسکرانو هافبک باشگاه بارسلونا از لیونل مسی هموطنش به دلیل این که در تابستان 2010 او را برای پیوستن به بارسلونا تشویق کرد تشکر کرد.

ماسکرانو تابستان گذشته لیورپول را به مقصد بارسا ترک کرد و در اولین فصل حضورش در این تیم عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

ماسکرانو در گفتگو با روزنامه مارکا می گوید:" رابطه من و لئو بسیار نزدیک و خوب است. تا آخر عمرم به مسی برای اینکه به من توصیه کرد به بارسلونا بپیوندم مدیون هستم."

ماسکرانو در مورد حضورش در خط دفاع بارسا می گوید:" سرمربی تیم این روزها از من به عنوان دفاع وسط استفاده می کند و من هم تمام تلاشم را می کنم تا عملکرد موفقی داشته باشم. با حمایت سرمربی تیم همه چیز آسانتر می شود."

"افتخار می کنم عضو تیمی هستم که هرگز از پیروزی خسته نمی شود. هیچوقت در چنین تیمی حضور نداشته ام."

گفتنی است ماسکرانو تا سال 2014 با بارسا قرارداد دارد.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:21 ] [ سینا ]

مهاجم 25 ساله يونايتد از اينکه به رکورد 150 گل براي يونايتد رسيده خوشحال است و مي خواهد اکنون رکورد بابي چارلتون را جا به جا کند.


   وین رونی مهاجم ملی پوش منچستریونایتد قصد دارد رکورد برترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد را که در دست سر بابی چارلتون است بشکند.

رونی که در پیروزی 8 بر دو یونایتد مقابل آرسنال هت تریک کرد اکنون در رتبه دهم برترین گلزنان تاریخ باشگاه قرار دارد.

رونی با به ثمر رساندن سه گل دیگر رکورد رود فان نیستلروی مهاجم اسبق یونایتد را هم خواهد شکست و قصد دارد به برترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود.

رونی که 25 سال سن دارد تا کنون 152 گل برای یونایتد به ثمر رسانده و با توجه به سال های نسبتا زیادی که از فوتبالش باقی مانده رسیده به رکورد حیرت انگیز 249 گل چندان هم غیر قابل باور نیست.

رونی می گوید:" احساس بسیار خوبی دارم. اکنون بیش از 150 گل برای باشگاه بزرگی مثل یونایتد به ثمر رسانده ام و این افتخار بزرگی است."

"قبل از بازی مقابل آرسنال می دانستم یک گل تا رکورد 150 گل فاصله دارم از رایان گیگز پرسیدم رکورد بابی چارلتون چقدر است او گفت 100 گل دیگر با رکورد او فاصله دارم. امیدوارم بتوانم در سال های آتی فوتبالم این رکورد را هم بشکنم."

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:20 ] [ سینا ]

تيم فوتبال سياه‌جامگان ابومسلم با مديريت فني خداداد عزيزي 11 شهريور در ديداري تدارکاتي ميزبان پرسپوليس تهران خواهد بود.


    تیم فوتبال سیاه‌جامگان روز پنجشنبه 11 شهریورماه در دیداری دوستانه از ساعت 17 در ورزشگاه ثامن‌الائمه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
پرسپولیس تمام بازیکنان خود به جز 4 ملی‌پوش را در اختیار دارد.

هزینه‌های این دیدار برعهده باشگاه سیاه‌جامگان است و به همین منظور تماشای این بازی رایگان اعلام شده است.

تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم به سرمربیگری کاظم غیاثیان و مدیریت فنی خداداد عزیزی در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال حضور خواهد داشت.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:19 ] [ سینا ]

ستاره فرانسوي بايرن از شروع خوبش در اين فصل رقابتها کاملا راضي و مي خواهد با اين تيم به دستاوردهاي جديدي برسد.


   فرانک ریبری هافبک فرانسوی بایرن مونیخ می گوید از شرایط فعلی اش در بایرن لذت می رد.

ریبری در ابتدای حضورش در این تیم قصد داشت مونیخ را ترک کند اما بعد از تحمل شرایط نه چندان خوب بایرن اکنون از اینکه در این تیم حضور دارد خوشحال است.

ریبری می گوید:" می خواهم بار دیگر با بایرن به روزهای اوج بازگردیم و به دستاوردهای جدیدی برسیم."

احساس بسیار خوبی دارم و خوشحالم از اینکه در بایرن هستم.دلم برای دریبل هایی که در زمن می زدم تنگ شده، می خواهم از فوتبال در مونیخ نهایت لذت را ببرم."

ریبری همچنین از سوی لورن بلان برای دو دیدار حساس مقابل تیم های آلبانی و رومانی در چارچوب مقدماتی یورو 2012 به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت شده است.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:18 ] [ سینا ]

دبير کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس از جريمه سه ميليون توماني عليرضا حقيقي، تذکر شفاهي به عاشوري، اخطار کتبي به کاظميان و تبرئه سومديک خبر داد.


   به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، منصور بیک محمدلو، با اشاره به جلسه روز یکشنبه 30 مرداد کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس، گفت: در این جلسه، آقایان محسن عاشوری، رالف سومدیک، علیرضا حقیقی، جواد کاظمیان حضور پیدا کردند و توضیحات خود را درباره موارد انضباطی مربوط به خود مطرح کردند.

وی، افزود: کمیته انضباطی نیز پس از شنیدن دفاعیات بازیکنان، آراء خود را صادر کرد. بر این اساس در مورد انجام مصاحبه توسط محسن عاشوری با توجه به بند 14 ماده 8 آیین نامه انضباطی باشگاه به تذکر شفاهی به ایشان بسنده شد و در مورد انجام مصاحبه توسط رالف سومدیک با توجه به همین ماده تبرئه شد.

بیک محمدلو از جریمه 30 میلیون ریالی علیرضا حقیقی خبر داد و گفت: این بازیکن نیز به علت انجام مصاحبه با توجه به بند 14 ماده 8 به پرداخت سی ميلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و جواد کاظمیان نیز به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار برابر مس سرچشمه، اخطار کتبی دریافت کرد.

دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس، در مورد حکم مازیار زارع گفت: زارع با اطلاع قبلی در این جلسه حضور پیدا نکرد و مقرر شد در جلسه بعدی کمیته انضباطی حضور یابد و توضیحات خود را ارائه دهد.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:18 ] [ سینا ]

آقاي گل بوندسليگا به دليل مصدوميت از ناحيه کشاله ران ديدار آلمان مقابل اتريش و لهستان را از دست مي دهد.


  ماریو گومز مهاجم ملی پوش بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت دو دیدار بعدی تیم ملی آلمان مقابل اتریش و لهستان را از دست خواهد داد.

به گفته فدراسیون فوتبال آلمان گومز در پایان دیدار شنبه بایرن مقابل کایزرسلاترن از ناحیه کشاله ران احساس درد کرد و طی تماسی که با یواخیم لو سرمربی ژرمن ها گرفت اعلام کرد نمی تواند در دو دیدار بعدی آلمان در مقدماتی یورو 2012 به میدان برود.

لو هم بلافاصله کاکائو مهاجم اشتوتگارت را که او هم کاملا آماده است و در هفته اول رقابتها دو گل برای اشتوتگارت به ثمر رساند را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

گومز فصل جدید رقابتها را رویایی آغاز کرد و در هفت بازی برای بایرن تا کنون 6 گل به ثمر رسانده که هت تریک شنبه مقابل کایزرسلاترن نیز جز آنهاست.

 

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:24 ] [ سینا ]

 

مهاجم تيم فوتبال آرسنال مي گويد بازيکنان بايد هر چه زودتر شکست سنگين مقابل منچستريونايتد را به دست فراموشي بسپارند.


     زننده يکي از دو گل آرسنال در شب شکست سنگين 8 بر 2 مقابل منچستريونايتد در پايان اين بازي عنوان کرد: بايد هر چه سريعتر از زير بار اين شکست خارج شويم. در بازي بعد با سوانسي بازي مي کنيم و اين فرصت خوبي است براي فراموش کردن اين شکست.


وي ادامه داد: منچستريونايتد قويترين حريفي بود که مي توانستيم با آن روبرو شويم. ما تمام توان مان را در اين بازي پياده کرديم اما به اندازه کافي قوي نبوديم تا بتوانيم ايستادگي کنيم.


فان پرسي در ادامه به طور مستقيم اظهاراتي مخالف به نقطه نظرات ونگر مطرح کرد و گفت: نبايد پشت بازيکنان مصدوم يا محروم پنهان شويم. ما در اين بازي مصدوم و محروم داشتيم، آنها هم داشتند. هيچ بهانه اي نبايد براي اين شکست بياوريم. فوتبال همين است.


مهاجم هلندي آرسنال که با خروج فابرگاس از اين تيم، بازوبند کاپيتاني را بر بازو مي بندد، همچنين با تقدير از هواداراني که براي تماشاي بازي به اولدترافورد رفته بودند، گفت: تنها نکته مثبت بازي به نظر من همين بود. هواداران ما عالي بودند و در تمام 90 دقيقه ما را تشويق کردند. جا دارد از تمام آنها تشکر کنم.


تيم فوتبال آرسنال که در دو بازي نخست خود در ليگ برتر، دو تساوي کسب کرده بود، در هفته ي سوم رقابت ها همچنان در حسرت پيروزي ماند و با شکست سنگين 8 بر 2 مقابل منچستريونايتد اولتدترافورد را ترک کرد.

 
 

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:23 ] [ سینا ]

روزنامه اول کاتالونيا مراتب ترحم و دلسوزي خود را به سرمربي آرسنال که ديگر فابرگاس را ندارد اعلام کرد.


 روزنامه اسپورت کاتالونيا در مقاله‌اي به بهانه تحقير آرسنال در اولدترافورد نوشت: ونگر بدون سسک فابرگاس چقدر ترحم برانگيز بود، آرسنال بدون فابرگاس نه تنها چيزي کم داشت، بلکه تا حد قابل توجهي خودش را هم گم کرده بود، اين بازيکن کاتالونيايي بايد بالاخره روزي از آرسنال بيرون مي‌آمد تا مشخص شود او مهمتر است يا سال‌ها جوانگرايي ونگر!

 اسپورت در ادامه آورده است: شکست از منچستر به کنار، هت‌تريک وين روني وزنه سنگين ديگري بود که هواداران آرسنال را به کلي نااميد کرد و خاطره تلخي از اين نظر در ذهنشان رقم خورد.

 اسپورت به فروش سمير نصري نيز اشاره کرد و نوشت: وقتي دو بازيکن با خروج خود يک تيم را نابود کنند بايد نزد کادر فني آن تيم رفت و از آنها علت را جويا شد.

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:22 ] [ سینا ]

يوونتوس ايتاليا "مارچلو استيگاريبيا"، بازيکن مياني تيم "دپورتيوو مالدونادو"ي اروگوئه را به صورت قرضي به خدمت گرفت.


  استیگاریبیا 24 ساله هشتمین خرید یووه در فصل نقل و انتقالات تابستانی به حساب می آید.

وی که در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به همراه پاراگوئه به میدان رفت، در خصوص پیوستن به یووه گفت: من واقعا هیجان زده‌ام. این رویایی است که به واقعیت پیوسته است. حضور در یووه غیرمنتظره و جالب است. می خواهم از این لحظاتم لذت ببرم.

وی افزود: از اینکه به یوونتوس پیوسته‌ام به خودم می بالم. اینکه شما شانس بازی برای یک تیم بزرگ را پیدا کنید اتفاقی نیست که هر روز روی دهد و باید ثابت کنم که متعلق به اینجا هستم.

یووه می تواند در پایان رقابت‌های این فصل با انعقاد قراردادی به ارزش پنج میلیون پوند استیگاریبیا را از باشگاه "دپورتیوو مالدونادو"ی اروگوئه خریداری کند.
 

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:21 ] [ سینا ]

تيم فوتبال الوصل امارات در اولين ديدار دوستانه برابر الاتحاد الکلبا به پيروزي رسيد.


   تیم فوتبال الوصل امارات در اولین دیدار دوستانه برابر تیم دسته دومی الاتحاد الکلبا قرار گرفت. دو تیم در نیمه اول به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند، اما در نیمه دوم شاگردان مارادونا توانستند 2 گل دیگر به ثمر برسانند و با نتیجه 3 بر یک به برتری برسند.

گل‌های الوصل را اولیورا اروگوئه‌ای، محمد جمال و حسن یوسف به ثمر رساندند.
بدين ترتيب مارادونا که برای فصل جدید هدایت الوصل را برعهده گرفته، در اولین دیدار خود توانست به پیروزی برسد.

 

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:21 ] [ سینا ]

سرمربي ايتاليايي اينتر معتقد است که فورلان در اينتر مي‌تواند همچون مسي و کريستيانو رونالدو تاثيرگذار باشد.


   جان پيرو گاسپريني سرمربي اينتر در آستانه پيوستن ديگو فورلان مهاجم اروگوئه‌اي اتلتيکو مادريد به اين تيم گفت که از حضور فورلان در جوزپه مه آتسا بسيار خوشحال خواهد شد.

باشگاه اتلتيکو مادريد در بيانيه رسمي اعلام کرد که با باشگاه اينتر درباره انتقال فورلان به اين تيم به توافق رسيده‌ است.

گاسپريني که جانشين لئورناردو برزيلي در اينتر شد، افزود: فورلان مهاجم توانايي است و بدون شک يکي از بهترين بازيکنان اروپا است. بر اين باورم که او مي‌تواند همان نقشي را که کريستيانو رونالدو در رئال مادريد و ليونل مسي در بارسلونا ايفا مي‌کنند، در اينتر انجام دهد. ديگو فورلان در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي نمايش بسيار خوبي با اروگوئه داشت و عنوان بهترين بازيکن اين رقابت‌ها را با وجود بزرگاني چون مسي و کريستيانو رونالدو به خود اختصاص داد. او همچنين در کوپا آمريکا 2011 آرژانتين جام قهرماني را با هم‌تيمي‌هايش به خانه بردند.

 
 

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:20 ] [ سینا ]

پپ گوراديولا از همتاي خود در تيم فوتبال آرسنال که پس از شکست سنگين مقابل منچستريونايتد در شرايط خوبي قرار ندارد، دفاع کرد.


  تیم فوتبال آرسنال یکشنبه شب در هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلستان با نتیجه 8 بر 2 مقابل منچستریونایتد تن به شکست داد.

پپ گورادیولا در واکنش به کسب این نتیجه اظهار داشت: ما باید به خاطر بیاوریم که آرسن ونگر چه خدماتی به فوتبال کرده است. آرسنال تیمی بزرگ است. منچستریونایتد تیمی با بازیکنان خوب بسیار است اما آرسنال همواره با انبوهی از بازیکنان آسیب دیده رو به رو بوده است.

وی افزود: تضعیف آرسنال تنها به این دلیل نیست که این تیم بازیکنانی مثل سسک فابرگاس و سمیر نصری را از دست داده بلکه شما ببینید این تیم در بازی با منچستر جک ویلشر را هم به خدمت نداشت. این تازه یکی از مصدومان آرسنال است.

سرمربی بارسا که در نشست خبری بازی با ویارئال با خبرنگاران صحبت می کرد ادامه داد: آرسنالی ها در یک دهه گذشته  نشان داده اند که تیم بزرگی هستند و فوتبالی زیبا ارائه می کنند. در ورزش اینقدر چیز خوب وجود دارد که بردن و باختن پیش آن گم است.
 

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:19 ] [ سینا ]

سرمربي تيم‌ملي فوتبال ايتاليا اسامي ملي‌پوشان اين کشور را براي رويارويي با تيم‌هاي جزاير فارو و اسلووني از رقابت‌هاي مرحله مقدماتي يورو 2012 اعلام کرد.


   چزاره پراندلي نام 24 ملي‌پوش ايتاليايي را براي ديدار آينده مقابل جزاير فارو و اسلووني از رقابت‌هاي مرحله مقدماتي يورو 2012 که در روزهاي دوم و ششم سپتامبر برگزار خواهد شد، اعلام کرد.


*اسامي بازيکنان دعوت شده به اردوي آتزوري به‌شرح زير است:

دروازبانان: بوفون (يووه)، دي‌سانتيس (ناپولي)، سيريگو (پاري‌سن‌ژرمن)

مدافعان: آستوري (کالياري)، بونوچي و کيه‌ليني (يووه)، کاساني‌ (فيورنتينا)، بالزارتي (پالرمو)، کريسيتو (زنيت روسيه)، ماگو (ناپولي)، رانوکيا (اينترميلان)

ميانه ميدان: آکويلاني (ميلان)، دروسي‌ (رم)، مارکيسيو و پيرلو (يووه)، تياگو موتا (اينترميلان)، نوچرينو (پالرمو)، مونتوليوو (فيورنتينا)

مهاجمان: کاسانو (ميلان)، پاتزيني (اينترميلان)، حووينکو (پارما) روسي (ويارئال اسپانيا)، بالوتلي (من‌سيتي انگليس)، جيلاردينيو (فيورنتينا)

ايتاليا در گروه سوم مرحله مقدماتي يورو 2012 با کسب 16 امتياز صدرنشين است.
در اين گروه تيم‌هاي اسلووني، ايرلند شمالي، صربستان، استوني و جزاير فارو حضور دارند.

 

 

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:18 ] [ سینا ]

سرمربي سابق تيم ملي برزيل به عنوان سرمربي تيم الريان قطر انتخاب شد.


  کارلوس دونگا، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برزیل به عنوان سرمربی تیم فوتبال الریان قطر انتخاب شد.
مدیر این باشگاه قطری امروز در نشست خبری با اعلام این خبر از امضای قرارداد رسمی الریان با دونگا خبر داد.
دونگا پس از برکناری از تیم ملی برزیل جای خود را به منزس داد.

 

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:17 ] [ سینا ]

 

هافبک کليدي چلسي تحت تاثير نمايش دلپذير دو تيم مدعي شهر منچستر قرار نگرفته و همچنان آبي هاي لندن را مدعي قهرماني مي داند.


    تيم فوتبال چلسي که فصل گذشته رقابت قهرماني را به منچستريونايتد واگذار کرد، هرچند در سه هفته ي نخست ليگ برتر انگليس نمايش قابل قبولي داشته و تنها در يک بازي امتياز از دست داده است، اما نمايش خيره کننده تيم هاي منچستريونايتد و منچسترسيتي بسياري از کارشناسان را متقاعد کرده تا شانس کمتري براي چلسي براي قهرماني اين فصل در نظر بگيرند. موضوعي که فرانک لمپارد به هيچ وجه با آن موافق نيست.


هافبک 33 ساله چلسي درباره‌ي شرايط ليگ برتر عنوان کرد: تنها سه بازي از آغاز ليگ سپري شده و بسيار زود است که بخواهيم درباره‌ي تيمها اظهار نظر کنيم. تيمي مانند منچسترسيتي در اين سه هفته عالي کار کرده است، اما اين را در نظر بگيريد که مقابل تيمي مانند بولتون دو بار دروازه اش باز شده است. پيش بيني وضعيت نهايي تيم و ارزيابي قدرت شان در چنين مقطعي از فصل بسيار دشوار است.


لمپارد در واکنش به اين مساله که بسياري چلسي را مدعي قهرماني در اين فصل نمي دانند، عنوان کرد: به نظر من خوب است که درباره‌ي تيم ما کمتر صحبت مي شود. حقيقت هم اين است که تيمهاي ديگر هزينه بسيار بيشتري نسبت به ما انجام داده اند. ما بايد روي تيم خودمان تمرکزکنيم. اين که ديگران درباره ما حرفي نمي زنند و از ما انتظاري ندارند براي ما بهتر است. وظيفه ما فقط اين است که در پايان فصل به مردم بفهمانيم که اشتباه فکر مي کرده اند!


ستاره ي ملي پوش چلسي درباره‌ي حضور خوان ماتا هم عنوان کرد: آمدن ماتا تيم ما را به شرايطي که روبن و داف در تيم حضور داشتند نزديک مي کند. زماني که بازيکن خوبي در پست پيستون وجود دارد و از گوش حرکت مي کند، مهاجمان اين فرصت را دارند تا در محوطه جريمه يارگيري کنند. حضور ماتا باعث مي شود بتوانيم از گزينه‌هاي تاکتيکي زيادي بهره ببريم.


تيم فوتبال چلسي در آخرين ديدار خود در ليگ برتر با نتيجه ي 3 بر يک نورويچ را شکست داد و در رده‌ي چهارم جدول قرار گرفت.

 
 

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:15 ] [ سینا ]

تيم فوتبال رئال مادريد با پيروزي پرگل مقابل رئال زاراگوزا فصل جديد لاليگا را طوفاني آغاز کرد.


رئال مادرید در اولین دیدار از فصل جدید رقابتهای لالیگا موفق شد با نتیجه 6 بر صفر میزبان خود ساراگوسا را در هم بکوبد.
کریس رونالدو در دقیقه 24 رئال را یک بر صفر پیش انداخت و مارسلو هم 5 دقیقه بعد اختلاف را به دو گل رساند.نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم رئال طوفانی تر بازی را آغاز کرد.
در دقیقه 64 بازی ژاوی آونسو موفق شد گل سوم میهمان را به ثمر برساند تا شاگردان مورینیو سه بر صفر پیش بیفتند.
رونالدو در دقیقه 71 بازی گل دوم خود و گل چهارم رئال را به ثمر رساند. در ادامه کاکا ستاره برزیلی رئال که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود موفق شد گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.
در دقیقه 86 بازی رونالدو بازی درخشان خود را با هت تریک کامل کرد و نتیجه را شش بر صفر به سود رئال کرد.
شاگردان مورینیو با کسب این پیروزی خارج از خانه قدم اول را برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا بسیار مستحکم برداشتند.


لازم به ذکر است که فصل قبل لالیگا در بازی برگشت این دو تیم در تاریخ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ همین نتیجه رقم خورده بود.

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:39 ] [ سینا ]

هافبک سابق آرسنال پس از شکست تحقيرآميز تيمش در اولدترافورد عصباني بود.


پل مرسون، اسطوره آرسنال گفته از نمایش آرسنال مقابل منچستریونایتد عصبانی است و رویکرد آرسن ونگر را هم زیر سوال برده است.

شیاطین سرخ در اولدترافورد همه کار کردند و هشت بر دو آرسنال را بردند.

مرسون که 11 سال بازیکن آرسنال بود گفت از آنچه در میدان دید منزجر شده است: «این بی‌تردید بدترین روز دوران حضور آرسن ونگر بود و حتی بدترین روز تاریخ اخیر آرسنال هم بود. از سال 1984 که برای آرسنال بازی می‌کردم هیچ روزی را بدتر از امروز به یاد نمی‌آورم. این بازی بهت‌آور بود، به شدت بهت‌آور.

تیم‌های بسیار کوچک‌تری هستند که استعداد بسیار کمتری از آرسنال دارند و این فصل به اولدترافورد می‌آیند و کار را دو برابر آرسنال برای منچستر دشوار می‌سازند.

باید تاکتیک داشت. نمی‌توانید تنها نقشه اصلی داشته باشید و باید یک نقشه دوم هم در نظرتان باشد. روش ونگر امروز به اندازه کافی خوب نبود. نمی‌توانید همیشه به تیم بگویید "برو و آرسنالی بازی کن"، این کار عادلانه‌ای با بازیکنان نیست. این قبیل بازیکنان گوسفند نیستند که به کشتارگاه ببریدشان. باید اکنون به مربی نگاه کنید و از او سوال بپرسید.

او چه فکری می‌کند؟ شوخی نمی‌کنم، اما تیمی از لیگ دو می‌تواند هفته بعد این‌جا بیاید و کار را برای یونایتد بسیار دشوارتر سازد.»

مرسون از آنچه دید به روشنی عصبانی بود و گفت که فاصله بین دو تیم دارد بیشتر می‌شود: «نمی‌دانم به کجا می‌رویم. می‌توانید این‌جا بنشینید و درباره بازیکنانی صحبت کنید که برمی‌گردند، مانند فرمائلن، سونگ، ژروینیو. این اسامی را لیست کنید اما هیچ کدام از آنها در حد ترکیب منچستریونایتد نیستند. آرسنال چقدر از یونایتد فاصله گرفته؟ این شکاف دارد بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود.

من همیشه به ترکیب دو تیم می‌نگرم. امروز روبین فان‌پرسی در حد ترکیب یونایتد بود و تئو ولکات هم در روزهای خوبش در این حد و اندازه‌هاست؛ اما دیگر کدام بازیکن می‌تواند در ترکیب یونایتد بازی کند؟ هیچ کس، حتی آنهایی که غایب هستند.»

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:39 ] [ سینا ]

مهاجم ملي پوش يونايتد با هت تريکي که در بازي امشب مقابل آرسنال کرد به برترين گلزن تاريخ اين باشگاه تبديل شد


وین رونی مهاجم ملی پوش منچستریونایتد با هت تریکی که در دیدار امروز مقابل آرسنال کرد بالاتر از رایان گیگز هم تیمی اش در صدر برترین گلزنان تاریخ یونایتد ایستاد.
مهاجم اسبق باشگاه اورتون شروعی رویایی در این فصل داشته و در سه بازی لیگ برتر برای تیمش تا به حال 4 گل به ثمر رسانده است.
دو گل اول رونی در بازی مقابل آرسنال روی ضربان ایستگاهی فوق العاده ای بود که هنر این بازیکن را نشان می دهد.
یونایتد در یک دیدار فوق العاده موفق شد با نتیجه 8 بر دو آرسنال را شکست دهد و رونی نیز در این دیدار سه گل برای تیمش به ثمر رساند.

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:38 ] [ سینا ]

پس از کسب عنوان بهترين بازيکن اروپا، افتخاري ديگر به افتخارات مسي اضافه شد.


به نقل از خبرآنلاین، برای کسی که این خبر را نشنیده باشد، حدس زدن نام کاپیتان جدید تیم ملی آرژانتین سخت نیست. تنها 48 ساعت پس از دریافت عنوان بهترین بازیکن اروپا لیونل مسی به موفقیت چشمگیر دیگری دست پیدا کرد.
ستاره آرژانتینی تیم بارسا از سوی مربی جدید تیم ملی - آلکساندرو سابلا - به عنوان کاپیتان جدید تیم انتخاب شد تا به این ترتیب جایگزین خاویر ماسچرانو شده باشد که در دو سال اخیراین مسئولیت را برعهده داشت. مسی پیش از این تنها یک بار در بازی با یونان در جام جهانی 2010 در نبود ماسکرانو کاپیتان تیم معرفی شده بود.

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:38 ] [ سینا ]

رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از تغيير رويکرد اين کميته درخصوص فحاشي تماشاگران خبر داد.


اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی درباره موضوع محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه‌ها به دلیل فحاشی که در سال گذشته بارها اعمال شد، گفت: این مساله مربوط به گذشته می باشد و رویکرد کمیته انضباطی تغییر کرده است.

وی افزود: از این پس مبنا بر این خواهد بود که به جای محروم کردن تماشاگران از حضور در استادیوم ها، از تیم هایی که هوادارانشان مشکلاتی را ایجاد می کنند، امتیاز کم کنیم. این مساله باعث شود تماشاگران اگر تیم خود را دوست داشته باشند، دیگر اقدام به فحاشی نکنند و حتی در مقابل برخی تماشاگرنماها نیز بایستد.

گفتنی است در فصل جاری لیگ برتر تیم های ملوان، تراکتورسازی و شهرداری تبریز چند دیدار را بدون حضور هوادارانشان برگزار کردند. این مساله در فصل گذشته نیز بارها مشاهده شد.

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:37 ] [ سینا ]

ديدارهاي هفته سوم رقابتهاي ليگ برتر امروز با برگزاري چهار ديدار ديگر پيگري شد و طي آن نتايج زير بدست آمد:


* نیوکاسل 2 - فولام 1
گل‌ها: لئون بست (48، 66) برای نیوکاسل و کلینت دمپسی (88) برای فولام
* تاتنهام 1 - منچسترسیتی 5
گل‌ها: ادین ژکو (34، 41، 55، 90)، سرخیو آگوئرو (60) برای سیتی و یونس کابول (68) برای تاتنهام
* وست بروم 0 - استوک سیتی 1
گل: رایان شاتن (89)
* منچستریونایتد 8 - آرسنال 2
گل‌ها: دنی ولبک (22)، اشلی یانگ (28، 90)، رونی (41، 64، 82 از روی نقطه پنالتی)، نانی (67)، پارک جی سونگ (70) برای یونایتد و تئو والکات (45)، رابین فان پرسی (74) برای آرسنال

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:36 ] [ سینا ]
[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:3 ] [ سینا ]

دو تيم بزرگ فوتبال اروپا در مرحله گروهي ليگ قهرمانان با هم هم گروه شدند و بايد روز 13 سپتامبر به مصاف هم بروند.


 ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان، معتقد است تیمش می تواند در دیدار مقابل بارسا در لیگ قهرمانان نمایش قدرتمندانه ای در نوکمپ داشته باشد.


 دو تیم بزرگ فوتبال اروپا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با هم هم گروه شدند و باید روز 13 سپتامبر به مصاف هم بروند.


 شاگردان پپ گواردیولا همواره در نوکمپ نمایش های درخشانی ارائه می دهند اما آلگری امیدوار است که تیمش در زمین حریف بتواند نتیجه خوبی ارائه دهد.


 او در گفتگو با کوریه ره دلو اسپورت گفت:" بارسا قدرتمندترین تیم اروپاست اما ما از قدرت مان آگاه هستیم و می دانیم که می توانیم نمایش خوبی مقابل آنها ارائه دهیم.
این شانس را داریم که در زمین بارسا خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم."


 سرمربی روسونری همچنین در مورد آلبرتو آکوئیلانی، که به تازگی به طور قرضی به این تیم پیوست، گفت:" آکوئیلانی می تواند رد همه پست های میانه زمین بازی کند. او کیفیتی بالا با ویژگی های تهاجمی دارد."


 گفته می شود میلانی ها قصد دارند کاکا را نیز به سن سیرو بازگردانند.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:59 ] [ سینا ]

اين مدافع 19 ساله که در همين تابستان از بلکبرن به منچستريونايتد پيوست، در همين مدت کوتاه بازي هاي بسيار درخشاني در ترکيب شياطين سرخ به نمايش گذاشت.


 فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی انگلیس، فیل جونز، مدافع جوان منچستریونایتد را مورد ستایش قرار داد و او را "استعدادی مانند جک ویلشر" توصیف کرد.

 این مدافع 19 ساله که در همین تابستان از بلکبرن به منچستریونایتد پیوست، در همین مدت کوتاه بازی های بسیار درخشانی در ترکیب شیاطین سرخ به نمایش گذاشت و نشان که می تواند به خوبی جای ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ را پر کند.

 حتی سرمربی ایتالیایی سه شیرها نیز تحت تاثیر بازی این مدافع جوان قرار گرفته است. او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" جونز استعدادی مانند ویلشر است. او بازیکنی است که می تواند در هر سطحی بهترین بازی ها را به نمایش بگذارد. او همیشه آماده گرفتن توپ است.

 پیدا کردن بازیکنی جوان که بتواند با اعتماد به نفس بالا بازی کند، اصلا کار ساده ای نیست."

 کاپلو همچنین تاکید کرد که علی رغم استعداد بالای جونز، او نیاز به تجربه بیشتری دارد تا بتواند به مدافعی کامل تبدیل شود.

 " باید صبر کرد. او تا به حال تنها یک بازی در لیگ برتر انجام داده و چند دقیقه در ومبلی بازی کرده است. او نیاز به بازی های بیشتری برای منچستریونایتد دارد

 او من را به یاد اولین بازی های ویلشر برای آرسنال می اندازد. او در بازی اش خوب بود و بعد بهتر و بهتر شد و بعد از چند ماه به بالاترین سطح رسید. من فهمیدم که او آماده بازی در تیم ملی است."

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:58 ] [ سینا ]

در اين ديدار ادين ژکو، مهاجم بوسنيايي سيتي، ستاره تيمش بود و با به ثمر رساندن 4 گل نقش مهمي در پيروزي شاگردان مانچو داشت.


   در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ براتر انگلیس، دقایقی پیش دو بازی برگزار شد که در مهمترین و جذاب ترین آنها، منچسترسیتی موفق شد با نتیجه خیره کننده 5-1 در وایت هارت لین، تاتنهام را شکست دهد.

در این دیدار ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی سیتی، ستاره تیمش بود و با به ثمر رساندن 4 گل نقش مهمی در پیروزی شاگردان مانچو داشت. سرخیو آگوئرو هم در این دیدار گل زد تا مانچو بیش از پیش از خرید جدیدش راضی باشد.

تک گل تاتنهام هم در این دیدار یونس کابول به ثمر رساند. هرچند این گل هم نتوانست از سنگینی شکست تیمش کم کند.

با این پیروزی سیتی 9 امتیازی شد و بار دیگر به جدول بازگشت. با توجه به تفاضل گل بالای این تیم، بعید است منچستریونایتد بتواند با پیروزی احتمالی مقابل آرسنال هم بتواند صدر جدول را از رقیب همشهری پس بگیرد.

تاتنهام هم با دومین شکست پیاپی، بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفت. آنها هفته پیش با 3 گل مغلوب منچستریونایتد شده بودند.

پیش از این دیدار نیوکاسل و فولام به مصاف هم رفتند که در نهایت نیوکاسل با نتیجه 2-1 میهمانش را شکست داد.

 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:57 ] [ سینا ]

فرهاد مجيدي گفت: حالا که در تيم ملي هستم بايد خيلي بهتر از استقلال بازي کنم.


 فرهاد مجيدي قبل از آغاز تمرين تيم ملي در اظهار داشت: در اين 3 روز که اردو را پشت سر گذاشته‌ايم همه چيز خوب بوده و از لحاظ امکانات در شرايط مطلوبي به سر مي‌بريم.

 وي ادامه داد: صبح امروز جلسه آناليز تيم اندونزي را پشت سر گذاشتيم. آنها تيمي نيستند که در حد نام ايران باشند ولي ما با تمام وجود مقابل آنها بازي خواهيم کرد و حريف را دست کم نخواهيم گرفت.

 مجيدي در خصوص ادامه راه تيم ملي بعد از بازي با اندونزي گفت: شايد به نظر بيايد که ديدار با اندونزي راحت است ولي در دور دوم قبول دارم که شرايط سخت مي‌شود هرچند با مربي بزرگ و تيم بزرگي که در اختيار داريم به جام جهاني صعود مي‌کنيم.

 کاپيتان استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاري که پرسيده بود شما گفته‌ايد حتي در صورت نيمکت نشيني از تيم ملي خداحافظي نخواهيد کرد آيا اين موضوع صحت دارد؟ پاسخ داد: با توجه به شرايط قبل که قطبي مربي تيم ملي بود و با توجه به شرايط خاص آن زمان تصميم گرفتم در تيم ملي نباشم اما حالا با توجه به تغيير کادر فني و سرپرستي فضا را خوب ديدم و خوشحالم که پيراهن تيم ملي را مي‌پوشم و مطمئن باشيد تا زماني که در تيم ملي باشم تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم.

 وي در خصوص اينکه تعامل او و کريمي تا چه اندازه به تيم ملي کمک مي‌کند، گفت: علي کريمي از دوستان خوب من است و يکي از بهترين فوتباليست‌هاي دهه اخير ايران بوده و مطمئناً‌ بازگشت کريمي به تيم ملي خيلي کمک مي‌کند. ما نيز هر کمکي از دستمان بر بيايد براي تيم ملي انجام مي‌دهيم.

 در ادامه يکي از خبرنگاران از مجيدي پرسيد شما در استقلال ستاره هستيد و در اين لحظه مجيدي از آن خبرنگار درخواست کرد که اين لفظ را به کار نبرند. مجيدي گفت: ما در تيم خيلي ستاره داريم و دوست ندارم از اين لفظ که من ستاره هستم استفاده کنيد.

 يکي ديگر از خبرنگاران از کاپيتان استقلال پرسيد: عده‌اي از کارشناسان معتقدند شما در تيم ملي و استقلال به صورت همزمان نمي‌توانيد آن درخششي را که در تيم باشگاهي داريد به نمايش بگذاريد، مجيدي در اين خصوص گفت: آنها نظر خود را گفته‌اند و من هنوز براي تيم ملي بازي نکرده‌ام. اجازه بدهيد بازي کنم شايد کارشناسان و همکاران شما درست گفته باشند.

 وي در پايان گفت: اعتقاد دارم حالا که در تيم ملي هستم بايد خيلي بهتر از استقلال بازي کنم و انتظار مربي از من بالاست.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:57 ] [ سینا ]

 لوئیس انریکه سرمربی اسپانیایی رم اعلام کرد بویان کرکیچ این تیم به زودی با پیراهن جالوروسی خواهد درخشید.

لوئیس انریکه طی تابستان به عنوان سرمربی جدید رم انتخاب شد و پس از آن بویان کرکیچ را نیز از بارسلونا به خدمت گرفت.
انریکه در گفتگو با خبرنگاران گفت" او به زودی به سطحی میرسد که درخشش خود را آغاز خواهد کرد. تصور می کنم مشکل اصلی او عدم گل‌زنی در بازی‌هایی است که تاکنون انجام داده است. اگر بتواند گل بزند، فشار زیادی از روی وی برداشته خواهد شد.

من نزدیک به 30 روز است که به عنوان سرمربی جالوروسی فعالیت می‌کنم. همه ما نیازمند زمان هستیم تا بتوانیم با شرایط وفق پیدا کنیم. به عنوان سرمربی هنوز نتوانسته‌ام با همه‌ چیز وفق پیدا کنم. بنابراین باید بگویم بویان به زمان بسیار بیشتری نیاز دارد. اگر به او زمان کافی داده شود، به زودی می‌درخشد."

 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:55 ] [ سینا ]

کارلس پويول، کايپتان بارسا، بعد از سه ماه، بار ديگر به تمرينات تيمش بازگشت.


    این مدافع 33 ساله در ماه ژوئن تحت عمل جراحی قرار گرفت و از آن زمان دوران نقاهت را سپری می کرد.

پویول از اواسط جولای تمرینات انفرادی اش را آغاز کرد و سایت اختصاصی باشگاه بارسا امروز اعلام کرد که او به تمرینات تیمی بازگشته است.

کاپیتان آبی و اناری ها از روز گذشته در تمرینات تیمی حضور پیدا کرد و بدون هیچ مشکلی با هم بازی هایش تمرین کرد.

البته کاتالان ها هنوز چند بازیکن مصدوم دیگر دارند. مکسول، آدریانو و جرارد پیکه هنوز قادر به همراهی تیم شان نیستند.

بارسا رقابت های فصل جدید را فردا شب با دیدار مقابل ویارئال آغاز خواهد کرد.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:55 ] [ سینا ]

 در روزی که تیم فوتبال منچسترسیتی با نتیجه 5 بر یک تاتنهام را مغلوب کرده بود یونایتد، دیگر تیم شهر منچستر نیز با یک نتیجه عجیب آرسنال دیگر تیم لندنی را شکست داد.
یونایتد در دیدار فوق العاده در ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه 8 بر دو آرسنال بحران زده را شکست دهد. به نظر می رسد از دست دادن سمیر نصری و سسک فابرگاس و عدم جذب جانشین برای این دو حسابی توپچی ها را تضعیف کرده است.
بازی در ابتدا متعادل آغاز شد اما هر چه از زمان بازی می گذشت فشار یونایتد بر روی دروازه آرسنال بیشتر می شد. دنی ولبک در دقیقه 22 با ضربه سر گل او یونایتد را به ثمر رساند. در دقیقه 27 بازی داور یک ضربه پنالتی را به سود آرسنال اعلام کرد اما دخه آ ضربه فان پرسی را مهار کرد تا نتیجه همان یک بر صفر باقی بماند.
یک دقیقه بعد اشلی یانگ با یک ضربه فنی و دیدنی از پشت محوطه جریمه توپ را به قعر دروازه آرسنال فرستاد و نتیجه را دو بر صفر کرد.
سه دقیقه قبل از پایان نیمه اول وین رونی روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه توپچی ها را برای سومین بار باز کرد اما این پایان کار در نیمه اول نبود، تئو والکات در دقایق تلف شده نیمه اول یکی از گلها را جبران کرد تا آرسنال قبل از رفتن به رختکن کمی از شدت این شکست بکاهد.
نیمه دوم نیز با حملات یونایتد ادامه پیدا کرد، آنها در دقیقه 64 بار دیگر توسط رونی به گل رسیدند. سه دقیقه بعد نانی با یک ضربه چیپ گلی تحقیر آمیز را وارد دروازه شجینی، سنگربان جوان آرسنال کرد.
در ادامه پارک جی سونگ در دقیقه 70 ، تنها دو دقیقه بعد از به میدان آمدنش بار دیگر دروازه میهمان را باز کرد تا نتیجه بازی هر لحظه برای آرسنال بدتر شود.
در دقیقه 75 بازی فان پرسی روی اشتباه خط دفاعی یونایتد یکی دیگر از گل ها را جبران کرد اما نتیجه همچنان تحقیر آمیز است. این پایان کار نبود و آرسنال دو گل دیگر هم دریافت کرد. رونی در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی گل هفتم یونایتد را به ثمر رساند و هت تریکش را نیز در این بازی کامل کرد.
در دقایق تلف شده بازی نیز اشلی یانگ گلی مشابه گل اول خود به ثمر رساند تا طوفان شیاطین سرخ در نهایت خاموش شود و آرسنال قربانی آن باشد.
نکته جالب اینکه ترکیب ابتدایی یونایتد در این بازی جوانتر از ترکیب آرسنال بود و شاگردان فرگوسن نشان دادند تا چه حد آماده هستند و می توانند برای هر تیمی خطر ساز باشند.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:52 ] [ سینا ]
صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 2671
بازدید کل : 52787
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا