قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مانچيني: بالوتلي بايد صبور باشد

بالوتلي در رقابت هاي فصل جديد ليگ برتر تنها يک بار و آن هم به عنوان بازيکن تعويضي به ميدان رفته است.


 روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد با توجه به چهار مهاجم فوق العاده ای که این باشگاه دارد، بالوتلی برای پیدا کردن فرصت بازی، باید صبور باشد.

 بالوتلی در رقابت های فصل جدید لیگ برتر تنها یک بار و آن هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و در دیدار امشب تیمش در لیگ قهرمانان نیز به دلیل اخراج شدن در آخرین دیدار سیتی در رقابت های فصل قبل لیگ اروپا غایب خواهد بود.

 مانچو معتقد است بالوتلی برای بازگشت به ترکیب تیم باید صبور باشد.

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من خیلی خوش شانسم زیرا چهار مهاجم تراز اول دارم به ویژه در شرایطی که باید هر سه روز یک بار بازی کنیم. می توانم خیلی راحت جای مهاجمان را با هم عوض کنم.

 ماریو باید با شرایط تطبیق پیدا کند. او برای چند بازی آینده بازی نخواهد کرد.ژکو و آگوئرو بازیکنان فوق العاده ای هستند و تبس دلیلی برای نگرانی ندارد. او بازیکنی است که همیشه 100 درصد توانایی هایش را به نمایش می گذارد و نیازی به ثابت کردن خود ندارد."


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی,مانچینی, ] [ 20:22 ] [ ادیب بوبردک ]

احمدي نژاد:علاقمندحضوردرهيات مديره پرسپوليس نيستم

عضو کميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر تهران، برخي اخبار مبني بر حضور وي در هيات مديره جديد باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس تهران را رد کرد و گفت: علاقه اي براي حضور در هيات مديره اين باشگاه ندارم.


 ''پروين احمدي نژاد'' اضافه کرد: فضاي ذهني، کاري و علايق من، هيچ سنخيتي با ورزش و فوتبال ندارد.
 وي با بيان اينکه ''به قول امام (ره)، من ورزشکار نيستم اما ورزشکاران را دوست دارم'' تاکيد کرد: دو سال قبل نيز، چنين اخباري در باره حضور من در باشگاه پرسپوليس مطرح شد اما صحت نداشت.
 عضو شوراي اسلامي شهر تهران اظهار داشت: بايد از افرادي که چنين اخباري را منتشر کرده اند، سوال کرد با چه نيتي اقدام به درج اخبار کذب مي کنند.
 احمدي نژاد خاطرنشان کرد: بار ديگر حضور در هيات مديره باشگاه پرسپوليس تهران را به شدت تکذيب مي کنم.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز پرسپولیس,پروین اخمدی نژاد, ] [ 18:46 ] [ ادیب بوبردک ]

بوتراگوئنو: قهرماني در چمپيونزليگ مهيج است

رئالي ها تاکنون 9 بار در رقابت هاي ليگ قهرمانان به قهرماني رسيدند و بي صبرانه در انتظار دهمين قهرماني شان در اين رقابت ها هستند.


 امیلیانو برتراگنیو،مدیر روابط حقوقی باشگاه رئال مادرید، بی صبرانه در انتظار اولین دیدار تیمش در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان است و امیدوار است که شاگردان مورینیو بتوانند در رقابت های این فصل به جام مهمی دست پیدا کنند.

 رئالی ها تاکنون 9 بار در رقابت های لیگ قهرمانان به قهرمانی رسیدند و بی صبرانه در انتظار دهمین قهرمانی شان در این رقابت ها هستند.

 بوتراگنیو در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال گفت:" بازیکنان مشتاقانه در انتظار آغاز رقابت های لیگ قهرمانان هستند. بسیاری از اعضای تیم، همان بازیکنان فصل گذشته هستند به همین دلیل می دانند که چطور در کنار هم بازی کنند.

 ما از احتمال قهرمانی در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ بسیار هیجان زده ایم."

 رئالی ها امشب مقابل دینامو زاگرب قرار خواهند گرفت و ستاره سال های نه چندان دور رئال در این مورد گفت:" آنها در مقابل تماشاگران خودی تیم منسجمی هستند و می توانند دردسر زیادی برای ما ایجاد کنند.
 حمایت تماشاگران برای آنها بسیار تعیین کننده است. ما از شور و هیجان آنها به خوبی آگاه هستیم. تماشاگران کروات از اینکه تیم شان امشب مقابل رئال قرار می گیرد، بسیار هیجان زده اند.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید, بوتراگوئنو, ] [ 18:45 ] [ ادیب بوبردک ]

كاليندو: باجو مي‌تواند مربي اينتر شود

دلال بزرگ فوتبال اروپا از سرمربيگري باجو در اينتر حمايت کرد.


 به نقل از کالچو مرکاتو، پس از شروع ناموفق جیان‌پیرو گاسپرینی در بازی نخست این فصل و شکست برابر پالرمو و هم‌چنین شکست در دیدار سوپرکاپ ایتالیا برابر میلان، ممکن است صبر موراتی تمام شده و گاسپرینی را خیلی زود اخراج کند.

 آنتونیو کالیندو در این رابطه گفت: ایده بسیار جالبی است که روبرتو باجو سرمربی اینتر شود. او شخصیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند برای همه بازیکنان مهم واقع شود. قانونی در فوتبال وجود دارد که می‌گوید اگر بازیکنی در دوران بازی خود بتواند در بازی‌ها و جام‌های زیادی پیروز شود، به شکل اتوماتیک می‌تواند در دوران مربی‌گری نیز موفق باشد.

 کالیندو ادامه داد: مساله مهم این است که باجو مدرک مربی‌گری داشته و توانایی مربی‌گری در یک تیم بزرگ را دارد و به زودی باید هدایت یک تیم بسیار معتبر را به دست بگیرد.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز اینتر میلان,روبرتو باحو, ] [ 18:40 ] [ ادیب بوبردک ]

رونالدو: گوتزه را نميشناسم

اين ستاره 19 ساله به دليل بازي هاي خوبش در دورتموند و تيم ملي آلمان در چند ماه اخير بسيار مورد توجه قرار گرفته اما ستاره سابق يونايتدها چيزي در مورد او نشنيده است.


 کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، اعلام کرد تاکنون چیزی در مورد ماریو گوتزه، ستاره جوان بورسیا دورتموند نشنیده است.


 این ستاره 19 ساله به دلیل بازی های خوبش در دورتموند و تیم ملی آلمان در چند ماه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اما ستاره سابق یونایتدها چیزی در مورد او نشنیده است.


 رونالدو در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" گوتزه کیه؟ در چه پستی بازی می کند؟ بازیکن خوبی است؟ ما فرصت زیادی برای دیدن بازی های بوندس لیگا ندارم."


 ستاره پرتغالی بار دیگر تاکید کرد که اهمیتی به صحبت هایی در موردش می شود، ندارد:" من توجهی به حرف هایی که در موردم زده می شود، ندارم. من همیشه در بهترین شرایط هستم. من برای پیشرفت کردن به سختی کار می کنم.به همین دلیل است که کسی نمی تواند به توانایی های من شک کند."

 رئالی ها امشب در لیگ قهرمانان مقابل دینامو زاگرب قرار خواهند گرفت.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,کریس رونالدو, ] [ 18:36 ] [ ادیب بوبردک ]

تساوي شيرين ذوب‌آهن مقابل سامسونگ

ديدار تيم‌هاي سامسونگ کره‌جنوبي و ذوب‌آهن در چارچوب مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با تساوي به پايان رسيد.


 دیدار تیم‌های سامسونگ کره‌جنوبی و ذوب‌‌آهن در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جام جهانی سوان با حضور حدود 4 هزار تماشاگر از ساعت 15 به وقت تهران برگزار شد و با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 بازیکنان سامسونگ بازی را در دقایق ابتدایی در اختیار داشتند و در دقیقه 9 موقعیت نه چندان خطرناکی را روی دروازه شهاب گردان خلق کردند، اما پس از آن شاگردان منصور ابراهیم‌زاده 2 فرصت گلزنی توسط ایگور کاسترو در دقایق 10 و 23 به وجود آوردند اما موفق به گلزنی نشدند.

 پس از این بازیکنان سامسونگ به حملات خود افزودند و چند موقعیت خطرناک روی دروازه ذوب‌آهن خلق کردند، اما شهاب گردان اجازه نداد در نیمه اول توپی از خط دروازه‌اش عبور کند تا دو تیم در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل دست یابند.

 در نیمه دوم دو تیم بازی را محتاطانه‌ آغاز کردند، اما ذوب‌آهنی‌ها در دقیقه 57 توسط محمد قاضی به گل دست یافتند. در ادامه بازیکنان سامسونگ به حملات خود ادامه دادند و توانستند در دقیقه 67 توسط پارک هون بوم به گل تساوی برسند. این گل در حالی زده شد که محمدعلی احمدی به علت مصدومیت در بیرون زمین مداوا می‌شد و ذوب‌آهن 10 نفره بود.

 این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و شاگردان منصور ابراهیم‌زاده به یک امتیاز خارج از خانه دست یافتند.

 دیدار برگشت این دو تیم 6 مهر در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

 ترکیب ذوب‌آهن:
شهاب گردان، فرشید طالبی، علی احمدی (سینا عشوری-77)، سیدمحمد حسینی، محمد صلصالی، هوار ملا محمد، اسماعیل فرهادی(90+5 داود حقی)، محمد قاضی، ایگور کاسترو (دسوزا-90+2)، هوگو ماچادو و حسین ماهینی
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

 سپاهان دیگر نماینده ایران در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولادشهر پذیرای السد قطر خواهد بود.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:دیدار ذوب آهن و سامسونگ,نتیجه دیدار ذوب آهن و سامسونگ, ] [ 17:4 ] [ ادیب بوبردک ]

گيگز: بارسا شکست ناپذير نيست

شياطين سرخ امشب در اولين ديدارشان در ليگ قهرمانان مقابل بنفيکا قرار خواهند گرفت در حالي که بارسا شب گذشته در نوکمپ برابر ميلان به تساوي 2-2 رسيد.


 رایان گیگز، ستاره باتجربه منچستریونایتد، اعلام کرد اگرچه بارسا تیم بسیار خوبی است اما شکست ناپذیر نیست.


 شیاطین سرخ امشب در اولین دیدارشان در لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا قرار خواهند گرفت در حالی که بارسا شب گذشته در نوکمپ برابر میلان به تساوی 2-2 رسید.


 گیگز در گفتگو با شبکه اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:" شکست دادن تیمی مانند بارسا دشوار است اما غیرممکن نیست. بعضی تیم ها آنها را شکست دادند و ما هم سه سال قبل مقابل آنها به پیروزی رسیدیم. آنها آن زمان با حالا تفاوت زیادی نداشتند. آنها اکنون تنها باتجربه تر و با اعتماد به نفس تر شدند.


 ما می توانیم آنها را شکست دهیم البته باید اعتماد به نفس مان را بیشتر کنیم. فکر می کنم همه از نمایش ما در فینال چمپیونزلیگ ناامید شدند."


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:منچستر یونایتد,خبرهای روز منچستر یونایتد,شیاطین سرخ,گیگز, ] [ 17:3 ] [ ادیب بوبردک ]

 




محمد: تا كريمي را داريم غم نداريم

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: درست است استقلال مجيدي را دارد اما ما تا کريمي را داريم غم نداريم.


 علیرضا محمد درباره آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: با تلاش کادر پزشکی و تمریناتی که در 2 نوبت داشتم در وضعیت بسیار خوبی هستم و خودم را آماده می‌کنم تا اگر کادر فنی صلاح بداند در دربی به میدان بروم.

 وی افزود: متاسفانه در بازی مقابل صنعت نفت و اردوی مشهد دچار مصدومیت شدم. اینکه می‌گویند من از پرسپولیس کنار گذاشته شدم خبری است که هدف از آن به حاشیه بردن پرسپولیس است و صحت ندارد.

 محمد در جواب سؤالی در خصوص گلزنی‌های مجیدی برای استقلال گفت: مجیدی بازیکن خطرناکی است اما ما چون علی کریمی را داریم غمی نداریم. در حال حاضر کریمی در بهترین روزهای خودش است و می‌بینید در یک لحظه می‌تواند 3 نفر را پشت سر بگذارد. پس قطعا باید دیگران برای مهار کریمی برنامه داشته باشند و ما زیاد نگران نباشیم.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دربی گذشته ناکام بودیم امیدوار هستم در این بازی به 3 امتیاز برسیم تا دل هوادارن را شاد کنیم.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز پرسپولیس,خبرهای دربی 71, ] [ 16:24 ] [ ادیب بوبردک ]

بارزي: بارسا شانسي براي جذب سيلوا ندارد

اسطوره پيشين باشگاه ميلان اعلام کرد که کاتالان‌ها هيچ شانسي براي امضاي قرارداد با مدافع روسونري ندارند.


 به نقل از توتو اسپورت، تیاگو سیلوا در طول تابستان مورد توجه بارسلونا قرار داشت، ولی در نهایت وی در سن سیرو باقی ماند.

 در جریان دیدار بارسلونا و میلان در چارچوب لیگ قهرمانان، سیلوا در ترکیب ثابت میلان قرار داشت و در دقیقه پایانی بازی نیز توانست گل تساوی روسونری را وارد دروازه کاتالان‌ها کند.

 فرانکو بارزی در این رابطه گفت:‌ آینده سیلوا در میلان رقم خواهد خورد، او حضوری طولانی و موفق در سن سیرو خواهد داشت و این توانایی را دارد که در خط دفاعی میلان تبدیل به یکی از بازیکنان بزرگ و ماندگار شود. بارسا نیز برای به خدمت گرفتن وی شانسی ندارد و نمی‌تواند وی را برای حضور در نوکمپ اغوا کند.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای آث میلان,بارزی,تیاگو سیلوا, ] [ 16:22 ] [ ادیب بوبردک ]

آنچلوتي: بارسلونا قهرمان نمي‌شود

سرمربي پيشين ميلان پس از تساوي ميلان و بارسا، تيم کاتالاني را شايسته قهرماني ندانست.


 به نقل از اسکای ایتالیا، دیدار بارسلونا و میلان در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
 کارلو آنچلوتی در این رابطه گفت: میلان در بسیاری از دقیقه‌ها کنترل توپ را در اختیار داشت و با مدافعان خوبی مانند الساندرو نستا و تیاگو سیلوا اجازه حرکت را از مهاجمان بارسا گرفته بود. هیچ‌گاه در این بازی مهاجمان میلان نتوانستند از این دو مدافع قدرتمند عبور کنند.

 سرمربی فصل پیش چلسی ادامه داد: بارسا شانس‌های زیادی برای گل‌زنی ایجاد کرد ولی گویی آنها با نوعی غرور در زمین حضور پیدا کرده بودند. در برخی از دقیقه‌ها بازیکنان بارسا بیش از حد پاس می‌دادند و دفاعی بازی می‌کردند. این موضوع نقطه ضعف آنها در این بازی بود با این حال توانستند 2 بار دروازه میلان را باز کنند. اگر کاتالان‌ها نتوانند در بازی‌های بعدی این مشکل را از بین ببرند، باید قهرمانی در اروپا را فراموش کنند.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز آث میلان,کارلو آنجلوتی, ] [ 16:21 ] [ ادیب بوبردک ]

تساوي ذوب‌آهن و سامسونگ در نيمه اول

ديدار تيم‌هاي فوتبال ذوب‌آهن و سامسونگ کره‌جنوبي در نيمه اول با تساوي خاتمه يافت.


 دیدار تیم‌های سامسونگ کره‌جنوبی و ذوب‌‌آهن در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جام جهانی سوان با حضور حدود 4 هزار تماشاگر از ساعت 15 به وقت تهران آغاز شد.

 بازیکنان سامسونگ بازی را در دقایق ابتدایی در اختیار داشتند و در دقیقه 9 موقعیت نه چندان خطرناکی را روی دروازه شهاب گردان خلق کردند، اما پس از آن شاگردان منصور ابراهیم‌زاده 2 فرصت گلزنی توسط ایگور کاسترو در دقایق 10 و 23 به وجود آوردند اما موفق به گلزنی نشدند.

 پس از این بازیکنان سامسونگ به حملات خود افزودند و چند موقعیت خطرناک روی دروازه ذوب‌آهن خلق کردند، اما شهاب گردان اجازه نداد در نیمه اول توپی از خط دروازه‌اش عبور کند تا دو تیم در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل دست یابند.

 در دیگر دیدار همزمان این مرحله سرزو اوزاکا ژاپن میزبان چونبوک موتورز کره‌جنوبی است که این بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
 دونگ گوک لی 6 برای نماینده کره‌جنوبی و بندو 29 برای تیم مزبان گلزنی کردند.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:دیدار ذوب آهن و سامسونگ,نتیجه دیدار ذوب آهن و سامسونگ, ] [ 16:12 ] [ ادیب بوبردک ]

طالب‌لو: هميشه دلم با استقلال است
 

دروازه‌بان پيشين استقلال گفت: مصاحبه‌هاي مظلومي در مورد پيروزي در دربي بار رواني روي دوش بازيکنان استقلال مي گذارد.


 وحید طالب لو در 10 سال حضور خود در دربی فقط یک شکست را با پیراهن استقلال تجربه کرده است. او که در فصل جاری از استقلال جدا شد و به شاهین بوشهر پیوست همچنان هیجان دربی را درک می کند.
طالب لو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس صحبت های زیر را مطرح کرده است:

 فارس: از شرایطتت در شاهین راضی هستی؟
بله. البته سختی های خاص خودش را دارد اما بازیکن حرفه ای باید تحمل هر شرایطی را داشته باشد.

 فارس: سال ها در دربی بازی کردی و از حال و هوای دربی به خوبی خبر داری. نظرت در مورد مسابقه روز جمعه پرسپولیس و استقلال چیست؟
دربی مسابقه ای است که ربطی به شرایط دو تیم در جدول ندارد. در این چند سال تجربه ای که کسب کردم به این نتیجه رسیدم که هر تیم شجاع تر و کم اشتباه تر باشد می تواند برنده این بازی لقب بگیرد. یک مسئله دیگر هم اهمیت دارد. هر تیمی که کری کمتری بخواند و همه تمرکزش را روی تمرینات بگذارد در این مسابقه موفق تر است.

 فارس: حالا فکر می کنی کدام تیم کری کمتر خوانده؟
در این چند روز متاسفانه سرمربی استقلال مصاحبه های طولانی انجام داده و دم از برنده شدن در دربی زده است. فکر نمی کنم چنین روشی درست باشد.

 فارس: اما فتح الله زاده هم گفته تیم سیزدهم جدولی کری خواندن ندارد.
مدیرعامل با سرمربی فرق دارد. سرمربی مسئول اول فنی تیم است. مدیرعامل که تیم را تمرین نمی دهد پس به صحبت های او نمی شود خرده گرفت اما سرمربی هر حرفی بزند بار روانی را روی دوش بازیکنان می گذارد و این گونه تمرکز تیم بهم می ریزد.

 فارس: در دربی هایی که بودی آیا بازی را به خاطر می آوری که حق استقلال پیروزی نبوده باشد؟
یادم می آید یک سال، پرسپولیس با سرمربیگری دنیزلی بازی بهتری انجام داد اما نتیجه مساوی شد. شرایط طوری رقم خورد که به نفع ما شد.

 فارس: قبول داری در آن بازی اگر پنالتی معدنچی گل می شد شرایط برای استقلال سخت می شد؟
البته به شایدها و نبایدها نباید اهمیت داد. مهم نتیجه پایانی مسابقه است.

 فارس: در مورد تنها دربی که در آن بازنده شدی چه حرفی داری؟
در آن بازی پرسپولیس دو بر یک برد. اگر قبل از شوت کریم باقری سید صالحی دروازه خالی را گل کرده بود این شرایط پیش نمی آمد. این اولین و آخرین شکست من مقابل پرسپولیس بود.

 فارس: می دانیم که از کادرفنی فعلی استقلال دل خوشی نداری. با این شرایط دوست داری استقلال در دربی برنده شود؟
ناراحتی از یک نفر را نباید به هواداران ربط داد. مهم این است که من همیشه استقلالی ام. مثل بعضی ها دو سال در استقلال نبودم که خودم را طرفدار این تیم بدانم. من 14 سال در این باشگاه بودم و طبیعی است که به خاطر مردم و روزهایی که خودم در این تیم داشتم دوست دارم این تیم برنده باشد. من معتقدم اگر نیمکت استقلال هوشیار باشد می توانند پرسپولیس را شکست دهند.

 فارس: با توجه به شرایط دو تیم در هفته گذشته پیش بینی ات از شرایط فعلی دو تیم چیست؟
من پرسپولیس را خطرناک می بینم. آنها برای جبران نتایج گذشته خود می آیند. استیلی اگر برنده این مسابقه شود یک نیم فصل خودش را بیمه کرده است. بازی هفته گذشته استقلال و تراکتورسازی هم فرق مربیان دو تیم را نشان داد. تاثیرگذارترین افراد در نتیجه بازی هفته گذشته مربیان بودند. به نظر من تساوی برای استقلال مقابل پرسپولیس کمتر از باخت نیست چون مهره هایی که این تیم در اختیار دارد قابلیت زیادی دارند.

javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهایاستقلال تهران,وحیدطالب لو, ] [ 15:12 ] [ ادیب بوبردک ]

جوانترين ها و مسن ترين هاي دربي
 

حسن روشن جوانترين و محمد پنجعلي مسن ترين بازيکني است که دربي را تجربه کرده است.


 جوانترين بازيکن: حسن روشن (استقلال)

حسن روشن جوانترين بازيکني است که دربی را تجربه کرده است. روشن در دربی يازدهم که 11 اسفند 1351 انجام شد، 17 سال و 274 روز سن داشت و رکورد وي پس از 39  سال هنوز شکسته نشده است.

مسن ترين بازيکن: محمد پنجعلي (پرسپوليس)

کاپيتان اسبق پرسپوليس در دربی 37 که 11 دي 1371 در چارچوب سوپرجام باشگاههاي تهران انجام شد ، با 37 سال و 190 روز سن براي پرسپوليس بازي کرد. اين بازي با تساوي بدون خاتمه يافت.

***

جوانترين گلزن: حسن روشن(استقلال)

جوان اول استقلال در دهه پنجاه در دربی چهاردهم که 3 خرداد 53 انجام شد، زننده تک گل پيروزي بخش استقلال مقابل پرسپوليس بود. روشن در اين روز 18 سال و 357 روز سن داشت.

مسن ترين گلزن: کریم باقری( پرسپولیس)

کریم باقری در آخرین دربی پایتخت که سرخپوشان برنده شدند، زننده گل برتری پرسپولیس بود و 35 سال و 348 روز سن داشت و رکورد قبلی را که متعلق به محمود فکری بود، شکست.

***

جوانترين مربي: عزت الله وطنخواه (پرسپوليس)

عزت الله وطنخواه در بين همه مربيان پرسپوليس و استقلال که دربی را تجربه کرده اند، جوانترين مربي به شمار مي رود. وطنخواه در دربی هفدهم که 25 مهر 54 انجام شد و با پيروزي سرخپوشان همراه بود، با 32 سال و 258 روز سن روي نيمکت پرسپوليس نشسته بود.

مسن ترين مربي:  علي پروين (پرسپوليس)

علي پروين در دربی پنجاه و نهم که 14 آبان 84 انجام شد و پرسپوليس در ان شکست خورد، با 59 سال و 141 روز سن هدايت پرسپوليس را برعهده داشت. اين اخرين حضور پروين در دربی بود.

javahermarket

ترکيب تيم ذوب آهن مقابل سامسونگ کره جنوبي

ترکيب تيم فوتبال ذوب آهن براي ديدار مقابل سامسونگ کره جنوبي مشخص شد.


   منصور ابراهیم زاده ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن را به این ترتیب اعلام کرد: شهاب گردان، فرشید طالبی، علی احمدی، سید محمد حسینی، محمد صلصالی، هوار ملا محمد، اسماعیل فرهادی، محمد قاضی، ایگور کاسترو، هوگو ماچادو و حسین ماهینی

* تیم ذوب آهن زودتر از تیم سامسونگ برای گرم کردن به زمین رفت و فقط دروازه بان های حریف هنگام گرم کردن ذوبی ها در میدان حضور داشتند. بعد از چند دقیقه بازیکنان سامسونگ وارد زمین شدند. داوران نیز همراه دو تیم بدن هایشان را گرم کردند.

*منصور ابراهیم زاده به محض ورود تیم به ورشگاه سوان به تنهایی وارد میدان شد تا جو ورزشگاه را ببیند که با ورشگاه تقریبا خالی از تماشاگر مواجه شد. خبرنگاران ایرانی از دیدن ورشگاه خالی از تماشاگر خوشحال شدند.

* قرار است شماری از کارمندان سفارت برای تماشای بازی در ورزشگاه حاضر شوند. در کره جنوبی ایرانی های زیادی زندگی نمی کنند و تعدادشان محدود است.

 * آندرانیک تیموریان یکی از بازیکنان ملی پوش تیم استقلال از حسین ماهینی با ایمیل درخواست کرده بود که 4 بلیت بازی برای او کنار بگذارد تا به دوستانش در کره بدهد و برای تماشای بازی ذوب آهن به ورزشگاه بیایند.


*تیم سامسونگ با وجود اینکه در رده چهارم جدول است اما ظاهرا طرفدار زیادی در کره ندارد و ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر است.
دیدار دو تیم ساعت 15 به وقت تهران آغاز می شود.

 


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:دیدار ذوب آهن و سامسونگ,ترکیب تیم ذوب آهن مقابل سامسونگ, ] [ 15:0 ] [ ادیب بوبردک ]

با حضور در هيئت مديره کارم کمتر شده است!

دايي:‌ دعا مي‌كنم پرسوليس دربي را ببرد
 

علي دايي گفت: به عنوان يک پرسپوليسي تنها مي‌توانم بنشينم و دعا کنم که پرسپوليس برنده دربي باشد.


   علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فجرسپاسی در خصوص آخرین شرایط راه آهن گفت: خدا را شکر می‌کنم که شرایط خوبی داریم. در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. متأسفانه هفته پیش دو امتیاز ارزشمند را از دست دادیم ولی پس از آن ری نقاط ضعف خود کار کرده و در این بازی محکوم به برد هستیم.

وی افزود: فجر سپاسی تیم بسیار خوبی است که توانسته دو هفته پیاپی مس را در کرمان و سپاهان را در شیراز شکست دهد. این نشان می‌دهد شیرازی‌ها تیم خطرناکی هستند ولی ما با پیروزی در این مسابقه می‌توانیم در جدول تک رقمی باشیم. امیدوارم با سه امتیاز این بازی علاوه بر کسب نتایج آبرومند رتبه خود را در جدول ارتقا دهیم.

دایی با اعلام این مطلب که راه آهن مصدوم و محروم ندارد گفت: خوشبختانه تمامی بازیکنان آماده هستند و به جز رزاقی راد که از ابتدای فصل با ما نبود بقیه در تمرینات حضور دارند.

سرمربی راه آهن در پاسخ به این سؤال که آیا حضور در هیئت مدیره این باشگاه تداخلی در کارهای او برای مسائل فنی ایجاد نمی‌کند گفت: به هیچ عنوان تداخلی ایجاد نخواهد شد. من هر هفته جلساتی را با مدیرعامل باشگاه داشتم و تمام مسائل و مشکلات را بررسی می‌کردیم. حالا نیز همان جلسات را در هیئت مدیره انجام می‌دهیم. چون خودم در بطن کار هستم و مطمئنا می‌توانم خیلی کمک کنم.

دایی تأکید کرد: من از دید مثبت به این قضیه نگاه می‌کنم و اتفاقا به خاطر اینکه در هفته باید چند بار با مدیرعامل جلسه می گذاشتم، حالا یک بار در هیئت مدیره این کار را انجام می‌دهم کارم کمتر شده است و این مسئله کمک بزرگی به راه ‌آهن کرده است.

سرمربی راه آهن در خصوص عملکرد تیمش در 6 هفته گذشته عنوان کرد: آن چیزی که من می‌خواستم اتفاق نیفتاده ولی تا حدودی راضی هستم چون تصور می کردم می‌توانستیم بهتر از این باشیم. به طور مثال در بازی با شهرداری و نفت تهران بدشانس بودیم و اگر شانس یار ما بود می‌توانستیم در جایگاه چهارم یا پنجم جدول حضور پیدا کنیم اما هنوز هم دیر نشده و می‌توانیم با تمرینات خوب جایگاهمان را بهتر کنیم.

سرمربی فصل گذشته پرسپولیس در خصوص دیدار روز جمعه این تیم برابر استقلال گفت: به عنوان یک پرسپولیسی تنها می‌توانم بنشینم و دعا کنم که پرسپولیس برنده باشد. آرزوی قلبی من این است که هواداران پرسپولیس سربلند شوند چون همه ما دلمان با پرسپولیس است.

javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:دایی,علی دایی,خبرهایپرسپولیس, ] [ 14:59 ] [ ادیب بوبردک ]

آقاي کفاشيان تغييرات براي چه کسي است، شما يا ديگران!؟

دليل تغييرات دراساسنامه فدراسيون فوتبال چيست؟

در حالي که اذهان اهالي فوتبال و به تبع آن دلسوزان فوتبال معطوف به شهرآورد سرخابي هاست، رخداد مهمتري در فوتبال کشور در جريان است.


  در حالی که اذهان اهالی فوتبال و به تبع آن دلسوزان فوتبال معطوف به شهرآورد سرخابی هاست، رخداد مهمتری در فوتبال کشور در جریان است.

با توجه به تشکیل مجمع فوتبال در 28/6/90، رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال تصویب قانونی که از این به بعد رئیس فدراسیون خودش نواب رئیس را انتخاب کند.

اساسنامه فعلی از اساسنامه فیفا الگوبرداری شد و باعث می شود رئیس و نواب آن همگی از طریق رأی گیری انتخاب شوند که نهایتا باعث می شود که نواب رئیس فدراسیون هم افرادی از جنس فوتبال و منتخب خانواده فوتبال باشند.

در صورتیکه اگر قانون مدنظر کفاشیان تصویب گردد یک نفر همکاره فوتبال کشور می شود و اگر این شخص خود محور باشد، آسیب فراوانی به بدنه فوتبال کشور وارد خواهد شد و حتی در صورت کناره گیری این شخص نیز فوتبال بلاتکلیف می شود. در حالیکه در اساسنامه فعلی با توجه به انتخاب نواب رئیس از طریق رأی مجمع، نائب رئیس در صورت کناره گیری رئیس، بعنوان رئیس فدراسیون ادامه فعالیت خواهد داد.

حال سئوال اینجاست که چرا رئیس فدراسیون که نتوانسته باعث پیشرفت فوتبال کشور بخصوص در رده ملی شود، اینک با تصویب این قانون، بدنبال عقبگرد فوتبال کشور است.   

 


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای فدراسیون فوتبال ایران, ] [ 14:58 ] [ ادیب بوبردک ]

با حضور دونده مشهور جهان در زاگرب

پيراهن قرمز رئال مادريد رسما رونمايي شد
 

مدير عامل باشگاه رئال مادريد با حضور اوسين بولت از پيراهن قرمز رئال مادريد رسما رونمايي کرد.


    به نقل از آس اسپانیا، فلورنتینو پرس مدیر عامل باشگاه رئال مادرید شب گذشته در مراسمی با حضور اوسین بولت دونده مشهور جهان از پیراهن قرمز رنگ رئال مادرید رونمایی کرد. در این مراسم که در آستانه بازی امشب رئال مادرید مقابل دینامو زاگرب برگزار شد حداقل 18 حامی مالی غول پیکر حضور داشتند و رئال مادرید به همین بهانه در آمد خوبی کسب کرد.

بولت دونده جامائیکایی به دعوت باشگاه رئال مادرید از کره جنوبی به کرواسی آمده بود تا در این مراسم حضور داشته باشد. 38 سال از آخرین باری که رئال مادرید با پیراهن قرمز وارد میادین رسمی فوتبال شده می‌گذرد.
 
رئال در بازی امشب مقابل دیناموزاگرب با پیراهن قرمزرنگ به میدان خواهد رفت.

javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهایروز رئال مادرید, ] [ 14:40 ] [ ادیب بوبردک ]

هاشميان: مشكلي براي داربي ندارم
 

وحيد هاشميان مي‌گويد بازي پرسپوليس و استقلال بدين خاطر که تنها داربي ايران است، حساسيت‌هاي زيادي روي آن ايجاد مي‌شود.


 مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره داربي شماره هفتاد و يک و وضعيت خود و تيمش در اين بازي اظهار کرد: پس از آن که تعطيلي‌هاي دو هفته‌اي ليگ پيش آمد تيم ما تمرين‌هاي بسيار خوبي را پشت سر گذاشت و همان طور که ديديد بازي بسيار خوبي را مقابل ذوب آهن انجام داديم و موقعيتهاي زيادي را هم خلق کرديم و حالا هم براي بازي استقلال آماده هستيم که نمايش خوبي انجام دهيم.

 هاشميان در پاسخ به اين سوال که چرا پرسپوليس از هفته اول ليگ مانند بازي با ذوب آهن خوب نبود، گفت: خب يکسري بازيکنان ما کم کم به تيم اضافه شدند و بعضي‌ها نيز مصدوم شدند و همچنين ملي پوشانمان هم دو روز قبل از بازي هفته اول به ما اضافه شدند و همه اينها باعث شد که تيم ما در هفته‌هاي اول ناهماهنگ باشد، اما با گذشت زمان و حضور بازيکنان کنار همديگر توانستيم بهتر شويم و بازي‌هاي زيبايي انجام دهيم.

 هاشميان درباره استقلال گفت: استقلال تيم خوبي است که امسال بازيکنان خوبي را جذب کرده و نتايج نسبتا خوبي گرفته است. آن‌ها خوب دفاع مي‌کنند و از موقعيتشان نيز به نحو احسن استفاده مي‌کنند.

 مهاجم پرسپوليس درباره اين که مي‌گويند استقلال امسال کهکشاني‌ است، گفت: پارسال به استيل آذين هم کهکشاني‌ مي گفتند، اما ديديد که اين تيم به دسته اول سقوط کرد، به همين خاطر هميشه وجود بازيکنان خوب دليل بر داشتن تيم خوب نيست. استقلال امسال تيم خوبي دارد و يارگيري خوبي هم داشته و بايد بگويم بازيکنانش به هم مي‌خورند.

 وي درباره تاثير شکست استقلال مقابل تراکتورسازي در اين بازي گفت: داربي هميشه يک بازي خاص بوده و دو تيم به بازي‌هاي قبل‌شان اصلا فکر نمي‌کنند و هدف آن‌ها تنها پيروزي در اين فصل است.

 پرسپوليس فصل گذشته هر دو داربي را به استقلال واگذار کرد. هاشميان در اين باره هم به ايسنا گفت: ما پارسال هم تيم خوبي بوديم و بازيکنان خوبي داشتيم.‌ در پايان فصل هم جام حذفي را به دست آورديم. اميدوارم امسال در هر سه جام خوب کار کنيم و موفق باشيم. متاسفانه به بازي زيبا هيچ امتيازي نمي‌دهند و در پايان ديدار فقط گل‌ها را حساب مي‌کنند.

 چرا اينقدر داربي‌ سرخابي‌ها حساس مي‌شود که بازي اين دو تيم اکثر مواقع کم گل است. هاشميان در اين باره به ايسنا گفت: در ايران فقط يک داربي وجود دارد و همه مردم ايران نيز مشتاقند که بازي پرسپوليس و استقلال را ببينند، اما در کشورهاي اروپا همچون انگليس و آلمان بازي‌هاي زيادي از اين دست وجود دارد که اگر چه تيم‌ها همشهري نيستند، اما بازي‌ آن‌ها بسيار مهم است . مثلا در آلمان بازي بايرن مونيخ با دورتموند يا شالکه با دورتموند وجود دارد، اما در ايران فقط بازي پرسپوليس و استقلال است و به همين خاطر حساسيت‌ها زياد مي‌شود.

 هاشميان با بيان اين که مصدوميتش به طور کامل برطرف شده ، گفت: ديگر هيچ مشکلي ندارم و در چند روز گذشته هم به خوبي با تيم تمرين کردم و آماده ديدار با استقلال هستم.

javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهایپرسپولیس,دبری 71,هاشمیان, ] [ 14:35 ] [ ادیب بوبردک ]

تاتنهام در جستجوي پيروزي در تومبا

ليگ اروپا فردا آغاز ميشود
 

تيم فوتبال تاتنهام انگليس در غياب فرمانده اصلي خود خواهان کسب برد در خانه حريف يوناني در ليگ اروپا است.


    پس از آنکه رافائل فان درفارت‌، هافبک هلندی تیم وایت هارت‌لین در پایان ماه گذشته میلادی دچار مصدومیت شد، هری ردنپ، سرمربی مجرب تیم انگلیسی متوجه شد با وجود دیگر یاران خود باید این خلا را برطرف کند.
 
مربی سرد و گرم چشیده انگلیسی امیدواری خود را با وجود این از دست نمی‌دهد و امیدوار است با وجود دیگر ستارگان خود فاتح این بازی در ورزشگاه تومبا  شود.
 
ترکیب احتمالی دو تیم در این بازی به شرح زیر است:
پائوک:
کرچیچ، اتو،‌مالزاس، بالافاس، لینو، ویرینها، آرایاس، فوتاکایس، جیورجیدیس، سالپینگاس،‌اتنادیس
 
تاتنهام:
کودیچینی، والکر، باسونگ، کابول، آسو اکوتو، فردریکس، هادلستون،‌لیورمور، تاوزند،‌، دوس سانتوز، پاولیچنکو

در دیگر دیدار مهم، اتلتیکو مادرید اسپانیا در خانه میزبان سلتیک اسکاتلند است.

*برنامه سایر دیدارهای پنج‌شنبه به شرح زیر است:
پاری سن‌ژرمن فرانسه - ردبول سالزبورگ اتریش
اسلووان اسلوواکی - بیلبائو اسپانیا
دیناموکیف اوکراین – استوک‌سیتی انگلیس
لاتزیو ایتالیا – واسول رومانی
زوریخ سوئیس- اسپورتینگ پرتغال
آیندهوون هلند- لژیا ورشو لهستان
کپنهاگن دانمارک – پولوتا اوکراین
هانوفر آلمان – لیژ بلژیک
شامروک ایرلند- روبین کازان روسیه
اشتورم گراتس اتریش – لوکوموتیو مسکو
فولام انگلیس- توانت انشده هلند
ویسلا لهستان- اودنزه دانمارک
آتلتیکو مادرید اسپانیا- سلتیک اسکاتلند
اودینزه ایتالیا – رن فرانسه
بیرمنگام انگلیس- براگا پرتغال
آلکمار هلند- مالمو سوئد
بروژ بلژیک – ماریبور اسلوونی
آسترویاوین اتریش – متالیست اوکراین

 

 

javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:لیگ اروپا,بازی های لیگ اروپا, ] [ 14:26 ] [ ادیب بوبردک ]

برد چلسي وتساوي آرسنال- دورتموند و ميلان -بارسا

نتايج ديدارهاي سه شنبه شب ليگ قهرمانان اروپا
 

سه شنبه شب 8 ديدار از ديدارهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا برگزار شد که برد چلسي وتساوي آرسنال- دورتموند و ميلان -بارسا در آن رقم خورد


فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار استارت خورد

در دیدارهای برگزار شده امشب نتایج زیر به دست آمد

گروه E

چلسی 2- بایرلورکوزن 0

گل: داوید لوئیس (67) و ماتا (90)

خنک 0- والنسیا 0

گروه F

بوروسیا دورتموند 1- آرسنال 1

گل: پریسیچ (88) برای دورتموند و روبین فان پرسی (42) برای آرسنال

المپیاکوس 0- المپیک مارسی 1

گل: لوچو گونسالس (51)

گروه G

آپوئل نیکوزیا 2- زنیت سنت پترزبورگ1

گلها: ماندوکا (73) و آلمیدا (75) برای آپوئل و زیریانوف (63) برای زنیت

پورتو 2- شاختار دونتسک 1

گلها: هالک (28) و کلبر (51) برای پورتو و لوئیس آدریانو (12) برای شاختار

گروه H

بارسلونا 2- میلان 2

گلها: پدرو رودریگس (36) و داوید ویا (50) برای بارسا و الکساندر پاتو (1) و تیاگو سیلوا (90) برای میلان

ویکتوریا پلژن 1- باته بوریسوف 1

گلها: مارک باکس (45) برای ویکتوریا و رنان (68) برای باته

 

javahermarket


نيلمار: بايد مقابل بايرن پيروز شويم

ستاره برزيلي ويارئال معتقد است پيروزي مقابل بايرن مي تواند روحيه اين تيم را براي بازي هاي بعدي در ليگ قهرمانان بالا ببرد.


نیلمار ستاره برزیلی ویارئال معتقد است پیروزی مقابل بایرن مونیخ در دیدار چهارشنبه شب لیگ قهرمانان می تواند روحیه این تیم اسپانیایی را برای بازی های بعدی بسیار بالا ببرد.

او در گفتگو با روزنامه آ.اس گفت:" لیگ قهرمانان بزرگترین تورنمنت جهان در رده باشگاهی است و بسیاری این بازی را تماشا می کنند. اگر بتوانیم مقابل بایرن به پیروزی برسیم روحیه مان بسیار بالا می روند و همه از شخصیت ویارئال تعریف خواهند کرد."

"همیشه در بازی اول فشار زیادی روی تیم است مطمئنا شانس های زیادی در این بازی نخواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم."


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای ویارئال,لیگ قهرمانان اروپا,نیلمار, ] [ 3:26 ] [ ادیب بوبردک ]

جلسه ويژه كادر فني پرسپوليس براي ديدار جمعه

کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس در جلسه اي ويژه، سايه روشنهاي خطوط سه گانه تيم استقلال را مرور کردند.


کادر فني سرخپوشان پايتخت پس از تمرين عصر سه شنبه و مرور تاکتيک هاي مورد نظر، جلسه ويژه اي را برگزار کردند و طي آن نقاط ضعف و قوت تيم حريف را مورد بررسي و آناليز قرار دادند.
ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال تهران در چارچوب هفته هفتم ليگ برتر فوتبال ايران ساعت 18 و سي دقيقه روز جمعه اين هفته در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای پرسپولیس,دربی 71 لیگ برتر ایران,کادر فنی پرسپولیس, ] [ 3:24 ] [ ادیب بوبردک ]

ليگ قهرمانان اروپا

تساوي بارسلونا مقابل ميلان

ديدار تيم هاي بارسلونا و آ ث ميلان شب سه شنبه با تساوي دو بر دو به اتمام رسيد


اين ديدار به ميزباني تيم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نيو کمپ انجام شد.
در دقيقه نخست بازي ''پاتو'' هافبک برزيلي تيم ميلان دريک حرکت جالب و با مهارت تمام دروازه ''والدز'' را باز کرد.
اين گل تا دقيقه 36پابرجا بود تا اينکه ''پدرو رودريگز'' با پاس ''ليونل مسي'' گل مساوي را وارد دروازه ميلان کرد.
در دقيقه 49 بازي ، بارسلونا اين بار با ضربه بسيار زيباي داويد ويا دروازه ميلان را باز کرد و دو بريک پيش افتاد

اما در ثانيه هاي پاياني تياگو سيلوا بازيکن برزيلي ميلان با ضربه سر توپ را وارد دروازه ميزبان کرد تا اين بازي مهيج به تساوي دو بردو برسد.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ قهرمانان اروپا,خبرهای بارسلونا,خبرهای آث میلان, ] [ 3:23 ] [ ادیب بوبردک ]

پاري سن ژرمن به دنبال مورينيو و گوارديولا

باشگاه متمول پاري سن ژرمن قصد دارد براي جذب ژوزه مورينيو و يا پپ گوارديولا اقدام کند.


سران این باشگاه فرانسوی معتقدند آنتوان کومبواره سرمربی فعلی تیم صلاحیت لازم برای هدایت پاری سن ژرمن را ندارد و به دنبال یک سرمربی بزرگ برای تیمشان هستند.

جمال بلمادی مشاوره باشگاه در گفتگو با شبکه تلویزیونی کانال پلوس گفت:" مالکان قطری باشگاه بهترین ها را برای پاری سن ژرمن می خواهند بنابراین طبیعی است بزرگترین مربیان را برای تیمشان به خدمت بگیرند."

"آنها نام لئوناردو را بر زبان آوردند و به سرعت او را به خدمت گرفتند. این بار شاید نوبت مورینیو باشد شاید هم گواردیولا."


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای پاری سن ژرمن,مورینیو,گواردیولا, ] [ 3:20 ] [ ادیب بوبردک ]

حميد استيلي نوشت و امضا کرد که داربي را مي‌برد(عکس)
 



javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:عکس حمید استیلی, ] [ 21:55 ] [ ادیب بوبردک ]

آغاز مجدد ليگ قهرمانان آسيا
 

ذوب‌آهن از ساعت 15 روز چهارشنبه در ورزشگاه سئول به مصاف سوون‌سامسونگ رقيب قدرتمند خود از کره‌جنوبي خواهد رفت و زردپوشان سپاهان هم در فولادشهر و از ساعت 19:30 به مصاف السد قطر خواهد رفت.


پس از چند ماه وقفه رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، از فردا اين بازي‌ها پيگيري خواهد شد و دو نماينده کشورمان به مصاف حريفان خود خواهند رفت.
به گزارش سايت گل، بازي‌هاي دور رفت از مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا فردا برگزار مي‌شود و طبق برنامه دو نماينده اصفهاني فوتبال ايران بايد در اين مرحله با حريفاني از قطر و کره‌جنوبي روبه‌رو شوند.
تيم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت 15 روز چهارشنبه در ورزشگاه سئول به مصاف سوون‌سامسونگ رقيب قدرتمند خود از کره‌جنوبي خواهد رفت و زردپوشان سپاهان هم در فولادشهر و از ساعت 19:30 به مصاف السد قطر خواهد رفت.
ذوب‌آهن نايب قهرمان فصل گذشته آسيا در اين بازي چند بازيکن خود را که در دوره قبلي در اين تيم حاضر بودند را در اختيار ندارند و آنها را در فصل نقل و انتقالات تابستاني از دست داده است. بازيکناني چون خلعتبري و خيري که جزو شاخص‌ترين بازيکنان تاثيرگذار ذوب‌آهن محسوب مي‌شدند، در ديدار فردا حضور نخواهند داشت.
تيم ذوب‌آهن در دور قبلي موفق شده بود در مرحله تک‌حذفي اين رقابت‌ها النصر را با چهار گل شکست دهد و به جمع تيم‌هاي صعود کرده برسد.
اما وضعيت سپاهان کمي آشفته‌تر از ذوب‌آهن خواهد بود. آنها که در مرحله قبل با مربيگري امير قلعه‌نوعي از سد تيم بنيادکار گذشته بودند، حالا در بازي با السد به جاي قلعه‌نوعي، لوکا بوناچيچ را روي نيمکت مربيگري مي‌بينند، به علاوه آنها اکثر بازيکنان ملي‌پوش و تاثيرگذار خود را از دست داده‌اند. بازيکناني چون هادي عقيلي، سيدمهدي رحمتي، احسان حاج‌صفي، جواد کاظميان، رضا عنايتي، خسرو حيدري و... را در ترکيب خود نخواهند داشت. ولي با اين حال سپاهاني‌ها اميدوارند در اصفهان کار السد را يکسره کنند و تا با خيالي آسوده به ديدار برگشت بروند. البته اين را بايد عنوان کرد که همين تيم سپاهان چند فصل پيش با مربيگري لوکا بوناچيچ نايب قهرمان ليگ قهرمانان آسيا شده بود و اين وزنه روحي خوبي براي تيم سپاهان به شمار مي‌رود.

برنامه کامل بازي‌هاي رفت مرحله يک چهارم نهايي:

*سرزو اوزاکا - جونبوک موتورز، ساعت 15
*سوون سامسونگ - ذوب آهن، ساعت 15
*سپاهان - السد قطر، ساعت 19:30
*الاتحاد عربستان- اف سي سئول، ساعت 22

javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,دیدار های لیگ قهرمانان آسیا, ] [ 21:55 ] [ ادیب بوبردک ]

جواب منفي به مهاجم بلژيكي و تاييد اوليه بازيكن آلماني

با دستور سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مهاجم بلژيکي از تمرينات اين تيم کنار رفت.


با تصمیم حمید استیلی 2 بازیکن خارجی در تمرینات این تیم در چند روز اخیر شرکت کردند و قرار شد در صورت تست نهایی به جمع قرمز پوشان بیوندند.
پس از تمرین امروز حمید استیلی به مهاجم بلژیکی جواب منفی داد اما مهاجم آلمانی مورد تایید اولیه کادر فنی قرار گرفته و قرار است تا 3 روز آینده تکلیف نهایی او مشخص شود.
این بازیکن در پست مهاجم هدف بازی می کند.


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای پرسپولیس,حمید استیلی, ] [ 21:41 ] [ ادیب بوبردک ]

برنامه و اسامي داوران هفته اول ليگ آزادگان
 

ليگ آزادگان از فردا آغاز مي شود.


مسابقات فوتبال لیگ آزادگان از فردا آغاز می شود . برنامه کامل هفته اول مسابقات به همراه اسامی داوران به این شرح است :

هفته اول-چهارشنبه 23/6/90

فولاد یزد-ابومسلم خراسان-شهید نصیری-یزد ساعت 16:30

روح اله شرفی-محمد راهی-مهرداد بهرامی-بهروز رنجبر-ناظر:حسین خوشخوان

گسترش فولاد تبریز-شهرداری بندرعباس-یادگار امام(ره)تبریز ساعت 16:30

موسی الرضا ارغوانی-یعقوب سخندان-مهدی ناصحی-پیام باقری دوست-ناظر:ابوطالب طاهریان


هفته اول-پنجشنبه 24/6/90

 

مس رفسنجان-پیام مخابرات فارس-تختی-رفسنجان ساعت 16:30

 حسن اکرمی-هومن محرمی-رضا علی لیوانی-امید سعید فر-ناظر:مسعود فلاح

 اتکا گلستان-شهرداری اراک-آزادی-گرگان ساعت 16:30

 حمید حاج ملک-سخاوت سلیمانژاد-جهانبخش آرمان-رضا عادل-ناظر:جواد تقی پور

 صنعت ساری-سایپا شمال-شهدا-ساری ساعت 16:30

 محمد حسین اسدی-محمدرضا مازندرانی-محمد عطایی-سلمان مرادی-ناظر:علی اکبر جهانی

 استیل آذین-ایرانجوان بوشهر-تختی-سمنان ساعت 16:30

 مجید سیفی آذر-مهرداد تقی زادگان-حمید سیفی آذر-یاسر همرنگ-ناظر:حسین استادآقایی

 داماش ایرانیان-پیکان-کارگران-تهران ساعت 16:30

 منصور نوری-حمزه علی سلیمی-محمدرضا مدیر روستا-وحید صالحی-ناظر:علی نقی مصطفی نژاد

 شهرداری یاسوج-ماشین سازی تبریز-تختی-یاسوج ساعت 16:30

 پیروز سیف اله پور-محمدجواد مداح-اسدحاج محمد-حسین قنبری-ناظر:سعادت باغبان

 نیروی زمینی تهران-صنعتی کاوه تهران-جی-تهران ساعت 16:30

 جواد شرفی-حسن ظهیری-هادی برزو-اسماعیل بابایی-ناظر:حسین یدی

 تربیت یزد-نفت مسجد سلیمان-شهید نصیری-یزد ساعت 16:30

 محمد دوستی-علیرضا کناری-بابک عباسقلی  زاده-مهدی موسی پور-ناظر:رضا دهقان

 برق شیراز-شیرین فراز کرمانشاه-حافظیه-شیراز ساعت 16:30

 البرز حاجی پور-فرهاد خوشنواز-احسان تیموری-محمد حسین زاهدی فر-ناظر:ابراهیم میرزا بیگی

 نساجی مازندران-کهر زاگرس لرستان-شهید وطنی-قائمشهر ساعت 16:30

 ایرج ساعدی-بهرام نقوی-حسین رحیمی پور-سعید شمس-ناظر:حسین عرب براقی

 آلومینیوم هرمزگان-گل گهر سیرجان-تختی-بندرعباس-ساعت 16:45

 موعود بنیادی فر-قهرمان نجفی-محمدرضا طالبی-ناظر:جواد رحیم زاده

 استقلال صنعتی-پاس همدان-تختی-اهواز-ساعت 17:00

 محمد کمانی-جلیل شعرانی-محمد حسن ابراهیمی-مهدی پاکزاد-ناظر:علیرضا یزدانی

javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ آزادگان,اسامی داوران و برنامه هفته اول لیگ آزادگان, ] [ 21:40 ] [ ادیب بوبردک ]

كاكا ديدار رئال مقابل دينامو زاگرب را از دست داد

'کاکا' ستاره برزيلي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا، اولين مسابقه اين تيم در ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا را به دليل مصدوميت از دست داد.


به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، رئال مادريد چهارشنبه شب در مرحله گروهي بايد به مصاف دينامو زاگرب برود.
کاکا در تمرينات روز يکشنبه تيمش براي اين بازي حضور داشت اما به دليل مصدوميت نتوانست تيمش را در جلسه تمريني روز دوشنبه همراهي کند.
وي که نتوانسته در فصل جاري ''مسعود اوزيل'' را از ترکيب اصلي رئال مادريد کنار بزند، شنبه شب در جريان برد 4 بر 2 اين تيم مقابل ختافه به عنوان بازيکن ذخيره وارد زمين شد.
بنابراين گزارش، در فهرست 21 نفره بازيکنان ''خوزه مورينيو'' براي ديدار مقابل دينامو، ''لاسانا ديارا'' و ''سامي خديرا'' حضور دارند. خديرا بعد از مدت ها مصدوميت قرار است به ميدان برود.
در ديگر بازي گروه چهارم ليگ قهرمانان اروپا، ليون به مصاف آژاکس خواهد رفت.


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کاکا, ] [ 21:39 ] [ ادیب بوبردک ]

يووه قصد دارد کولاروف را به خدمت بگيرد

مدافع نيمکت نشين من سيتي مورد توجه سران يوونتوس قرار گرفته و ممکن است به سري آ بازگردد.


به نوشته روزنامه گاتزتادلواسپورت باشگاه یوونتوس قصد دارد الکساندر کولاروف مدافع نیمکت نشین منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

این مدافع صربستانی که تابستان 2010 از لاتزیو به من سیتی پیوست به دلیل مصدومیت های پیاپی نتوانست جایی در ترکیب اصلی این تیم لیگ برتری پیدا کند.

از طرف دیگر سیتی در تابستان گائل کلیشی مدافع فرانسوی را با رقم 8 میلیون یورو از آرسنال به خدمت گرفت و با آمدن او کولاروف تقریبا شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سیتی نخواهد داشت.

یووه پیش از این نیز علاقه خود را به جذب کولاروف اعلام کرده بود و گفته می شود حاضر است رقم در حدود 17 میلیون یورو برای جذب این مدافع 25 ساله بپردازد.

کولاروف فصل گذشته 24 بازی برای سیتی انجام داد و موفق شد یک گل هم برای این تیم به ثمر برساند.


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای یوونتوس,, ] [ 21:32 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2146
بازدید ماه : 2594
بازدید کل : 52710
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا