قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ري پارلر: آرسنال بايد نمايش مقابل اودينزه را در بازي با دورتموند تکرار کند

مدافع اسبق آرسنال معتقد است اين تيم بايد عملکرد بازي مقابل اودينزه را در ديدار با دورتموند تکرار کند.


ری پالر مدافع اسبق باشگاه آرسنال معتقد است توپچی ها باید نمایش مقابل اودینزه را در دیدار مقابل دورتموند نیز تکرار کنند.

آرسنال در دیدار نخست خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا خواهد بود.

پارلر در گفتگو با خبرنگاران می گوید:" بازی مقابل دورتموند دیدار دشواری برای آرسنال خواهد بود. در مرحله پلی آف شک داشتم آنها بتوانند از پس اودینزه برآیند اما توانستند این تیم را شکست دهند. در بازی مقابل دورتموند نیز باید همان عملکرد را داشته باشند تا بتوانند پیروز از زمین خارج شوند."

"آرسنال هنوز بازیکنان خوبی مثل والکات، ژروینیو و فان پرسی در اختیار دارد و می تواند با درخشش آنها از پس دورتموند برآید."


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:ري پارلر,خبرهای آرسنال,خبرهای روز آرسنال,توپچی های لندنی, ] [ 21:27 ] [ ادیب بوبردک ]

زولا: ويلاس بواس مي خواهد تورس را وادار به واکنش کند
 

اين مهاجم 27 ساله اسپانيايي در ديدار اين هفته تيمش مقابل ساندرلند روي نيمکت نشست و حضورش در ترکيب اصلي ديدار مقابل لورکوزن در چمپيونزليگ نيز در هاله اي از ابهام قرار دارد.


جان فرانکو زولا، اسطوره باشگاه چلسی، معتقد است ویلاس بواس به این دلیل تورس را از ترکیب اصلی خارج کرد که این مهاجم اسپانیایی را وادار به واکنش کند.

این مهاجم 27 ساله اسپانیایی در دیدار این هفته تیمش مقابل ساندرلند روی نیمکت نشست و حضورش در ترکیب اصلی دیدار مقابل لورکوزن در چمپیونزلیگ نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اکنون سرمربی سابق وستهم معتقد است سرمربی پرتغالی چلسی به این دلیل این بازیکن را از ترکیب اصلی خارج کرد تا او را وادار به واکنش کند.

زولا در گفتگو به تاک اسپورت گفت:" من مطمئنم که سرمربی چلسی می داند چکار می کند. بعضی وقت ها بازیکنان دوست ندارند از ترکیب تیم خارج شوند و به همین دلیل وقتی این اتفاق رخ می دهد، واکنش نشان می دهند. این چیزی است که ویلاس بواس سعی می کند تورس را مجبور به آن کند.

او به دنبال واکنشی از تورس است."

javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای چلسی,شیرهای لندنی,ویلاس بواس,فرناندو تورس, ] [ 20:51 ] [ ادیب بوبردک ]

اخبار کوتاه از تيم فوتبال پرسپوليس

پس از تمرين امروز پرسپوليس بازيکنان براي هافبک اين تيم جشن تولد گرفتند.


با تصمیم کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از تمرین امروز در مقابل رختکن قرمز پوشان تولد 30 سالگی بادامکی جشن گرفته شد.

* مهرداد میناوند پس از تمرین امروز به بازیکنان قول داد روز دربی در کنار آنها حضور پیدا خواهد کرد. وی همچنین با تقلید از حرکات بازیکنان از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست بلیت هفتاد و یکم را داشت.

* حمید استیلی فیلم سه دیدار گذشته استقلال را تهیه کرده و قرار است امشب و فردا آنها را همراه با سومدیک بررسی کند.


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای پرسپولیس,اخبار کوتاه پرسپولیس, ] [ 20:46 ] [ ادیب بوبردک ]

نشست ساکت و مديرعامل ذوب آهن

محمد رضا ساکت با حضور در باشگاه ذوب آهن انتخاب خسرو ابراهيمي را به عنوان مدير عامل اين باشگاه تبريک گفت.


   به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان، محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان صبح امروز با حضور در باشگاه ذوب آهن اصفهان ضمن تبریک به خسرو ابراهیمی مدیر عامل جدید این باشگاه، برای ایشان در راستای رشد و پیشرفت ورزش ذوب آهن و تکرار افتخارات این باشگاه صاحب نام کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

ساکت با ابراز امیدواری به استمرار موفقیت های باشگاه ذوب آهن با حضور خسرو ابراهیمی، ایشان را مدیری توانمند بر شمرد و برای دو باشگاه ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا آرزوی موفقیت کرد.

همچنین در این نشست در مورد مسائل مختلف میان مدیران دو باشگاه بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت. پیگیری حقوق مالی باشگاه ها از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

روش های توسعه ورزش همگانی از دیگر موضوعات مهم این دیدار بود که با توجه به اهمیت ویژه آن در جامعه از سوی مدیران دو باشگاه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست بحث وجود رشته های موازی در باشگاه های اصفهانی مطرح گردید و بر فعالیت رشته های مشابه در باشگاه ها با هماهنگی های لازم و توجه به ظرفیت های استان تاکید شد.

پیشنهاد برگزاری جلسات منظم ادواری میان مدیران باشگاه های حرفه ای استان اصفهان به جهت هم اندیشی و پیشبرد اهداف اصلی باشگاه ها مطرح شد و مورد استقبال مسئولین دو باشگاه قرار گرفت.
در پایان مدیران دو باشگاه با آرزوی موفقیت برای یکدیگر به این نشست صمیمانه خاتمه دادند.

 


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای ذوب آهن,مدیر عامل ذوب آهن,ساکت, ] [ 20:45 ] [ ادیب بوبردک ]

ديد زدن تمرين ذوب آهن از طبقه دوم ورزشگاه

مسئولان تيم فوتبال سامسونگ کره جنوبي از طبقه دوم ورزشگاه سامسونگ تمرين ذوب آهن را زير نظر گرفتند.


   تیم ذوب آهن از ساعت 19:30 امروز به وقت محلی در ورزشگاه سوان تمرین کرد.

این تمرین که طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در پشت درهای بسته برگزار می شد تماشاگران زیادی داشت.

شماری از نوجوانان کره ای که مراسم ابتدایی مسابقه را باید فردا اجرا کنند در ورزشگاه حاضر شدند.
 
بعد از آن منصور ابراهیم زاده متوجه شد که چند نفر از طبق دوم ورزشگاه به طور پنهانی در حال نظاره تمرین این تیم هستند.

سرمربی تیم ذوب آهن نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و به ناظر مالزیایی مسابقه این موضوع را متذکر شد که طبق قوانین کسی نباید در ورزشگاه هنگام تمرین ما باشد اما ناظر بازی توجیه های عجیب و غریبی می کرد. او می گفت: من به این ها هم بگویم بروند بیرون این ورزشگاه چندین دوربین دارد و از دوربین ها می توانند تمرین شما را زیر نظر بگیرند، بنابراین سخت نگیرید! این قوانین است ولی من با تجربه ام و می دانم چکار کنم.

ابراهیم زاده نیز وقتی با این توجیه های عجیب مواجه شد گفت: عیبی ندارد اما در اصفهان ناظر بازی مربی ما را در ورزشگاه که منتظر ماشین بود بیرون کرد. این کارها درست نیست.

در تمرین یک ساعته امروز بازیکنان تمرینات تاکتیکی را انجام دادند. فرشید طالبی نیز که هنوز کمی درد دارد همراه تیم تمرین کرد.

قرار بود صفرعلی براتی مدیر کارخانه ذوب آهن برای مسابقه به کره جنوبی بیاید که ظاهرا برگزاری جلسه ای باعث شده او به کره جنوبی سفر نکند.

پیش از تمرین نیز بازیکنان در کلاس تئوری شرکت کردند و ابراهیم زاده آخرین دستورات تاکتیکی را به بازیکنان داد.

مسابقه ذوب آهن و سامسونگ فردا ساعت 15 به وقت تهران برگزار می شود.


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای ذوب آهن,دیدار ذوب آهن و سامسونگ, ] [ 20:30 ] [ ادیب بوبردک ]

کريمي:پرسپوليس واستقلال دشمن هم نيستند
 

علي کريمي مي‌گويد داربي هميشه پراسترس بوده و هر تيمي که به لحاظ روحي - رواني در وضعيت بهتري باشد پيروز اين بازي خواهد شد.


   کاپيتان پرسپوليس در گفت و گو با سايت اين باشگاه به عملکرد مطلوب تيمش در بازي مقابل ذوب‌آهن و مسائل مربوط به بازي روز جمعه برابر استقلال اشاره کرد که متن آن در زير مي‌آيد.


* در برابر ذوب آهن و با وجود اينکه شما و ديگر ملي پوشان به دليل خستگي حتي يک جلسه هم با تيم تمرين نکرديد، عملکرد قابل قبولي داشتيد.

- به نظر من مهم عزم و انگيزه مثال زدني تيم است که خوشبختانه پرسپوليس روز به روز به اين هدف نزديکتر مي‌شود و در مورد خستگي ملي پوشان هم درست اشاره کرديد. ما واقعا خسته بوديم، ولي وقتي به جمع بازيکنان ملحق شديم و شور و نشاط بازيکنان را براي رويارويي مقابل ذوب آهن ديديم، باور کنيد خستگي را فراموش کرديم. ضمن اينکه ذوب آهن يکي از تيمهاي خوب و توانمند فوتبال کشورمان است که از بازيکنان کليدي بهره مي‌برد و اين موضوع نيز به جذاب‌تر شدن ديدار فوق کمک کرده بود. با اين حال من و ساير بازيکنان بايد براي رسيدن به قله موفقيت بيشتر زحمت بکشيم و بازي به بازي بهتر شويم.


* قبول داريد پرسپوليس حداقل بايد صاحب يکي، دو ضربه پنالتي مي شد؟

- در مورد داوري اعتقاد دارم بايد کارشناسان اهل فن نظر بدهند، ضمن اينکه وقتي بازي تمام شده اظهار نظر من و حتي پيشکسوتان و کارشناسان تاثيري در نتيجه رقم خورده نخواهد گذاشت.


* به نظر کارشناسان کريمي در پست نوک حمله موفق عمل کرد، نظر خودت چيست؟

- در فوتبال پيشرفته و حرفه‌اي امروز جهان، بازيکن بايد توانايي حضور حداقل در دو، سه پست کليدي را داشته باشد. ضمن اينکه من در گذشته در تيم هاي مختلف در اين پست بازي کرده بودم و با اين پست بيگانه نبودم، اما مهم نظر سرمربي است که تشخيص مي دهد بايد در چه منطقه اي از زمين بازي کنيم.


* هواداران معتقدند اولين پيروزي پرسپوليس با علي کريمي در فصل جديد در هفته هفتم و بازي حساس مقابل استقلال رقم خواهد خورد؟

- خوب، طبيعي است که پرسپوليس در اوج آمادگي روحي و بدني به سر مي برد و براي اين بازي انگيزه مثال زدني دارد، اما نبايد فراموش کرد که پرسپوليس و استقلال دشمن يکديگر نيستند، بلکه رقيب همديگر هستند. ضمن اينکه تجربه ثابت کرده هر گاه اين دو تيم سرحال و آماده باشند تيم ملي با صلابت قوي روانه مسابقات رسمي مي شود. من معتقدم چه بازيکنان و چه هواداران دو تيم بايد رعايت اصول اخلاقي را بکنند و در کنار آن ارائه‌گر فوتبالي سرعتي، جذاب و تماشاگر پسند باشند. به ويژه اين ديدار که براي کشورهاي حوزه خليج فارس پخش مستقيم مي شود. پس بايد اين مسابقه گوشزدي براي رقيبان آسيايي، بخصوص کشورهاي همسايه باشد که فوتبال ايران چه به لحاظ شخصيتي و چه به خاطر فني از کيفيتي مطلوب برخوردار است. ضمن اينکه برخلاف اصل ثابت شده فوتبال که هميشه به بازي خوب امتياز نمي دهند، اميدوارم هر تيمي که در مستطيل سبز بهتر بازي کرد و مستحق پيروزي بود، صاحب هر سه امتياز مسابقه شود.


* ديدگاه علي کريمي درباره داور داربي، معطوف به داور ايراني است يا خارجي؟

- خوشبختانه در چند داربي قبل داوران ايراني عملکرد قابل قبول داشته‌اند و شخصا دوست دارم يک هموطن ايراني افتخار قضاوت اين مسابقه نصيبش گردد. اما داوري باشد که تحت تاثير حاشيه هاي بيرون از مستطيل سبز و مسائل مربوط به آن قرار نگيرد. از طرفي من اعتقاد دارم که پرسپوليس بايد به حدي خوب بازي کند و صاحب موقعيت گل شود که حتي اشتباهات سهوي داور و کمک داور نتواند مانع از پيروزي اش شود.


* خيلي‌ها معتقدند اصل روحي – رواني مهمترين عامل در کسب پيروزي در اين مسابقه به شمار مي رود؟

- مسئله روحي – رواني در اين بازي، از اهميت ويژه اي برخوردار است که اين هنر تيمها و مسئولان مربوطه آن است که چگونه نفراتشان را در بهترين شرايط روحي – رواني قرار دهند، اما در فوتبال حرفه‌اي امروز جهان آمادگي بدني و هماهنگي تيمي از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است.


* طي چند هفته اخير برخي ها با مطرح کردن نام يکي از مهره هاي ايراني و خارجي تيم حريف قصد تحريک کريمي و رو در رو قرار دادن شما را با تيم حريف داشتند، اما شما درايت و صبوري به خرج داديد و وارد حاشيه نشديد؟


- اگر فوتباليست بخواهد با مصاحبه يک مسئول يا يک بازيکن حريف از کوره در برود و هر روز بخواهد پاسخگوي اين و آن باشد، به نظر من فوتباليست نيست و طبيعي است که اينگونه مسائل در فوتبال امروزي جهان منسوخ شده است. از طرفي شخصا معتقدم اگر قرار باشد جواب کسي را بدهيم بايد در زمين مسابقه و ارائه توانايي هايم پاسخ دهم.


* قبول داريد که داربي هميشه حساس است و نمي توان اين بازي را به چشم بازي هاي ديگر ديد؟


- بله، اين بازي از زماني که به ياد دارم حساس و پر استرس بوده و به هيچ ترتيبي نمي توان آن را ناديده گرفت. چه بسا که در گذشته خيلي ها قصد داشتند اين مسابقه را عادي جلوه دهند و نتوانستند. اما اين حساسيت براي بازيکنان فقط 5 الي 10 دقيقه است و بعد از آن عادي مي شود اما کلا اين مسابقه به عنوان سمبل ليگ برتر فوتبال ايران به شمار مي رود و هميشه حساس است.


* فکر مي کنيد چرا بازيکنان پرسپوليس برخلاف ساير تيم‌ها با وجود اينکه حتي چک هم به عنوان پيش پرداخت از باشگاه دريافت نکرده‌اند، صبوري به خرج داده و حاشيه اي براي تيم درست نکرده اند؟


- اولا در شرايط کنوني که داربي در پيش است، همه به فکر ارائه فوتبالي منطقي و کسب هر سه امتياز هستند. دوما بازيکنان دو تيم به خوبي درک کرده اند که پرسپوليس و استقلال سالهاست با چنين مشکلاتي مواجه هستند و بالاخره اينکه، بازيکنان پرسپوليس با توجه به عملکرد مديريت فعلي باشگاه در مورد مسائل مالي، نگراني از اين بابت ندارند.

 

javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای پرسپولیس,علی کریمی,مصاحبه علی کریمی با سایت پرسپولیس, ] [ 20:24 ] [ ادیب بوبردک ]

ونگر: رئال و بارسا بالاتر از ساير اروپا هستند

مربي فرانسوي اعتقاد دارد که دو تيم اسپانيايي قدرتي دارند که آنها را بالاتر از ساير تيمهاي اروپايي قرار داده است.


   آرسن ونگر مربی فرانسوی آرسنال معتقد است که بودجه کلان رئال مادرید و بارسلونا این دو تیم را در سطحی بالاتر از سایرتیمهای اروپایی قرار داده.او معتقد است که منچسترسیتی و چلسی هم از جمله تیمهایی هستند که با هزینه های هنگفت بهترین بازیکنان دنیا را خریداری می کنند.

ونگر در آستانه دیدار تیمش با بوروسیا دورتموند در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:« من معتقدم که در این فصل دو تیم بالاتر از سایرین هستند (رئال مادرید و بارسلونا) و سایر تیمها باید با این شرایط در طول فصل کنار بیایند. برای ما این شروع جدیدی است چون ما تیمی با بازیکنان جدید هستیم. آنچه در مرحله گروهی برایمان مهم است این است که نشان دهیم که می توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم. ما چهاردهمین فصل حضورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کنیم و آنچه تغییر کرده این است که رقابتها در داخل انگلستان میان تیمهای برتر، حساس تر و بزرگتر شده است.»

ونگر ادامه داد:« قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار سخت است؛ چون تیمی که در لیگ برتر به قهرمانی می رسد، تقریبا هر سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسد. در خارج از انگلیس هم رئال و بارسا از نظر اقتصادی قدرت بیشتری نسبت به 14 سال قبل دارند و به همین خاطر در حال حاضر با حضور تیمهایی مثل آنها و منچسترسیتی و چلسی، این تیمها می توانند هربازیکنی که می خواهند را به خدمت بگیرند.»

ونگر در ادامه صحبتهایش بحران بزرگی را برای آینده پیش بینی می کند که در فوتبال هم تاثیرگذار خواهد بود:« ما اولین علائم این بحران را در اسپانیا می بینیم و همه از این بحران گله می کنند.من اعتقاد دارد که اروپا به عنوان یک اتحادیه با بحران بزرگی مواجه خواهد شد و این درحالی است که کسی توقع چنین بحرانی را ندارد. به نظر من اروپا در بحران بزرگ اقتصادی در این دوره فرو خواهد رفت.»

ونگر ادامه داد:« ما در دنیای زندگی می کنیم که افراد برای تماشای فوتبال به ورزشگاه ها می آیند و با تبلیغات آنها می توانند محصولاتی را خریداری کنند. البته درآمد ما در ماه های آتی با تهدید مواجه خواهد بود. فوتبال فقط بحث پول نیست.ما به خودمان باور داریم که می توانیم با سایرین رقابت کنیم.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که خیلی زوداست که تیمش به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر کند؛چرا که آنها با خریدهای متعددی که انجام داده اند، اول باید قدرتشان را به نمایش بگذارند:« ما امیدهای فراوانی داریم ولی درک می کنم که چرا برخی ها ابهاماتی دارند. ما شروع خوبی در ابتدای لیگ برتر نداشتیم و 5 بازیکن جدید داریم که کسی نمی داند که آنها چقدر خوب خواهند بود. من احتمال قهرمانی مان را رد نمی کنم ولی خیلی زود است که بخواهیم درمورد قهرمانی صحبت کنیم. اگر این را بگویم توقعات از تیم زیاد خواهد شد وفکر نمی کنم که کسی این راباور کند ولی ما باید نهایت تلاشمان را به کار بگیریم و در دو ماه آینده این تیم را شکل دهیم. خیلی زود است که بخواهیم  از چنین آرزوهایی صحبت کنیم.»

 


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,خبرهای بارسلونا,مصاحبه ونگر,آرسن ونگر, ] [ 20:20 ] [ ادیب بوبردک ]

غيبت کاکا در تمرينات امروز رئال

اين ستاره برزيلي در تمرينات روز يکشنبه تيمش حضور داشت اما به دليل مصدوميت نتوانست تيمش را در جلسه تمريني امروز همراهي کند.


   کاکا، هافبک برزیلی رئال، آخرین تمرین تیمش پیش از سفر به کرواسی برای دیدار فردا شب مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان را از دست داد.

این ستاره برزیلی در تمرینات روز یکشنبه تیمش حضور داشت اما به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در جلسه تمرینی امروز همراهی کند.

به همین دلیل ممکن است کاکا سفر به زاگرب را از دست بدهد اما هنوز مورینیو در این مورد تصمیم نهایی را نگرفته است.

خسه، پابلو ژیل و توماس مخیاس نیز در تمرینات امروز حضور داشتند و سامی خدیرا نیز بعد از مدت ها با بقیه هم تیمی هایش تمرین کرد.


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کاکا, ] [ 20:19 ] [ ادیب بوبردک ]

اعتراض ذوب‌آهن به جاسوسان احتمالي سوان

کادر سرپرستي تيم فوتبال ذوب‌آهن به حضور افراد غير مسئول در تمرين اين تيم معترض شد.


  تیم ذوب‌آهن جدی ترین تمرین تاکتیکی خود برای بازی با سوان سامسونگ را ساعت 18:30 امروز (دوشنبه) به وقت محلی در زمین شماره 3 ورزشگاه سوان برگزار کرد.
در این جلسه که بازیکنان با نشاط خاصی تمرین می کردند کمال الدین ناظر اهل مالزی AFC نیز حضور داشت.
در جریان تمرین کادر سرپرستی ذوب آهن متوجه شد که در بیرون از ورزشگاه و از بالا افرادی در حال تماشای تمرین تیم هستند و با اعتراض به اینکه شاید این نفرات از جاسوسان تیم سوان باشند از ناظر AFC خواست تا مانع از بازدید این افراد از تمرین شوند اما ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به ذوبی ها اعلام کرد که مسئولیت وی کنترل شرایط داخل ورزشگاه است و بیرون ورزشگاه در اختیار او نیست.
تیم ذوب آهن امروز در حالی این تمرین را پایان داد که چهارشنبه باید به مصاف تیم کره جنوبی برود.
نشست مطبوعاتی سرمربیان 2 تیم فردا ساعت 14 به وقت محلی برگزار می شود.


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای ذوب آهن, ] [ 17:0 ] [ ادیب بوبردک ]

آگرو: مي خواهم مارادوناي منچسترسيتي باشم

سرخيو آگرو مهاجم جديد تيم فوتبال منچسترسيتي انگليس قول داده در اين تيم همان کاري را بکند که ديه گو مارادونا در ناپولي کرد.


     به گزارش گاردين، وي از تابستان که در ازاي 38 ميليون پوند از اتلتيکو مادريد به منچسترسيتي پيوست تاکنون چهار بار براي تيم جديدش به ميدان رفته و موفق شده در اين چهار بازي شش گل به ثمر برساند.
آگرو از چهار سال پيش که داماد مارادونا شده خيلي خوب و بهتر از هر فرد ديگري اسطوره فوتبال آرژانتين را شناخته است. او گرچه در دوران بازي مارادونا حتي به دنيا هم نيامده بود اما همه چيز را در مورد اين بازيکن افسانه اي و رفتنش از بارسلونا و ناپولي مي داند.
مارادونا پس از اينکه به ناپولي پيوست اين تيم را متحول کرد و نبض فوتبال ايتاليا را که تا آن زمان در دستان يوونتوس، آث ميلان و اينترميلان بود، به دست گرفت.
او ناپولي را در اواخر دهه 80 و اوايل دهه 90 ميلادي به اوج رساند و دو عنوان قهرماني در سري آ، قهرماني در جام يوفا و همچنين کوپا ايتاليا را براي اين تيم به ارمغان برد.
اکنون آگرو با الهام گرفتن از پدر زنش مي خواهد در منچسترسيتي به سلطه منچستريونايتد، چلسي و آرسنال در ليگ برتر انگليس پايان بدهد.
اين بازيکن گفت: اميدوارم بتوانم به منچسترسيتي کمک کنم. مثل کاري که ديه گو در ناپولي کرد. من براي کمک به سيتي و قهرماني به اين تيم آمدم و سعي مي کنم هر روز بهتر شوم.
آگرو در اولين بازي خود براي منچسترسيتي با به ثمر رساندن اولين گلش مقابل سوانسي تنها پس از هشت دقيقه توانست قلب هواداران اين تيم را به دست بياورد.
او يک گل ديگر هم در اين بازي زد. آگرو در بازي برابر تاتنهام دوباره گلزني کرد و هت تريکش مقابل ويگان، مجموع گل هاي خود در چهار بازي اول ليگ را به عدد شش رساند.
منچسترسيتي اولين بازي خود در ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا را از چهارشنبه آنهم مقابل ناپولي آغاز خواهد کرد. ديداري که مارادونا به دليل مربيگري تيم الوصل نمي تواند از نزديک شاهد آن باشد.
آگرو دو فصل پيش نيز هنگام حضور در اتلتيکو مادريد طعم بازي در مسابقات ليگ قهرمانان اروپا را چشيده است.
وي گفت: مسابقات خوبي بود و اکنون با سيتي مي خواهم تا جايي که مي شود پيش برويم اما بايد ابتدا روي مسابقات مرحله گروهي تمرکز کنيم.
آگرو در فصل 09/2008 در ليگ قهرمانان اروپا براي اتلتيکويي بازي کرد که با ليورپول همگروه شده بود. او سه گل مقابل تيم هاي آيندهوون و مارسي زد و تيمش را به مرحله حذفي رساند اما اتلتيکو در اين مرحله مغلوب پورتو شد.
او فصل بعد مقابل چلسي به ميدان رفت و هر دو گل تيم خود در جريان تساوي 2 بر 2 آن مسابقه را به ثمر رساند. 


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی,سرخیو اگرو, ] [ 14:58 ] [ ادیب بوبردک ]

يکشنبه شب درفوتبال اروپا چه گذشـت(عکس)
 

ليگ هاي اروپايي يکشنبه شب هم با جنب و جوش و فعاليت بازيکنان تيمهاي مختلف همراه بودند و بازيهايي در ليگ هاي کشورهاي مختلف اروپايي برگزار شد . مروري بر تصاوير منتخب بازيهاي يکشنبه شب فوتبال اروپا خالي از لطف نيست:



   El equipo de Luis Enrique volvió a perder, esta vez ante el Cagliari (1-2).

رم لوئیس انریکه در اولین دیدارش در فصل جدید سری آ با نتیجه 1-2 مغلوب کالیاری شد

  Raúl González Blanco volvió a marcar con el Schalke 04. El delantero español se enfrentó este domingo ante el Wolfsburgo.

یک گل دیگر از رائول. ستاره اسپانیایی در دیدار تیمش مقابل وولفسبورگ گلزنی کرد

  El West Bromwich venció a domicilio (0-1) al Norwich City gracias al solitario tanto de Odemwingie.

شکستی دیگر برای نوروویچ. وست بروم موفق شد تا بایک گل نوروویچ رااز پیش رو بردارد

  La ''Vecchia Signora'' no tuvo piedad del Parma y venció en su casa por 4-0.

یووه بااقتدار کامل و با نتیجه 1-4 پارما را از پیش رو برداشت

 

La afición del Racing de Santander mostró pancartas para felicitar a Cobo, nuevo campeón de la Vuelta Ciclista a España.

هواداران راسینگ سانتادر با آوردن پلاکاردی به ورزشگاه به کوبو تبریک گفتند.کوبو قهرمان جدید دوچرخه سواری اسپانیاست

  

El delantero uruguayo marcó ante la Lazio pero su equipo perdió por 4-3.

 گلزنی فورلان در شب شکست اینتر

El jugador argentino marcó con el PSG ante el Brest.

و حالا درخشش پاستوره با پیراهن پاری سن ژرمن.او در بازی مقابل برست برای تیمش گلزنی کرد

javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:عکس های فوتبال,بهترین عکس های فوتبال اروپا, ] [ 14:52 ] [ ادیب بوبردک ]

اعلام اسامي داوران در رقابتهاي ليگ دسته اول
 

اسامي داروان قضاوت کننده در رقابتهاي ليگ دسته اول از سوي کميته داوران اعلام شد.


  هفته اول-چهارشنبه 23/6/90

فولاد یزد-ابومسلم خراسان-شهید نصیری-یزد ساعت 16:30

روح اله شرفی-محمد راهی-مهرداد بهرامی-بهروز رنجبر-ناظر:حسین خوشخوان

گسترش فولاد تبریز-شهرداری بندرعباس-یادگار امام(ره)تبریز ساعت 16:30

موسی الرضا ارغوانی-یعقوب سخندان-مهدی ناصحی-پیام باقری دوست-ناظر:ابوطالب طاهریان

هفته اول-پنجشنبه24/6/90

مس رفسنجان-پیام مخابرات فارس-تختی-رفسنجان ساعت 16:30

حسن اکرمی-هومن محرمی-رضا علی لیوانی-امید سعید فر-ناظر:مسعود فلاح

اتکا گلستان-شهرداری اراک-آزادی-گرگان ساعت 16:30

حمید حاج ملک-سخاوت سلیمانژاد-جهانبخش آرمان-رضا عادل-ناظر:جواد تقی پور

صنعت ساری-سایپا شمال-شهدا-ساری ساعت 16:30

محمد حسین اسدی-محمدرضا مازندرانی-محمد عطایی-سلمان مرادی-ناظر:علی اکبر جهانی

استیل آذین-ایرانجوان بوشهر-تختی-سمنان ساعت 16:30

مجید سیفی آذر-مهرداد تقی زادگان-حمید سیفی آذر-یاسر همرنگ-ناظر:حسین استادآقایی

داماش ایرانیان-پیکان-کارگران-تهران ساعت 16:30

منصور نوری-حمزه علی سلیمی-محمدرضا مدیر روستا-وحید صالحی-ناظر:علی نقی مصطفی نژاد

شهرداری یاسوج-ماشین سازی تبریز-تختی-یاسوج ساعت 16:30

پیروز سیف اله پور-محمدجواد مداح-اسدحاج محمد-حسین قنبری-ناظر:سعادت باغبان

نیروی زمینی تهران-صنعتی کاوه تهران-جی-تهران ساعت 16:30

جواد شرفی-حسن ظهیری-هادی برزو-اسماعیل بابایی-ناظر:حسین یدی

تربیت یزد-نفت مسجد سلیمان-شهید نصیری-یزد ساعت 16:30

محمد دوستی-علیرضا کناری-بابک عباسقلی  زاده-مهدی موسی پور-ناظر:رضا دهقان

برق شیراز-شیرین فراز کرمانشاه-حافظیه-شیراز ساعت 16:30

البرز حاجی پور-فرهاد خوشنواز-احسان تیموری-محمد حسین زاهدی فر-ناظر:ابراهیم میرزا بیگی

نساجی مازندران-کهر زاگرس لرستان-شهید وطنی-قائمشهر ساعت 16:30

ایرج ساعدی-بهرام نقوی-حسین رحیمی پور-سعید شمس-ناظر:حسین عرب براقی

آلومینیوم هرمزگان-گل گهر سیرجان-تختی-بندرعباس-ساعت 16:45

موعود بنیادی فر-قهرمان نجفی-محمدرضا طالبی-ناظر:جواد رحیم زاده

استقلال صنعتی-پاس همدان-تختی-اهواز-ساعت 17:00

محمد کمانی-جلیل شعرانی-محمد حسن ابراهیمی-مهدی پاکزاد-ناظر:علیرضا یزدانی

javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:اسامی داوران در رقابتهای لیگ دسته اول, ] [ 14:43 ] [ ادیب بوبردک ]

اعلام اسامي داوران در رقابتهاي ليگ دسته اول
 

اسامي داروان قضاوت کننده در رقابتهاي ليگ دسته اول از سوي کميته داوران اعلام شد.


  هفته اول-چهارشنبه 23/6/90

فولاد یزد-ابومسلم خراسان-شهید نصیری-یزد ساعت 16:30

روح اله شرفی-محمد راهی-مهرداد بهرامی-بهروز رنجبر-ناظر:حسین خوشخوان

گسترش فولاد تبریز-شهرداری بندرعباس-یادگار امام(ره)تبریز ساعت 16:30

موسی الرضا ارغوانی-یعقوب سخندان-مهدی ناصحی-پیام باقری دوست-ناظر:ابوطالب طاهریان

هفته اول-پنجشنبه24/6/90

مس رفسنجان-پیام مخابرات فارس-تختی-رفسنجان ساعت 16:30

حسن اکرمی-هومن محرمی-رضا علی لیوانی-امید سعید فر-ناظر:مسعود فلاح

اتکا گلستان-شهرداری اراک-آزادی-گرگان ساعت 16:30

حمید حاج ملک-سخاوت سلیمانژاد-جهانبخش آرمان-رضا عادل-ناظر:جواد تقی پور

صنعت ساری-سایپا شمال-شهدا-ساری ساعت 16:30

محمد حسین اسدی-محمدرضا مازندرانی-محمد عطایی-سلمان مرادی-ناظر:علی اکبر جهانی

استیل آذین-ایرانجوان بوشهر-تختی-سمنان ساعت 16:30

مجید سیفی آذر-مهرداد تقی زادگان-حمید سیفی آذر-یاسر همرنگ-ناظر:حسین استادآقایی

داماش ایرانیان-پیکان-کارگران-تهران ساعت 16:30

منصور نوری-حمزه علی سلیمی-محمدرضا مدیر روستا-وحید صالحی-ناظر:علی نقی مصطفی نژاد

شهرداری یاسوج-ماشین سازی تبریز-تختی-یاسوج ساعت 16:30

پیروز سیف اله پور-محمدجواد مداح-اسدحاج محمد-حسین قنبری-ناظر:سعادت باغبان

نیروی زمینی تهران-صنعتی کاوه تهران-جی-تهران ساعت 16:30

جواد شرفی-حسن ظهیری-هادی برزو-اسماعیل بابایی-ناظر:حسین یدی

تربیت یزد-نفت مسجد سلیمان-شهید نصیری-یزد ساعت 16:30

محمد دوستی-علیرضا کناری-بابک عباسقلی  زاده-مهدی موسی پور-ناظر:رضا دهقان

برق شیراز-شیرین فراز کرمانشاه-حافظیه-شیراز ساعت 16:30

البرز حاجی پور-فرهاد خوشنواز-احسان تیموری-محمد حسین زاهدی فر-ناظر:ابراهیم میرزا بیگی

نساجی مازندران-کهر زاگرس لرستان-شهید وطنی-قائمشهر ساعت 16:30

ایرج ساعدی-بهرام نقوی-حسین رحیمی پور-سعید شمس-ناظر:حسین عرب براقی

آلومینیوم هرمزگان-گل گهر سیرجان-تختی-بندرعباس-ساعت 16:45

موعود بنیادی فر-قهرمان نجفی-محمدرضا طالبی-ناظر:جواد رحیم زاده

استقلال صنعتی-پاس همدان-تختی-اهواز-ساعت 17:00

محمد کمانی-جلیل شعرانی-محمد حسن ابراهیمی-مهدی پاکزاد-ناظر:علیرضا یزدانی

javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:اسامی داوران در رقابتهای لیگ دسته اول, ] [ 14:43 ] [ ادیب بوبردک ]

پالرمو 4 – اينتر 3

اينتر در اولين ديدار از رقابتهاي فصل جديد سري با نتيجه چهار بر سه مغلوب ميزبان خود پالرمو شد.


 اینتر نایب قهرمان فصل گذشته سری آ در اولین دیدار خود در فصل جدید این رقابتها با نتیجه چهار بر سه مغلوب میزبان خود پالرمو شد.

در این دیدار ابتدا دیه گو میلیتو اینتر را در دقیقه 33 پیش انداخت. بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 48 فابریتزیو میکولی بازی را به تساوی کشاند.

اینتر در دقیقه 51 بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که میلیتو آن را به گل تبدیل کرد و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

اما تنها سه دقیقه بعد آبل هرناندس برای دومین بار بازی را به تساوی کشاند. بازی با تساوی دو تیم دنبال می شد تا اینکه میکولی روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه ژولیو سسار را باز کرد تا پالرمو برای اولین بار در این بازی از حریف خود پیش بیفتد.

اما این پایان کار نبود و پینیا در دقیقه 88 با یک ضربه غافلگیر کننده از پشت محوطه جریمه بار دیگر دروازه اینتر را باز کرد تا پالرمو  چهار بر دو از حریف نامدار خود پیش بیفتد.

در ثانیه های پایانی بازی بود که دیه گو فرولان در اولین دیدارش با پیراهن اینتر موفق شد گل سوم اینتر را به ثمر برساند و اختلاف را به حداقل برساند اما دیگر زمانی برای به تساوی کشاندن بازی باقی نمانده بود و پالرمو موفق شد این ماراتن فوتبال را به نفع خود به پایان برساند.


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای سری آ,خبرهای اینتر میلان,خبرهای پالرمو, ] [ 4:43 ] [ ادیب بوبردک ]

این یک وبلاگ فوتبالی می باشد ولی با دیدن این عکس ها گفتم حیفه که برای شما عزیزان نذارم
























javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:عکس های با مزه ایرانی, ] [ 4:8 ] [ ادیب بوبردک ]

اسکوربرد بازيهاي لاليگا
 


 امشب در ادامه رقابتهای لالیگا چهار دیدار دیگر برگزار شد که طی آنها نتایج زیر بدست آمد:

رئال بتیس 1 – مایورکا 1
گل: روبن کاسترو (87)

راسینگ سانتاندر 0 – لوانته 0

اوساسونا 2 – اسپورتینگ خیخون 1
گل‌ها: نینو (28)، آلوارو سخودو (31) برای اوساسونا و تورس داوید بارال (75) برای خیخون

رایو وایه کانو 0 – ساراگوسا 0

در دیدار اوساسونا مقابل خیون جواد نکونام و مسعود شجاعی حتی در لیست 18 نفره هم تیمشان حضور نداشتند. آخرین دیدار امشب را دو تیم اسپانیول و اتلتیک بیلبائو برگزار خواهند کرد.

 

javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:اسکوربرد بازيهاي لاليگا, ] [ 4:7 ] [ ادیب بوبردک ]

اسکوربرد ديدارهاي ليگ برتر
 


در ادامه رقابتهای لیگ برتر امشب دو دیدار برگزار شد که طی آن نتایج زیر بدست آمد:
 
نورویچ سیتی 0 – وست بروم 1
گل: پیتر اودموینگی (3)

فولام 1 – بلکبرن 1
گل‌ها: بابی زامورا (38) برای فولام و روبن روکینا (32) برای بلکبرن

تنها دیدار باقی مانده از هفته پنجم لیگ برتر را فردا شب دو تیم کویئنز پار رنجرز و نیوکاسل برگزار خواهند کرد.

javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:اسکوربرد ديدارهاي ليگ برتر, ] [ 4:6 ] [ ادیب بوبردک ]

مانچيني: من سيتي براي صعود به شانس نياز دارد

سرمربي ايتاليايي منچسترسيتي معتقد است تيمش براي صعود از گروه مرگ رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا نيازمند شانس است.


روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی منچسترسیتی معتقد است تیمش براس صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیازمند شانس است.

من سیتی در گروه اول رقابتهای لیگ قهرمانان با تیم های بایرن مونیخ، ویارئال و ناپولی همگروه شده است.

مانچینی در گفتگو با خبرنگاران می گوید:" احتمال اول شدن ما در این گروه همانقدر است که احتمال چهارم شدنمان است. هدفمان صعود از این مرحله است. لیگ قهرمانان تورنمنت دشواری است و باید تیم قدرتمندی داشته باشید، البته با کمی شانس.

سیتی سه شنبه در دیدار اول خود در لیگ قهرمانان با ناپولی دیدار می کند و مانچینی در مورد این بازی می گوید:" ناپولی تیم بسیار خوبی است. آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و هواداران پر شوری نیز دارند. این بازی برای ما جدال سختی خواهد بود."

کاوانی مهاجم ناپولی که فصل گذشته برای این تیم 33 گل به ثمر رساند و کوپا آمه ریکا را با اروگوئه کسب کرد مهاجم کلیدی نماینده ایتالیا در این گروه است.

مانچینی در مورد او می گوید:" کاراوانی را دوست دارم، او مهاجم فوق العاده ای است. آنها لاوتزی، پاندف و همسیک را دارند و همه آنها بازیکنان خطرناکی هستند.


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی,مانچینی, ] [ 4:5 ] [ ادیب بوبردک ]

دايي به ملاقات خوردبين رفت

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن بعدازظهر امروز به همراه نماينده تام‌الاختيارش به ملاقات محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس رفت.


ساعت 20:30 دقیقه امشب و پس از دیدار تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با محمود خوردبین در بیمارستان لاله، علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن و بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیارش به ملاقات سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس رفتند.
 
محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که در بیمارستان لاله بستری است، به دلیل مشکلاتی از ناحیه کمر تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

دایی در این ملاقات آرزو کرد که هرچه سریعتر خوردبین با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شود و به چارچوب مستطیل سبز برگردد.

گفتنی است، محمود خوردبین نیز از علی دایی تشکری ویژه کرد و برای او همراه با تیم فوتبال راه‌آهن آرزوی موفقیت کرد.


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای راه آهن,علی دایی,خوردبین, ] [ 4:4 ] [ ادیب بوبردک ]

ولفسبورگ 2 – شالکه 1

ولفسبورگ موفق شد با پيروزي مقابل شالکه خود را تا رده سيزدهم جدول بالا بکشد.


در این بازی ابتدا شالکه موفق شد با گل دقیقه 13 رائول مهاجم اسپانیایی خود از میزبان خود پیش بیفتد.اما ماریو ماندزوکیچ در دقیقه 33 بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم بازی ماندروکیچ بار دیگر در دقیقه 82 دروازه شالکه را باز کرد تا ولفسبورگ در نهایت این دیدار را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برساند.

با توجه به نتایج ضعیف ولفسبورگ در هفته های گذشته ماگات سخت گیری های برای شاگردانش در نظر گرفته بود و به نظر می رسد این سخت گیری ها بالاخره جواب داد و آنها مقابل تیم بالای جدولی شالکه به پیروزی رسیدند.

در دیگر دیدار امشب نورنبرگ با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود کلن گذشت.در این دیدار تیمی سایمون هافبک نورنبرگ دو بار از روی نقطه پنالتی و در دقایق 31 و 36 دروازه کلن را باز کرد. تک گل کلن را نیز عادل چیهی در دقیقه 39 به ثمر رساند.


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای بوندس لیگا,نایج بوندس لیگا,خبرهای شالکه04, ] [ 4:3 ] [ ادیب بوبردک ]
[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:عکس های 360 درجه ای, ] [ 3:52 ] [ ادیب بوبردک ]

بازگشت خديرا به تمرينات رئال

هافبک آلماني رئال امروز به تمرينات رئال بازگشت و احتمال دارد در ديدار ليگ قهرمانان مقابل ديناموزاگرب به ميدان برود.


به نوشته روزنامه آ.اس سامی خدیرا هافبک آلمانی باشگاه رئال مادرید امروز به تمرینات این تیم بازگشت.

خدیرا در دیدار برگشت رئال در سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا در روز 17 آگوست مصدوم شد و نتوانست تیمش را در دیدار مقابل ساراگوسا و ختافه همراهی کند.

این در حالی است که به نظر می رسد خدیرا بتواند در دیدار چهارشنبه رئال مقابل دیناموزاگرب که در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان برگزار می شود به میدان برود.

البته ژوزه مورینیو از فابیو کوئنترائو خرید تابستانی اش در پست هافبک دفاعی در دو بازی اخیر استفاده کرده و عملکرد این بازیکن پرتغالی نیز نظر مورینیو را جلب کرده است.

امروز 21 بازی رئال در تمرین حاضر بودند اما کاکا غایب این جلسه تمرینی بود.


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,خدیرا,بازگشت خدیرا,خبرهای روز رئال مادرید, ] [ 3:47 ] [ ادیب بوبردک ]

تدابير ويژه شهرداري منطقه 22 براي داربي
 

شهرداري منطقه 22 مثل داربي قبل تدابير ويژه اي براي داربي 71 در نظر گرفته است.



azizmohammadi

 امروز عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ برتر به اتفاق شهردار منطقه 22 برای دیدن آنچه که قرار است تا روز داربی آماده شود به محل رفت.
شهرداری برای اسکان شهرستانی هاکه از شب قبل به ورزشگاه می آیند دست به کار شده است.

javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای دربی بزرگ ایران,عزیزالله محمدی, ] [ 3:37 ] [ ادیب بوبردک ]

اسکوربرد بازي هاي سري آ
 

رقابتهاي فصل جديد سري آ بعد از يک هفته تعويق به دليل اعتصاب بازيکنان جمعه شب با تساوي ميلان مقابل لاتزيو آغاز شد. شب گذشته نيز ناپولي با نتيجه سه بر يک ميزبان خود چزه نا را مغلوب کرد.


اما امروز در ادامه این رقابتها 7 دیدار دیگر برگزار شد که طی آن نتایج زیر بدست آمد:

یوونتوس 4 – پارما 1
گل‌ها: اشتفان لیختن اشتاینر (15)، سیمونه په په ( 58)، آرتورو ویدال (73)، کلودیو مارکیزیو (83) برای یونتوس و سباستین جووینکو (90، پنالتی) برای پارما

کاتانیا 0 – پارما 0

کیه وو 2 – ناوارو 2
گل‌ها: سرجیو پلیسیر (5)، سیریل ترائو (25) برای کیه وو و فرانچسکو ماریانینی (26)، ماسیمو پاچی (86) برای ناوارو

فیورنتینا 2 – بولونیا 0
گل‌ها: آلبرتو جیلاردینو (20)، آلسیو چرچی (47)

جنوا 2 – آتالانتا 2

گل‌ها: میگل ولوسو (6)، جیان دومنیکو مستو (55) برای جنوا و ماکسیمیلیانو موراتس (7، 42) برای آتالانتا

لچه 0 – اودینزه 2
گل‌ها: دوسان باستا (2)، آنتونیو دی ناتاله (16)

رم 1 – کالیاری 2
گل‌ها: دانیله کونتی (68)، مصطفی ال کبیر (3+90) برای کالیاری و دانیله ده روسی (6+90) برای رم

در آخرین دیدار امشب نیز پالرمو میزبان اینتر خواهد بود.

javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:نتایج هفته دوم سری آ,خبرهای لیگ ایتالیا, ] [ 3:35 ] [ ادیب بوبردک ]

آ اس رم 1 – کالياري 2

شاگردان لوئيس انريکه در اولين قدم از فصل جديد رقابتهاي سري آ در خانه خود با نتيجه دو بر يک مغلوب کالياري شدند.


رم با هدایت لوئیس انریکه سرمربی جوان و اسپانیایی خود بدترین شروع ممکن را در رقابتهای فصل جدید سری آ داشت و در خانه با نتیجه دو بر یک مغلوب کالیاری شد.

روسونری با وجود اینکه در بیشتر زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشت در نیمه دوم دو گل دریافت کرد و در نهایت بازی را واگذار کرد.

لوئیس انریکه در این بازی 6 بازیکن جدید که برای اولین بار در سری آ به میدان می رفتند را در ترکیب اصلی خود قرار داد. مارتین استکلنبرگ، گابریل هاینتزه، خوسه آنخل، میرالم پیانیچ، بویان کرکیچ و پابلو اسوالدو همگی خریدهای تابستانی رم بودند که برای اولین بار در رقابتهای سری آ به میدان می رفتند.

رم علی رغم در اختیار داشتن بازی نتوانست در نیمه اول قفل دروازه کالیاری را بشکند.

اما در نیمه دوم و در دقیقه 68 بازی دانیله کونتی روی ارسال آگوستینی بر خلاف جهت جریان بازی دروازه رم را باز کرد تا کالیاری یک بر صفر پیش بیفتد.

تلاش رمی ها برای تغییر نتیجه سودی نداشت و باز هم این کالیاری بود که در دقیقه سوم وقت های تلف شده توسط مصطفی ال کبیر به گل دوم رسید.

در دقیقه ششم وقت های تلف شده ده روسی یکی از گل ها را جبران کرد اما دیگر زمانی برای بازگشت به بازی نمانده بود و روسونری رقابتهای فصل جدید سری آ را با شکست آغاز کرد.

لوئیس انریکه وعده داده بود سبک بازی بارسا را در رم پیاده کند اما به نظر می رسد تا به اینجا در این امر موفق نبوده است.


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای سری آ,خبرهای رم,دیدار های ین فته سری آ, ] [ 3:33 ] [ ادیب بوبردک ]

علي کريمي و دو پسرش (عکس)

 

هيرسا و پدرشان در آستانه دربي 71 با پرسپوليس تمرين کردند.


تصویری از علی کریمی و دو پسرش که می تواند مانند عکس 15 سال قبل علی پروین با پسرش ، محمد روی نیمکت پرسپولیس روزگاری تاریخی شود.




کریمی - هاوش - هیرسا

کریمی - هاوش - هیرسا

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:عکس علی کریمی و دو پسرش,عکس علی کریمی,پسرای علی کریمی, ] [ 21:52 ] [ ادیب بوبردک ]

 

در آستانه ديدار در ليگ قهرمانان اروپا

بواتنگ: بايد مغز بارسا را از كار بيندازيم 

هافبک غنايي ميلان در آستانه بازي با بارسلونا اعلام کرد که بايد مغز بارسلونا را از کار انداخت. 


 

 

    به نقل از گازتا دلو اسپورت، دیدار دو تیم بارسلونا و میلان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه هفته جاری در نیوکمپ برگزار خواهد شد.

پرینس بواتنگ در این خصوص گفت: اگر قبل از یک بازی تصور کنم نمی توانم در آن دیدار به پیروزی برسم، دیگر فوتبال بازی نخواهم کرد. از دوران کودکی آرزو داشتم در یک بازی مهم مانند بازی برابر بارسا حضور داشته باشم، باید بگویم هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست، ما باید دفاع عالی داشته باشیم و متحد بمانیم. بازی در زمین آن‌ها بسیار سخت خواهد بود ولی تصور می کنم بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

پرینس ادامه داد: اگر به ژاوی و اینیستا اجازه فکر کردن ندهیم، گل‌زنی برای بارسا بسیار سخت خواهد شد. این دو مغز متفکر بارسا در دو ناحیه چپ و راست هستند. بدون مغز، یک تیم نمی تواند بازی کند. از سوی دیگر‌ مغز میلان زلاتان ابراهیموویچ است، باید در بازی با بارسا او را تغذیه کنیم تا بتوانیم به برتری فکری برسیم.

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای میلان,دیدار بارسلونا و آث میلان, ] [ 18:45 ] [ ادیب بوبردک ]

 

برتري يووه مقابل پارما در هفته دوم کالچو 

تيم فوتبال يوونتوس فصل جديد رقابت‌هاي سري آ را با پيروزي پرگل برابر پارما آغاز کرد. 


 

 

 دیدارهای هفته دوم لیگ ایتالیا پیگیری شد که در آن دو تیم یوونتوس و پارما در ورزشگاه تازه تاسیس یووه به مصاف یکدیگر رفتند.

این نخستین حضور آنتونیو کونته بر روی نیمکت یووه به عنوان سرمربی بود که با خاطره خوبی همراه شد، بیانکونری توانست این دیدار را با نتیجه 4 بر یک به سود خود پایان دهد.

استفان لیخت اشتاینر بازیکن جدید یووه در دقیقه 17 گل نخست بازی را به ثمر رساند تا تیمش را از میهمان پیش بیندازد. سیمونه په‌په در دقیقه 58 گل دوم بیانکونری را وارد دروازه حریف کند، آرتور ویدال در دقیقه 73 فاصله را به عدد سه رساند و در ادامه کلودیو مارکیسیو نیز در دقیقه 83 نام خود را به عنوان دیگر گل‌زن این دیدار به ثبت رساند.

در سوی دیگر میدان پارما که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت به اندک حملات خود در این بازی افزود تا این‌که در دقیقه 90 یک پنالتی برای این تیم به‌دست آمد و بازیکن یووه دکگلیا از زمین بازی اخراج شد تا سباستین جیووینکو بازیکن پیشین یوونتوس از روی نقطه پنالتی تنها گل پارما را وارد دروازه بیانکونری کند.

*سایر دیدارها تا دقایق دیگر به شرح زیر آغاز می شود:
کاتانیا - سیه‌نا
کیه‌و - ناوارو
فیورنتینا - بولونیا
جنوا - آتالانتا
لچه - اودینزه
رم - کالیاری
پالرمو - اینترمیلان

 

 

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای یوونتوس,دیدار هفته دوم لیگ ایتالیا, ] [ 18:39 ] [ ادیب بوبردک ]

روبينيو تمرين ميلان راترک کرد 
 

آخرين اخبار منتشره از رختکن روسونري حکايت از آن دارد که اين ستاره برزيلي شانس حضور در يکي از جذاب ترين ديدارهاي اين هفته فوتبال اروپا را از دست خواهد داد.


 

 

 

   اخبار نگران کننده ای از اردوی تیم میلان به گوش می رسد. روبینیو ستاره برزیلی روسونری مجبور شد تا جلسه تمرینی روز یکشنبه تیمش را زودتر از سایرین ترک کند و این ممکن است باعث شود تا او شانس حضور دراولین دیدار تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که روز سه شنبه مقابل بارسلونا برگزار خواهد شد از دست بدهد.

اسکای سپورت ایتالیا در گزارشی به این نکته اشاره کرد که روبینیو زودتر از سایر بازیکنان میلان، در حالی که مشکلی داشت، کمپ تمرینی روسونری را ترک کرد.

این درحالی است که او به تازگی از بند مصدومیت درناحیه کشاله ران رها شده بود و از همین رو شانس حضور در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل غنا را از دست داده بود و در دیدار جمعه شب تیمش مقابل لاتزیو که با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود هم غیبت داشت.

ماسیمیلیانو الگری امیدوار بود تا بتواند در دیدار نوکمپ از ستاره برزیلی اش استفاده کند ولی گزارشهای منتشره از ایتالیا ازغیبت احتمالی این ستاره برزیلی حکایت دارد.

سران باشگاه میلان هنوز به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده اند و روبینیو تا روز سه شنبه فرصت دارد تا به آمادگی لازم برای بازی مقابل بارسا برسد.

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای میلان,روبینیو, ] [ 18:37 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 2653
بازدید کل : 52769
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا