قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مديربرنامه هاي هافبک هلندي ميلان اعلام کرد مسئولان منچسترسيتي براي جذب او اقدام کرده اند اما سران روسونري مخالفت کردند.


 مینو رایولا مدیربرنامه های مارک فان بومل فاش کرد سران منچسترسیتی در مهلت نقل و انتقالات برای جذب این بازیکن اقدام کرده اند.
 سیتی که در این فصل در چند جبهه رقابت می کند به دنبال تقویت خط هافبک خود است و فان بومل را گزینه مناسبی برای این پست می داند.
 این در حالی است که سران میلان این پیشنهاد را رد کردند و اعلام کردند این بازیکن یکی از مهره های کلیدی تیمشان است.
 رایولا می گوید:" منچسترسیتی برای جذب فان بومل پیشنهادی ارائه کرد که جوان ان کاملا روشن است. او به هیچ قیمتی فروشی نیست."
 "سیتی به دلیل حضور یایا توره در جام ملتهای آفریقا برای مدتی او را در اختیار نخواهد داشت و به همین دلیل به دنبال یک هافبک برای جانشینی اوست و می داند همکاری فان بومل و دی یانگ در این پست بسیار موثر است از همین رو برای جذب او اقدام کردند."
 فان بومل ژانویه 2011 از بایرن مونیخ به میلا پیوست و در همان فصل اول حضورش در این تیم موفق شد اسکودتو را فتح کند. او تا تابستان 2012 با میلان قرارداد دارد.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 18:35 ] [ سینا ]

سرمربي اينتر از بهبود وضعيت شانه آسيب ديده مدافع خود ابراز رضايت کرد.


 به نقل از سايت اينتر، شانه مدافع کناري و سامورايي اينترميلان که در جريان ديدار پيش فصل اين تيم دچار در رفتگي شده بود، در شرايط خوبي است و وي به زودي مي‌تواند به ترکيب اين تيم بازگردد.

 جيان‌پيرو گاسپريني سرمربي نرآتزوري در مورد ناگاموتو گفت: او دوران ريکاوري خود را مي‌گذراند و زودتر از موعد مي‌تواند راهي ميدان شود. اگر ديدار تدارکاتي داشتيم، او مي‌توانست راهي ميدان شود ولي اکنون براي حضور در ترکيب بايد تا شروع فصل صبر کند.

 ناگاموتو هم‌چنين خود را براي ديدارهاي مقدماتي جام جهاني تيم ملي ژاپن برابر کره‌شمالي و ازبکستان آماده مي‌کند.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:47 ] [ سینا ]

روزنامه‌هاي انگليسي از توافق تاتنهام و چلسي بر سر انتقال لوکا مودريچ خبر دادند.


 به نوشته روزنامه هاي انگليسي سرانجام پس از کش و قو‌س‌هاي زياد، باشگاه تاتنهام با فروش لوکا مودريچ در ازاي 40 ميليون پوند به چلسي موافقت کرد.


 به نوشته اين روزنامه هري ردنپ، سرمربي تاتنهام ديگر نتوانست نارضايتي‌هاي لوکا مودريچ در وايت هارت لين را تحمل کند و با پيوستن او به چلسي موافقت کرد. اين در حالي است که پيش از اعلام کرده بود که مودريچ از ارکان اصلي تيم به شمار مي‌آيد و به هيچ وجه نمي‌خواهد او را از دست بدهد.


 تاتنهام با فروش مودريچ در نظر دارد که چند بازيکن جديد را به ترکيب خود اضافه کند.


 پيش از اين تاتنهام دو پيشنهاد 25 و 27 ميليون پوندي چلسي را براي فروش اين ستاره کروات رد کرده بود.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:47 ] [ سینا ]

يکي از مربيان تيم منچستريونايتد اعلام کرد هنوز احتمال پيوستن مهاجم هلندي اينتر به اين تيم وجود دارد.


 به گفته رنه ملنستین مربی تیم منچستریونایتد هنوز احتمال این وجود دارد که وسلی اشناید اینتر را به مقصد الدترافورد ترک کند.
 فرگوسن یکی از علاقمندان اشنایدر است اما دستمزد او باعث شد انتقالش به یونایتد دچار مشکلاتی شود.
 پیش از این گفته می شد پیوستن هافبک 35 میلیون پوندی اینتر به یونایتد منتفش ده اما رنه ملنستین اعلام کرد این انتقال ممکن است رخ دهد.
 ملنستین می گوید:" سرالکس فرگوسن به بازیکنانی که در اختیار دارد کاملا ایمان دارد اما بازیکنی با ویژگی های اشنایدر می تواند گزینه بسیار خوبی برای اضافه شدن به ترکیب تیم ما باشد."
 "تا زمانی که بازیکن بخواهد راهی برای پیوستن به تیمش مقصدش وجود دارد. اگر یوناتد و اشنایدر بخواهند این انتقال انجام می شود."
 فرگوسن سابقه جذب بازیکن در دقیقه 90 مهلت نقل و انتقالات را دارد، او در سال 2008 در ثانیه های پایانی دیمیتار برباتوف را با رقم 30.75 میلیون پوند از تاتنهام به خدمت گرفت.
 فرگوسن تابستان امسال تا به حال فیل جونز، دیوید دخه آ و اشلی یانگ را به خدمت گرفته است.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:46 ] [ سینا ]

باشگاه فرانسوي قصد دارد در دقيقه 90 مهاجم باشگاه چلسي را به خدمت بگيرد.


 به نوشته روزنامه اکیپ مسئولان باشگاه لیل قصد دارند سالومون کالو بال کناری پلسی را به خدمت بگیرند.
 قهرمان لیگ فرانسه بعد از اینکه از جذب پارک چو یانگ ناامید شد اکنون قصد دارد کالو را به خدمت بگیرد. یانگ قرار بود به لیل بپیوندد اما در آستانه عقد قرارداد با این باشگاه نظرش را تغییر داد و به آرسنال پیوست.
 کالو که در سال 2006 از فاینورد به چلسی پیوست بازیکن مازاد این تیم محسوب می شود و در دیدار شنبه چلسی مقابل نورریچ حتی در بین بازیکنان ذخیره هم حضور نداشت.
 با آمدن خوان ماتا به استمفوردبریج شانس اندک کالو برای حضور در ترکیب چلسی هم از بین رفت و این بازیکن اکنون باید به دنبال یک تیم جدید برای خود باشد.
 این در حالی است که میشل سیدو رئیس لیل قصد ندارد رقم بالایی برای جذب کالو بپردازد و امیدوار است او را با قراردادی معقول به خدمت بگیرد.
 لیل هم اکنون در جایگاه هفتم لیگ فرانسه قراردارد و در لیگ قهرمانان نیز با تیم های اینتر، زسکا مسکو و ترابوزان اسپور همگروه شده است.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:45 ] [ سینا ]

مربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: براي هماهنگي و آمادگي بيشتر در رويارويي با تيم فولاد خوزستان در ليگ برتر دو بازي تدارکاتي با تيم هاي خوزستاني برگزار مي کنيم.


 'مجتبي مرتضوي'افزود: تمرينات تيم بعد از بازي با پرسپوليس به مدت چهار روز تعطيل شده بود که براي رسيدن به فرم بازي تيم نياز به بازي تدارکاتي دارد.
 وي اظهار داشت: کادر فني براي هماهنگي بيشتر بين بازيکنان دو ديدار تدارکاتي پيش از بازي با فولاد خوزستان در نظر گرفته که اين بازي ها با دو تيم سرشناس و خوب استان خوزستان برگزار مي شود.
 مربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در اولين ديدار تدارکاتي امروز در ورزشگاه تختي آبادان به مصاف تيم فولاد نوين خوزستان خواهيم رفت.
 مرتضوي افزود: روز جمعه نيز در ورزشگاه تختي آبادان و در دومين ديدار تدارکاتي به مصاف تيم نفت مسجد سليمان مي رويم.
 وي ادامه داد: در اين دو بازي به طور حتم از بازيکنان اصلي استفاده خواهيم کرد تا تاکتيک هاي مورد نظر بازي با فولاد را به طور جدي آزمايش کنيم.
 تيم نفت آبادان روز جمعه هفته آينده و از هفته ششم ليگ برتر در آبادان ميزبان تيم فولاد خوزستان است.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:44 ] [ سینا ]

تيم فوتبال الشارجه امارات در ديداري دوستانه مقابل الشباب شکست خورد.


 تیم فوتبال الشارجه امارات که خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر امارات آماده می‌کند در دیداری دوستانه مقابل دیگر تیم لیگ برتری این کشور یعنی الشباب 3 بر یک شکست خورد.

 الشباب که در این مسابقه از ایمان مبعلی و ادینهو دو بازیکن فصل گذشته استقلال و مس کرمان استفاده می‌کرد، توسط ادينهو به تک گل خود در این دیدار دوستانه رسید.

 این مسابقه در نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم و با ایجاد تغییر در ترکیب الشارجه و حضور بازیکنان جوان و کم تجربه در ترکیب این تیم موجب شد در نهایت یاران مبعلی و ادینهو نتیجه را 3 بر یک واگذار کنند.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:43 ] [ سینا ]

 

وزير ورزش و جوانان گفت: نگران مسائل مديريتي باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس نباشيد و به موقع هيئت مديره اين دو باشگاه انتخاب خواهد شد.


  محمد عباسي در مراسم معارفه خود که امروز (سه‌شنبه) در هتل المپيک تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مسائل مهمي که مي‌تواند مورد توجه قرار بگيرد ورزش همگاني است. ورزش همگاني براي سلامت جسمي آحاد جامعه بايد وسعت داده شود و اين قله رفيع يعني حضور قهرمانان کشورمان در ميادين داخلي و جهاني بايد مورد تقويت قرار بگيرد.

وي افزود: زير ساخت‌هاي بسيار عمده‌اي براي ارتقاي سطح ورزش کشور لازم است که اميدوارم با تعامل مجلس محترم شرايط عمده براي زير ساخت‌هاي ورزش فراهم شود.

عباسي عنوان کرد: بخشي از برنامه‌هاي وزارت ورزش و جوانان در رابطه با اوقات فراغت جوانان است که بايد در راس برنامه‌هاي کشور قرار بگيرد و به اين مقوله بيشتر پرداخته شود.

وزير ورزش و جوانان در پاسخ به اين سؤال که با توجه به تاکيد کنفدراسيون فوتبال آسيا مبني بر معرفي هيئت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال تا 11 شهريور سال جاري چه زماني هيئت مديره اين دو باشگاه معرفي خواهند شد، تاکيد کرد: نمي‌دانم اين فرصت‌ها به چه طريقي عنوان مي‌شود. هر امر رسمي به وزارت ورزش ابلاغ خواهد شد و ما هم در برنامه‌هاي ورزش کارهاي اين دو شرکت  دولتي که در آستانه واگذاري هستند را دنبال مي‌کنيم.

وي ادامه داد: همه باشگاه‌ها و همه تيم‌هاي ورزشي مورد حمايت ما هستند. پرسپوليس و استقلال به دليل وسعت طرفداران در ميان جوانان مورد عنايت بيشتر ما قرار دارند و هم ورزشکاران و طرفداران بايد در ارتقاي اين تيم‌ها توجه داشته باشند.

عباسي خاطرنشان کرد: وزارت ورزش آماده مي‌شود بخشي از سهام اين دو باشگاه را به طرفداران واگذار کند. مشارکت هواداران را در اين زمينه دنبال مي‌کنيم. نگران مسائل مديريتي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال نباشد و به موقع هيئت مديره انتخاب مي‌شود.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:42 ] [ سینا ]

سرمربي ايتاليايي سه شيرها اعلام کرد در دو بازي آينده مقدماتي يورو 2012 بايد شش امتياز بازي را کسب کنيم.


   فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی تیم ملی انگلیس اعلام کرد باید در دو بازی آینده در رقابتهای مقدماتی یورو 2012 به پیروزی برسند.
سه شیرها جمعه به مصاف بلغارستان می روند و سه شنبه هفته بعد هم به مصاف ولز می روند.کاپلو امیدوار است با پیروزی در این دو بازی فاصله تیمش را با مونتنگرو زیاد کند.
او می گوید:" بلغارستان و ولز دو دیدار بسیار مهم برای ما هستند. آخرین بازی ما با مونتنگرو خواهد بود و به همین دلیل باید قبل از آن جدال به صدر جدول برسیم و خود را از این تیم جدا کنیم تا کارمان به اما و اگر نکشد."
انگلیس سال گذشته با هت تریک جرمن دفو و یا نتیجه 4 بر صفر بلغارستان را در هم کوبید.کاپلو امیدوار است در بازی این هفته نیز این نتیجه تکرار شود.
"آخرین باری که مقابل بغارستان بازی کردیم نمایش خوبی داشتیم اما یادم می آید آنها نیز چند فرصت گلزنی داشتند. امیدوارم بتوانیم در دو دیدار آینده به پیروزی برسیم و هر چه زودتر حضور خود را در یورو2012 قطعی کنیم."

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:42 ] [ سینا ]

روازه بان بارسا بعد از بازي روز گذشته مقابل ويارئال با رکورد تعداد بازي هاي آندوني سوبي سارتا براي بارسا برابر شد.


  ویکتور والدس روز گذشته با بازی مقابل ویارئال با رکورد تعداد بازی های آندونی سوبیسارتا که بیشترین تعداد بازی را به عنوان دروازه بان برای بارسا انجام داده برابری کرد.
سوبیسارتا در بین سال های 1986 تا 1994 ، 410 بازی رسمی برای بارسا انجام داده و والدس بعد از پیروزی 5 بر صفر مقابل ویارئال دقیقا به این رکورد دست یافت.
والدس در گفتگو با وب سایت رسمی بارسا گفت:" امروز، روز ویژه ای برای من است. افتخار می کنم که به تعداد بازی های سوبیسارتا رسیده ام. وقتی اولین بازی ام را برای بارسا انجام دادم هرگز فکر نمی کردم به این رکورد برسم."
والدس 29 ساله از سال 2002 تا به حال دروازه بان بارسا بوده و در این مدت 296 بازی در لالیگا، 82 بازی در لیگ قهرمانان اروپا، 12 بازی در کوپا دل ری، 4 بازی در جام باشگاه های جهان، 5 بازی در جام یوفا، 8 بازی در سوپرکاپ اسپانیا و 3 بازی در سوپرکاپ اروپا برای بارسا انجام داده است.
والدس در این 410 بازی 323 گل دریافت کرده است و چهار بار هم جایزه زامورا که به دروازه بانی که کمترین گل را در یک فصل رقابتهای لالیگا دریافت کند تعلق می گیرد، را کسب کرده است.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:40 ] [ سینا ]

به نوشته روزنامه اکيپ فرانسه، "مرتساکر" مدافع آلماني رسما به آرسنال پيوست.


  بعد از اين که آرسنال نمايش نااميد کننده‌اي در ديدار مقابل منچستريونايتد داشت، کادر فني اين تيم در نظر دارد با جذب چند بازيکن به ساختار دفاعي اين تيم سر و سامان دهد.


روزنامه اکيپ فاش کرد که توپچي‌ها با مرتساکر، مدافع ملي پوش وردربرمن آلمان قرارداد امضا کرده‌ است.


مرتساکر از سال 2006 تاکنون در وردربرمن بازي مي‌کند و 75 بار براي تيم ملي فوتبال آلمان به ميدان رفته است.


به نوشته اين روزنامه فرانسوي آرسنال در نظر دارد آندره سانتوس برزيلي را در ازاي هفت ميليون دلار از فنرباغچه ترکيه به خدمت بگيرد.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:38 ] [ سینا ]

ترزگه تا 24 ساعت ديگر به بني ياس مي پيوندد

ستاره 33 ساله دنياي فوتبال روز يکشنبه وارد ابوظبي شد و تستهاي پزشکي را روز دوشنبه انجام داد و انتظار مي رود که روز سه شنبه به عنوان بازيکن جديد اين باشگاه اماراتي معرفي شود.


   سران باشگاه اماراتی بنی یاس به زودی داوید ترزگه را به عنوان بازیکن جدیدشان معرفی می کنند.

این ستاره 33 ساله که در جام جهانی 1998 با تیم ملی فرانسه به قهرمانی رسید، روز یکشنبه همراه با آنتونیو کالیه ندو، مدیربرنامه هایش وارد ابوظبی شد و طبق  برنامه ریزی ها، روز دوشنبه تستهای پزشکی را پشت سر گذاشت.

طبق گزارش منتشره ترزگه روز سه شنبه با قراردادی یک ساله و به ارزش 1.7 میلیون یورو به عنوان بازیکن جدید بنی یاس معرفی خواهد شد.

مدیر رسانه ای بنی یاس گفت:« همه چیز خوب به نظر می رسد.ترزگه در ابوظبی است و تستهای پزشکی را پشت سرگذاشته و انتظار می رود که دوشنبه شب یا سه شنبه قراردادش را به امضا برساند. ولی ازآنچه که پروسه انتقال درحال پیشروی است، من نمی توانم خبر رسمی این انتقال رااعلام کنم.»

قرارداد ترزگه  درپایان فصل گذشته، با ارکولس به پایان رسید و پیش از پیوستن به ارکولس هم او سالها در یوونتوس افتخار آفرینی می کرد.

بنی یاس فصل گذشته رقابتهای لیگ امارات را در رده دوم به پایان برد و مجوز صعود به رقابتهای لیگ قهرمانان آسیای سال 2012 را کسب کرد. بدین ترتیب ترزگه بعد از گرافیته، لوئیس خیمنس و لوکاس نیل، ستاره دیگری است که در بازار تابستانی روانه لیگ امارات شده است.


javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:ترزگه, ] [ 15:39 ] [ ادیب بوبردک ]

مرتساكر به آرسنال پيوست

به نوشته روزنامه اکيپ فرانسه، "مرتساکر" مدافع آلماني رسما به آرسنال پيوست.


  بعد از اين که آرسنال نمايش نااميد کننده‌اي در ديدار مقابل منچستريونايتد داشت، کادر فني اين تيم در نظر دارد با جذب چند بازيکن به ساختار دفاعي اين تيم سر و سامان دهد.


روزنامه اکيپ فاش کرد که توپچي‌ها با مرتساکر، مدافع ملي پوش وردربرمن آلمان قرارداد امضا کرده‌ است.


مرتساکر از سال 2006 تاکنون در وردربرمن بازي مي‌کند و 75 بار براي تيم ملي فوتبال آلمان به ميدان رفته است.


به نوشته اين روزنامه فرانسوي آرسنال در نظر دارد آندره سانتوس برزيلي را در ازاي هفت ميليون دلار از فنرباغچه ترکيه به خدمت بگيرد.

 


javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:آرسنال,خبرهای آرسنال,مرتساکر, ] [ 15:34 ] [ ادیب بوبردک ]

مهاجم اروگوئه‌اي خبر پيوستنش به اينتر را تاييد کرد؛

فورلان: اميدوارم بتوانم انتظارات را بر آورده كنم

سرانجام پس از کش و قوس‌هاي زياد ديگو فورلان براي بستن قرارداد با اينتر وارد ايتاليا شد.


 

   ديگو فورلان، مهاجم اروگوئه‌اي اتلتيکو مادريد اسپانيا اعلام کرد که بعد از چهار فصل حضور در اتلتيکو اين باشگاه را ترک خواهد کرد و راهي اينتر ايتاليا خواهد شد.


وي افزود: خداحافظي همواره سخت است، چرا که چهار سال است که در اين تيم بازي مي‌کنم ، با اين که در حال ترک اتلتيکو مادريد هستم ، اما هيچ وقت احساسات تماشاگران تيم را فراموش نمي کنم. مي خواهم دوباره متولد شوم. همه چيز در ايتاليا برايم جديد است در اينتر انگيزه لازم را خواهم يافت، چرا که چالش‌ها زياد است.


بهترين بازيکن جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي عنوان کرد: بازيکناني در سن و سال من شانس حضور در تيم‌هاي بزرگي همچون اينتر را ندارند، اميدوارم که بتوانم در اين تيم توقعات را برآورده کنم.


حضور فورلان در اينتر بعد از رفتن اتوئو و گوران پاندف از اين تيم خبر بسيار خوبي براي گاسپريني سرمربي جديد اين تيم است.وي در واکنش به آمدن فورلان به تيمش گفت: از آمدن او استقبال خواهيم کرد، فورلان مي‌تواند همچون مسي و کريستيانو رونالدو در اينتر تاثيرگذار باشد.


باشگاه اينتر روز گذشته (دوشنبه) در بيانيه اي بر روي سايت رسمي خود اعلام کرد که فورلان به ايتاليا رسيده است و فردا قرارداد او نهايي خواهد شد.


فورلان پس از رسيدن به ايتاليا گفت: براي ادامه پيروزي‌ها و موفقيت‌ها به ايتاليا آمده‌ام هدفم بازي کردن و گلزن در تيم جديدم است. از حضور در اينجا بسيار خوشحالم، از اين که توانسته‌ام در باشگاه بزرگي همچون اينتر فرصت بازي کردن پيدا کنم، خوشحالم.


javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:فورلان,خبرهای اینتر میلان, ] [ 15:32 ] [ ادیب بوبردک ]

رئيس ويارئال: مرگ فوتبال اسپانيا نزديک است

رئيس باشگاه ويارئال معتقد است ادامه چنين وضعيتي باعث مرگ فوتبال اسپانيا مي شود.


   فرناندو روئیخ معتقد است باید تغییراتی در فوتبال اسپانیا رخ دهد تا فوتبال این کشور از رقابت دو تیم رئال و بارسلونا خارج شود.
روئیخ بعد از شکست تیمش با نتیجه 5 بر صفر مقابل بارسلونا و همچنین پیروزی 6 بر صفر رئال مقابل ساراگوسا در هفته دوم لالیگا این اظهارات را انجام داد.
او معتقد است فاصله زیادی بین دو تیم رئال و بارسا با دیگر تیم ها وجود دارد و باید راهی برای حل این مشکل و نجات فوتبال اسپانیا پیدا کرد.
روئیخ بعد از شکست تیمش مقابل بارسا گفت:" این همان لیگی است که شما می خواهید. من بازیکنانم را می فروشم تا بودجه بدست آورم اما آنها هر زمان که بودجه می خواهند در اختیارشان قرار می گیرد.
"اگر می خواهید لیگ دو تیم داشته باشد تنها دو بازی هم می توانید برگزار کنید. من چند سال است این موضوع را مطرح می کنم اما کسی به حرفایم توجه نمی کند.  باید تغییراتی انجام شود در غیر این صورت فوتبال اسپانیا از بین می رود."
"ما پیشنهادهایی برای فروش جوزپه روسی و نیلمار داشتیم اما تیم ما با از دست دادن انها ضعیف می شد. اکنون مشکلات اقتصادی مان به همین دلیل است اگر این دو بازیکن را می فروختیم شرایط مان بسیار بهتر بود."
روئیخ در پایان از عملکرد بارسا تمجید کرد و گفت:" بارسا شایسته پیروزی بود و بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت اما در عوض ما بسیار بد بودیم."
او همچنین در مورد احتمال جذب جاناتان دی گازمن هافبک مایورکا گفت:" او تا چند ساعت دیگر رسما بازیکن ویارئال خواهد بود.


javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:فرناندو روئیخ,رئیس ویا رئال, ] [ 15:20 ] [ ادیب بوبردک ]

سعيدلو:

حضورم در هيات مديره پرسپوليس منتفي است

رئيس سابق سازمان تربيت بدني با اشاره به قانون ممنوعيت دوشغله بودن گفت: حضور من در فدراسيون فوتبال و يا هيات مديره باشگاه پرسپوليس منتفي است.


   'علي سعيدلو' روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، درباره احتمال بازگشتش به باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: حضور من در باشگاه پرسپوليس به عنوان رئيس هيات مديره منتفي است، چون در اينصورت دو شغله مي شوم و بر اساس قانون نمي توانم دو شغله باشم.
وي در خصوص احتمال انتخاب 'مجيد فرخزادي' به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس هم گفت:فرخزادي يکي از مديران خوب ورزش است و هر زماني که بخواهد مي تواند به فوتبال برگردد.
رئيس سابق سازمان تربيت بدني يادآور شد:هيات مديره باشگاه پرسپوليس تا هفته آينده معرفي مي شود.
وي همچنين با رد حضورش در انتخابات رياست فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: در انتخابات رياست فدراسيون فوتبال نيز با توجه به قانون ممنوعيت دو شغله بودن نمي توانم حاضر شوم. 


javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:سعید لو,خبرهای پرسپولیس, ] [ 15:9 ] [ ادیب بوبردک ]

 

جيانکارلو آبته رييس فدراسيون فوتبال ايتاليا دوشنبه شب با نمايندگان باشگاه ها و بازيکنان سري آ براي پايان دادن به اعتصاب بازيکنان تشکيل جلسه داد اما در نهايت هيچ نتيجه اي حاصل نشد.


    به گزارش خبرگزاري ها، اعتصاب بازيکنان باعث شده مسابقات فصل جديد سري آ که قرار بود از هفته گذشته آغاز شود، به تعويق بيفتد.
'مائوريزيو برتا' رييس اتحاديه باشگاه هاي سري آ پس از اين نشست گفت: تا اين لحظه هيچ خبري نيست اما خوشبختانه هنوز وقت داريم.
اتحاديه بازيکنان ايتاليا (AIC) بعد از اينکه نتوانست با باشگاه ها به توافق برسد، از بازيکنان خواست اعتصاب کنند.
'داميانو توماسي'رييس اين اتحاديه گفت: هدف ما ادامه اين اعتصاب نيست بلکه مي خواهيم دوباره به زمين مسابقات برگرديم.خواست ما امضاي يک توافقنامه موقت است تا بتوانيم بازي کنيم.
اتحاديه بازيکنان ايتاليا به دنبال امضاي توافقنامه اي موقت براي حفظ مقررات موجود تا روز 30 ژوئن (اوايل تير) سال 2012 و ادامه مذاکرات براي رسيدن به توافق جديد بعد از تعطيلي فصل است.
اين در حاليست که در دسامبر سال 2010 نيز چنين توافقنامه اي امضا شد و مذاکرات جديد را به پيش از آغاز فصل جديد موکول کرد اما به آن عمل نشد.
بازيکنان و باشگاه هاي سري آ بر سر دو موضوع اختلاف نظر دارند. يکي ماليات است که باشگاه ها مي خواهند بازيکنان شخصا آن را پرداخت کنند و ديگري تمرين جداگانه بازيکناني است که مربيان ديگر آنها را نمي خواهند.
رييس فدراسيون فوتبال ايتاليا باشگاهها را در اين باره مقصر مي داند.
وي گفت: توافق حاصل شده بود اما باشگاه ها به تعهدات خود عمل نکردند. در حال حاضر مهمترين مسئله حفظ سطح مسابقات ايتاليا است. 
 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:59 ] [ سینا ]

ديدار تيم هاي فوتبال بارسلونا و ويارئال در چارچوب هفته نخست لاليگا، بامداد سه شنبه با برتري مطلق و پنج برصفر تيم محبوب کاتالان همراه شد.


ديدار دوتيم در حالي در ورزشگاه نيوکمپ و به ميزباني بارسلونا برگزار شد که کاتالان ها در پايان نيمه اول با نتيجه دو بر صفر برتري داشتند .
در دقيقه 25 'تياگو آلکانتارا' هافبک اسپانيايي تيم بارسلونا با مهارت تمام دروازه 'ديگو لوپز' را باز کرد، همچنين در دقيقه 44 ' سسک فابرگاس ' نتيجه را دوبرابر کرد .
در دقيقه اول نيمه دوم ،' آلکسيس سانچز' مهاجم بارسلونا درپي پاس پخته تياگو و در يک حرکت حرفه اي و تاکتيکي ، سومين گل را به ثمر رساند .
بارسلونا که با بازي سريع بازيکنان خود ابتکار بازي را کاملا در دست داشت ، در دقايق 51 و 74 بازي با دو گل بسيار زيباي 'ليونل مسي' دروازه لوپز را گشود تا اين تيم در نخستين گام به يک برد پرگل و قاطع برسد .

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:50 ] [ سینا ]

کاروان تيم فوتبال پرسپوليس با 35 نفر ساعت 22 امشب راهي مشهد شد.


    پس از نشست کادر فني پرسپوليس تصميم گرفته شد که اين تيم در تعطيلات دو هفته‌اي به مدت 3 روز عازم مشهد شود و اردويي تدارکاتي را تشکيل دهد.
از همين رو کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 22 امشب راهي مشهد شد.
پرسپوليسي‌ها در هتل پارس مستقر خواهند شد و تمرينات خود را در ورزشگاه ثامن پيگيري خواهند کرد.
اين تيم روز پنج‌شنبه در ديداري تدارکاتي به مصاف سياه‌جامگان خواهد رفت و روز جمعه به تهران باز مي‌گردد.
گفتني است، پرسپوليسي‌ها ساعت 20 امشب در هتل المپيک حضور پيدا کردند و پس از جلسه‌ايي با کادر فني راهي فرودگاه شدند.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:28 ] [ سینا ]

باشگاه آرسنال که به دليل اتخاذ سياستهاي خاص در بازار نقل و انتقالات مورد خشم هواداران بود با شکست در بازي منچستر به شدت آنها را خشمگين کرده است.


    در این شرایط مدیران باشگاه دست به کار شده اند تا کاری را برای تغییر اوضاع انجام بدهند . امروز باشگاه آرسنال  اعلام کرد برای هوادارانی که در ورزشگاه اولدترافورد حضور داشتند و حمایتی فوق العاده از تیم انجام دادند هزینه بلیط یک بازی خارج از خانه لیگ برتر را تقبل خواهد کرد.
    بیانیه باشگاه که در سایت رسمی منتشر شده به این شرح است: "نتیجه یکشنبه برای هر کس که با این باشگاه در ارتباط است ناامید کننده بود. هواداران ما که آنجا حضور داشتند فوق العاده بودند و ما می خواهیم از حمایت آنها قدردانی کنیم. جزئیات به زودی برای آنها ارسال می شود."
این اقدام با تمسخر هواداران آرسنال مواجه شده است. آنها عقیده دارند که بهتر است دست و دلبازی مدیران آرسنال صرف خرید بازیکن های تازه بشود.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:27 ] [ سینا ]

اشتفان فروند و اشتفان افنبرگ، ملي پوشان سابق آلماني نيز به جمع منتقدان فيليپ لام، کاپيتان فعلي تيم ملي آلمان پيوستند.


   لام در کتابش مربیان سابق تیم ملی آلمان و فدراسیون فوتبال این کشور را زیر سوال برده بود.

فروند و افنبرگ که در دهه 1990 در تیم ملی آلمان بازی می کردند، در گفتگو با اسکای، از این اقدام لام انتقاد کردند.

فروند که در حال حاضر مربی تیم زیر 17 ساله های آلمان است، به لام در مورد مسئولیت هایش تذکر داد:" ما نباید احترامات را فراموش کرد. اگر او در تیم زیر 17 ساله ها این کار را می کرد، مطمئنا آینده ای در فوتبال آلمان نداشت. یواخیم لوو باید با او صحبت کند. فکر نمی کنم این مسئله به سادگی پایان پیدا کند."

افنبرگ نیز که خود در زمان بازی با مشکلات زیادی در تیم ملی آلمان روبرو شد، نیز به شدت به لام تاخت:" آنچه من دوست ندارم این است که لام همیشه در مورد اینکه مشکلات را باید در درون تیم حل کرد، سخنرانی می کرد اما این بار این کار را انجام نداد."

علی رغم جنجال هایی که در اطراف لام به وجود آمده، او احتمالا در رقابت های یورو 2012 نیز کاپیتان تیم ملی کشورش خواهد بود.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:27 ] [ سینا ]

 

باشگاه رئال بتيس اعلام کرد روکه سانتاکروس مهاجم پاراگوئه اي منچسترسيتي را با قراردادي قرضي به مدت يکسال به خدمت گرفته است.


   سانتاکروس در سال 2009 با رقم 17 میلیون پوند از بلکبرن به منچسترسیتی پیوست اما مصدومیت های پیاپی باعث شد او نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی فصل گذشته به صورت قرضی به بلکبرن بازگشت.

با توجه به درخشش ادین ژکو در ترکیب سیتی و حضور مهاجمان بزرگی مثل سرخیو آگوئرو و کارلوس تبس تقریبا جایی برای سانتاکروس در این تیم انگلیسی نمی ماند و از همین رو او ترجیح داد این فصل را در تیم دیگر توپ بزند.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:26 ] [ سینا ]

ستاره برزيلي رئال شايد براي خوديابي به شهري بازگردد که او را تبديل به يک ستاره بزرگ جهاني کرد.


   کاکا باید تصمیم بگیرد که در رئال می ماند یا به میلان بازخواهد گشت. این بازیکن بعد از نمایش درخشان در بازی دیروز اعلام کرده از جو مادرید راضی است اما از آنجا که ذخیره اوزیل است شاید او را به میلان برگرداند.
   توتو اسپرت چاپ تورین نوشته است رئال مادرید قرارداد یک سال بازی قرضی کاکا در میلان و بعد از آن انتقال 25 میلیون یورویی در پایان سال را با این تیم تنظیم کرده است. حالا مساله نهایی تصمیم خود کاکاست.آیا او به چالش و نبرد در مادرید ادامه می دهد یا به تیم بزرگی خواهد پیوست که با نهایت علاقه او را صدا می زند؟
یک نکته مهم درامد کاکاست. به گزارش مرجع خبری رئال  او در حال حاضر در مادرید سالانه 9 میلیون یورو در آمد دارد و این در حالی است که میلان نهایتا بتواند 6 میلیون یورو به او پرداخت کند.
کاکا که با قراردادی سنگین از ایتالیا به مادرید آمد در فصل اول حضور بد کار نکرد اما در سال بعد نتوانست ستاره قابل انتظار مورینیو باشد و جای خود را به اوزیل داد.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:26 ] [ سینا ]

به نظر مي رسد مهاجم صرب يووه جايي در برنامه هاي کونته ندارد و در آينده اي نزديک اين تيم را ترک خواهد کرد.


   به نوشته روزنامه توتواسپورت میلوس کراسیچ که نتوانسته نظر آنتونیو کونته سرمربی جدید یوونتوس را جلب کند ممکن است مجبور به ترک این تیم شود.

گفته می شود ستاره اسبق باشگاه زسکا مسکو جایی در برنامه های کونته ندارد و باید خود را برای ترک این تیم آماده کند.

او که تابستان گذشته به این باشگاه تورینی پیوست موفق شد با چند نمایش بسیار خوب خیلی زود نزد هواداران این تیم جایی پیدا کند.

گفته می شود کراسیچ شش ماه فرصت دارد توانایی هایش را به کونته ثابت کند در غیر این صورت مسئولان این تیم او را در مهلت نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه خواهند فروخت. یووه برای فروش او رقمی در حدود 15 میلیون یورو طلب خواهد کرد.

زسکا مسکو تیم اسبق او و باشگاه متمول آنژی ماخاچ قلعه از مشتریان این بازیکن ملی پوش صرب هستند.

کراسیچ در فصل گذشته در 41 بازی برای یووه موفق شد 9 گل به ثمر برساند.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:25 ] [ سینا ]

ديه‌گو فورلان مهاجم درخشان اهل اروگوئه انتقال خود به ايتاليا و شهر ميلان را تأييد کرد. او به زودي با پيراهن آبي و مشکي اينتر عکس يادگاري خواهد انداخت.


   این مهاجم تیم آتلتیکو مادرید دقایقی پیش با تأیید این نکته که با اینتر به تفاهم رسیده است، در این زمینه گفت: « من به عنوان یک طرفدار آتلتیکو را ترک می‌کنم. همه مطمئن باشید از پیروزی‌ها خوشحال خواهم بود و شکست‌ها آزارم خواهد داد. من در حالی اینجا را ترک خواهم کرد که دوستان زیادی دارم.»

فورلان خداحافظی خود را با مادریدی‌ها در کنفرانسی اعلام کرد که رئیس باشگاه انریکو سرزو کنارش بود. او دوران آتلتیکویی خود را با این پیام به پایان رساند که:«‌ اینتر باشگاه بزرگی است و من اهداف بزرگی در سر دارم. از گرفتن این تصمیم خوشحالم. من هیچ مشکلی اینجا نداشتم و با وجود آنکه از این جدایی خوشحال نیستم اما به هر حال زندگی برای من و آتلتیکو ادامه خواهد داشت.»

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:25 ] [ سینا ]

بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت:‌ نبايد هيچ تيمي را دست کم بگيريم. هدف ما حضور در جام جهاني 2014 برزيل است پس بايد شروعي طوفاني داشته باشيم. از تماشاگرانم خواهش مي‌کنم براي تشويق تيم ملي به ورزشگاه بيايند.


  جواد نکونام پس از تمرين امروز تيم ملي فوتبال در خصوص تعامل رسانه‌ها و بازيکنان تيم ملي اظهار داشت: وظيفه بازيکن تيم ملي اين است که با رسانه ها تعامل داشته باشد و همه بايد کمک کنيم تا تيم ملي موفق شود. مردم هم دوست دارند اخبار و اطلاعات تيم ملي را پيگيري کنند. من هم به‌ عنوان يک بازيکن حرفه اي اعتقاد دارم رابطه بازيکنان و رسانه ها بايد دو طرفه باشد و انتقادها هم سازنده و به بازيکنان کمک کند.
وي در باره شرايط اوساسونا در اين فصل ادامه داد: اوساسونا مشکلي ندارد، 2بازيکن خوب ما رفته‌اند، اما 3 بازيکن جديد جذب کرده‌ايم و اميدوارم امسال شرايط بهتري داشته باشيم. شروع خوبي داشتيم و اميدوارم در ادامه هم بازي‌هاي خوبي انجام دهيم. هدف ما حضور در جمع 10 تيم برتر لاليگا و جام يوفا است، اما کار سختي داريم.

نکونام درباره شرايط خودش گفت: در ديدار شب گذشته کامل به ميدان رفتم و شرايط خوبي دارم و فکر مي‌کنم از اين به بعد بتوانم بازي‌هاي بهتري را انجام دهم، چون نماينده فوتبال ايران در لاليگا هستم. دوست دارم امسال براي تيم ملي هم مؤثر باشم، چون سال مهمي پيش روي فوتبال  ايران است.

وي در مورد حضورش در اردوهاي تيم ملي گفت: ‌اگر در تاريخ‌هاي فيفا باشد مشکلي ندارم. امروز تمرينات اختصاصي را انجام دادم و از فردا در تمرين‌هاي گروهي شرکت مي‌کنم.
نکونام درباره ديدار مقابل اندونزي عنوان کرد: بازي‌هاي اول هميشه مهم است و نبايد هيچ تيمي را دست کم بگيريم. هدف ما حضور در جام جهاني 2014 برزيل است پس بايد شروعي طوفاني داشته باشيم. از تماشاگرانم خواهش مي‌کنم براي تشويق تيم ملي به ورزشگاه بيايند.

بازيکن تيم فوتبال اوساسونا درباره تعويق مسابقات باشگاهي اسپانيا موسوم به لاليگا گفت: به هر حال اين حقي است که براي بازيکنان فوتبال بايد اعمال شود و اعتصاب بازيکنان اسپانيا که تيم هاي ايتاليايي هم اين کار را انجام دادند، رفتار درستي بود. بازيکنان بايد حق خود را بگيرند البته در اسپانيا اين اتفاق افتاد و حق ها گرفته شد. اميدوارم در ايتاليا هم بازيکنان به حق خودشان برسند.

نکونام درباره بازيکنان دعوت شده به تيم ملي گفت: مجموعه اي که گرد هم آمده اند بهترين بازيکنان هستند و تلاش هاي خود را در ليگ انجام داده اند. اميدوارم از پس اين اتفاق مهمي که پيش رو داريم به خوبي برآييم و به تيم ملي خدمت کنيم.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:25 ] [ سینا ]

علي کريمي و مهدي رحمتي در طول تمرينات امروز تيم ملي بارها براي هم کري خواندند.


    تمرين عصر امروز تيم ملي که خود را براي ديدار مقابل اندونزي در مرحله مقدماتي جام جهاني 2012 برزيل آماده مي‌کند از ساعت 17:30 در زمين اصلي کمپ تيم‌هاي ملي آغاز شد و بازيکنان زير نظر کي‌ر‌وش و مربيان به تمرين پرداختند.
نکته جالب توجه در تمرين امروز اضافه شدن جواد نکونام و کري‌خواني مهدي رحمتي و علي کريمي در طول تمرينات بود.
* جواد نکونام که شب گذشته در لاليگا در ترکيب تيمش در ديدار مقابل اتلتيکو مادريد به ميدان رفته بود در تمرينات گروهي حاضر نشد و زير نظر پزشک تيم ملي به ريکاوري پرداخت و به صورت اختصاصي تمرين کرد.
به گفته مسئولان تيم ملي محمدرضا خلعتبري بازيکن تيم فوتبال الغرافه قطر امشب به ساير ملي‌پوشان حاضر در اردو اضافه مي‌شود.
* در ابتداي تمرين کي روش، سرمربي پرتغالي تيم ملي براي بازيکنان صحبت کرد و برنامه‌هاي تمريني را به آنها توضيح داد.
* حدود 50 تماشاگر تمرين امروز تيم ملي را از نزديک تماشا کردند.
* مرحله نخست تمرين امروز به کارهاي تاکتيکي ترکيبي از جمله يک و دو، سانتر از جناحين و شوت‌زني به سمت دروازه اختصاص داشت که تمام بازيکنان در آن حاضر بودند. سيدجلال حسيني و هادي عقيلي با پوشيدن کاور نارنجي کار دفاعي را انجام مي‌دادند.
* عباس ترابيان، سرپرست و خسرو والي‌زاده، مدير رسانه‌اي تيم ملي در کنار زمين نظاره‌گر تمرين ملي‌پوشان بودند.
* کري‌خواني علي کريمي و مهدي رحمتي در طول تمرينات جالب توجه بود.
* در تمرينات شوت‌زني شوت زيباي کريم انصاري‌فرد وارد دروازه شد که تشويق بازيکنان را به همراه داشت.
* شوت بد محمد قاضي باعث اعتراض کي‌روش به اين بازيکن شد. سرمربي تيم ملي از بازيکنان خواست تا در زدن ضربات آخر دقت بيشتري کنند.
* کريمي دائم در طول تمرينات بازيکنان را تشويق و آنها را وادار به حرکت رو به جلو مي‌کرد.
* سيموئز که براي آناليز بازي تيم فوتبال اندونزي به اردن سفر کرده بود به تمرينات بازگشته و امروز در کمپ تيم ملي حاضر بود.
* همکاري کريمي و مجيدي هم در حين تمرينات از نکات قابل توجه بود.
* عملکرد ضعيف مازيار زارع در تمرين شوت‌زني باعث شد تا با پوشيدن کاور نارنجي به جمع مدافعان بپيوندد.
* کارلوس کي‌روش در طول تمرينات نکات تاکتيکي لازم را به بازيکنان گوشزد مي‌کرد.
* مک درمورت، مربي بدنساز تيم ملي هم در انجام کارهاي تاکتيکي کادر فني را همراهي مي‌کرد.
* رحمتي در قسمتي از تمرينات از ناحيه دست آسيب ديد، اما بعد از چند دقيقه مداوا به تمرينات بازگشت.
* مرحله اول تمرينات ساعت 18:20 به پايان رسيد.
* بازيکنان پس از 10 دقيقه استراحت مرحله دوم تمرينات را آغاز کردند.
* بازيکنان به 2 گروه سبز و آبي تقسيم شدند و فوتبال دست‌گرمي در زمين بزرگ بازي کردند.
* حسين عبدي، سرمربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس هم اواخر تمرينات در کمپ تيم‌هاي ملي حاضر شد.
* تمرين فرداي ملي‌پوشان ساعت 18:30 در صورت عدم بارندگي در زمين اصلي برگزار خواهد شد.
تيم ملي فوتبال ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 روز جمعه از ساعت 20 به مصاف اندونزي مي‌رود.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:24 ] [ سینا ]
[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:23 ] [ سینا ]

رقابتهاي فوتبال ليگهاي باشگاهي اروپا پيگيري شد.


    گلزنان برتر در لیگهای مختلف به شرح زیر هستند :

* بوندسلیگا آلمان : ماریو گومز از بایرن مونیخ ، پاپیس سیسه از فرایبورگ و کلاس یان هونتلار از شالکه با 4 گل

* لیگ یک فرانسه : آلن ترائوره از اوسر با 5 گل

* لیگا اسپانیا : کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و روبرتو سولدادو از والنسیا با 3 گل

* لیگ برتر انگلیس : ادین ژکو از منچسترسیتی با 6 گل
 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:23 ] [ سینا ]

دروازه بان تيم فوتبال شهردراي ياسوج با عقد قرارداد يکساله به تيم فوتبال سايپا پيوست.


    عليرضا علي‌بابايي امروز باعقد قراردادي يکساله به تيم فوتبال سايپا پيوست.
اين دروازه بان اصفهاني در باشگاه‌هاي مختلفي مانند تيم‌هاي پايه ذوب‌آهن، فجر سپاسي، مرصاد شيراز، گل‌گهر سيرجان و شهرداري ياسوج حضور داشته است.
آخرين تيم او شهرداري ياسوج بوده که درديدار اين تيم با ذوب‌آهن در فصل گذشته مجيد صالح اين بازيکن را پسنديده بود.

حسين آشنا دروازه‌بان اصلي تيم سايپا به دليل مصدوميت چند ماه از ميادين دور خواهد ماند.او در ديدار با داماش در هفته پنجم ليگ برتر دچار شکستگي پا شد.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:21 ] [ سینا ]
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 2665
بازدید کل : 52781
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا